Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I desember er det en konkurranse hvert år der det er meninga at man ikke skal høre last christmas I gave you my heart but the very next day you gave it away av Wham. Når du hører den sangen er du ute av konkurransen.

Reglene:

Det er lov å høre cover, så hvis du hører cover taper du ikke, så de som så 24 stjerners julekalender i går er fortsatt med.

Det gjelds ikke hvis du skrur av sangen etter 0.5 sekunder, da taper du fortsatt.

Det er ikke lov å sabotere for andre, så hvis noen setter den på med vilje for å sabotere gjelds det ikke.

Forstått?

Skriv opp i kommentarfeltet når du går ut av konkurransen. Hvis du står igjen til julaften vinner du.

Anonymkode: 6ecd7...c5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg setter på sangen nå med en gang.

Skrevet

Jeg er glad for at vi ikke har kunderadio der jeg jobber, da hadde jeg garantert vært ute før konkurransen hadde begynt. :ler: 

Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Tror jeg setter på sangen nå med en gang.

Åja ok heh 🥺

Skrevet

Haha, mannen satte på en spilleliste i går og gikk ut av huset en tur. Da jeg hørte introen ble det fart i a mor, som la inn en spurt på parketten og fikk slått av. Orker ikke sangen! 😂😂

Anonymkode: cc877...ae9

Skrevet

Last christmas I gave you my heart but the very next day you gave it away 🎶

😂

Skrevet

Det blir ikke førjul uten den, så jeg røk ut før jeg fikk begynt på utfordinga, for å si det sånn😂

Anonymkode: 38fc2...9fd

Skrevet

Halve Norge er ute etter nyhetsmorgen på NRK, 1 desember.  Trodde det var et trygt program å høre på, de spiller vanligvis ikke musikk...

Anonymkode: ece94...f75

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Klarte det! :D Med mindre det gjelder hele desember da, og ikke bare til og med den 24. :P

Endret av FrankDrebin 2 1/2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...