AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Del Skrevet 2. desember 2023 Jeg satte inn 50 kroner i norsk tipping for å spille på fotball. Følte jeg kjente laga, visste hvem som ville vinne. I starten gikk det treigt, men penga vokste. Sakte men sikkert. Så hadde jeg plutselig 100 kroner. Dobbelt så mange penger. Gleden sto i taket. Jeg skulle gjøre det stort nå. Spille på VM kvalikken. Oddsen var over 2 på begge laga, men andre laget hadde litt mindre så jeg valgte de. Hva skjedde? Alle penga er borte. Nå har jeg bare 9,80 igjen, og da får man ikke spilt videre. Mangler 20 øre. Så hvis du vurderer å spille for penger? Det er ikke verd det. Se på fotball fordi du liker det, ikke for å bli rik. Anonymkode: bc469...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Del Skrevet 2. desember 2023 Vi som spiller taper alltid... Anonymkode: bc469...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 2. desember 2023 #3 Del Skrevet 2. desember 2023 Elementært. Spill er laget slik at spillerne skal vinne akkurat nok til å få lyst til å spille mer, men over tid gå i minus. Bare slik tjener arrangøren (Nosk Tipping i dette tilfellet) penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå