Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

jeg er ute etter en kreativ måte å fortelle om graviditeten. Planen er å fortelle etter vi har vært på tidlig ultralyd, men noend dager senere når vi er kommet til enten uke 14 eller 15.

har dere tips om hvordan vi kan annonsere dette på?

Anonymkode: a9222...3b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dandér et familieportrett der dere låner en baby fra en nær slektning som dere gir klærne til deres vordende barn. Deretter fotoshopper dere ansiktet fra ultralyden over babyen på bildet (og farger huden med ultralydfarge i photoshop). Kreativt? Ja, jeg kan ikke huske å ha sett det noe annet sted.

Anonymkode: 7b5d8...449

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dandér et familieportrett der dere låner en baby fra en nær slektning som dere gir klærne til deres vordende barn. Deretter fotoshopper dere ansiktet fra ultralyden over babyen på bildet (og farger huden med ultralydfarge i photoshop). Kreativt? Ja, jeg kan ikke huske å ha sett det noe annet sted.

Dette hørtes bare rart ut

• Liker 1
Skrevet

Kanskje ikke så kreativt, men vi pakket inn og ga besteforeldrene en knøttliten body det sto «born in 2022» på. De ble ekstatiske da de skjønte hva de hadde pakket opp 🥰

Skrevet

Gi dem en ovn med en bolle i.

Anonymkode: ca2eb...6e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Dette hørtes bare rart ut

Rart er bra 🙂

Skrevet

Vi skal lage julekort med ultralydbilde på og gi de personlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei :)

jeg er ute etter en kreativ måte å fortelle om graviditeten. Planen er å fortelle etter vi har vært på tidlig ultralyd, men noend dager senere når vi er kommet til enten uke 14 eller 15.

har dere tips om hvordan vi kan annonsere dette på?

Jeg husker ei som la ut bildet av en bolle i ovnen bokstavelig talt.. ha ha ha.. den syns jeg var kul. 

Skrevet

Her fikk storebror en body der det bare sto "Storebror" på. Når vi kom til besteforeldrene sa vi ingenting, de kledde av han yttertøyet, men de la ikke merke til det med en gang. Min far så etterhvert at det sto storebror på ryggen hans, men han bare leste det, med en sånn stemme at han skjønte ikke hva han egentlig leste, men min mor skjønte det med en gang😅 Hun hylte litt opp, og sa bare til min far at gutten skulle bli storebror😅

Anonymkode: b3f69...c28

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...