AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Det irriterte meg noe veldig. Han skal alltid være den siste igjen og synes det er kleint å tenke på at han sikkert var drita full foran kollegaene sine. Hvem er på julebord fra 1830 til kl 05 liksom? Anonymkode: 35c07...a06 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 En umoden mann eller evn en utro mann Anonymkode: d18e6...8a4 8 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 Jeg kunne forstått det om han var ute med vennene sine, da er det lettere at klokka plutselig bikker 5. Men på julebord?? Kleint Anonymkode: 35c07...a06 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 Populært innlegg #4 Skrevet 2. desember 2023 Eller en festglad mann som hadde en kul kveld! 🤩 Anonymkode: e7c0a...bf2 76 2 14
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #5 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kunne forstått det om han var ute med vennene sine, da er det lettere at klokka plutselig bikker 5. Men på julebord?? Kleint Anonymkode: 35c07...a06 Jeg bet ikke med deg, men noen av kollegaene mine er også vennene mine, så når vi er på julebord er jeg ute med vennene mine Anonymkode: e7c0a...bf2 23 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #6 Skrevet 2. desember 2023 Julebordet på jobben vår var slutt halv sju på morgenen 🤷♀️ Anonymkode: 40b9d...eb4 6 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #7 Skrevet 2. desember 2023 Han hadde det vel gøy da. Anonymkode: 4c13a...108 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #8 Skrevet 2. desember 2023 Jeg er kvinne snart 50 og kom hjem kl 03. Hadde det gøy og skammer meg overhodet ikke. Vet at flere av de yngre fortsatte på nachspiel. TS, hva er problemet ditt? Anonymkode: ead54...09d 37 1
Millinea Skrevet 2. desember 2023 #9 Skrevet 2. desember 2023 Så bra det bare er julebord en gang i året da, passe på så mannen ikke får ha det så altfor morro for ofte. 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #10 Skrevet 2. desember 2023 Den hardeste festglade kjernen av mine kollegaer holder på sånn. De er solide mennesker som jobber hardt i jobbene sine, og fortjener en skikkelig fest en gang i blant. Selv om enkelte får vel mye innabords, oppfører alle seg fint likevel. Hvorfor er dette et problem? Hadde han noen forpliktelser i dag som dette går ut over? Hvis ikke, bare vær glad han har kost seg da vel😊 Anonymkode: 9b236...821 22 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #11 Skrevet 2. desember 2023 Det er helt normalt. Jeg holder ikke ut så lenge, men det er helt vanlig i festlig lag. Anonymkode: a5823...26c 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #12 Skrevet 2. desember 2023 Eh.. jeg er stort sett alltid den siste som går. Det er sjeldent jeg er ute og når jeg er det, kan jeg gjerne ta det helt ut. Kan jo oppføre meg av den grunn. Dersom mannen min hadde kommet hjem kl 05.00, hadde jeg vært glad på hans vegne og hadde tatt det som et tegn på en vellykket kveld. Anonymkode: b0e75...55b 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #13 Skrevet 2. desember 2023 Jeg ville heller ikke likt det men så går heller ikke min mann nødvendigvis på julebord for han synes sånt lett blir kleint. Hvorfor tenker du at mannen din driter seg ut hvis han er med kollegene? Anonymkode: 27a87...9c0 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #14 Skrevet 2. desember 2023 Det er hans kollegaer, så hvorfor syns DU det er kleint? Du har jo ingenting å være flau over! Anonymkode: 9bb82...cce 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #15 Skrevet 2. desember 2023 Eneste han har gjort feil er å ha funnet seg ei kjedelig party pooper kjerring. Anonymkode: 0cc91...4d9 13 1 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #16 Skrevet 2. desember 2023 Det hadde jeg ikke tenkt så mye på selv altså😊Et tegn på ay han hadde det morsomt tenker jeg😊 Anonymkode: 9d223...24e 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #17 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det irriterte meg noe veldig. Han skal alltid være den siste igjen og synes det er kleint å tenke på at han sikkert var drita full foran kollegaene sine. Hvem er på julebord fra 1830 til kl 05 liksom? Anonymkode: 35c07...a06 Altså.. jeg har kommet hjem klokka 5 etter både julebord og andre fester (spesielt med jobben) uten å være utro. Vi har bare skravlet oss bort og hatt det veldig gøy. Ingen var veldig fulle heller. Anonymkode: 5b822...046 8 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #18 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det irriterte meg noe veldig. Han skal alltid være den siste igjen og synes det er kleint å tenke på at han sikkert var drita full foran kollegaene sine. Hvem er på julebord fra 1830 til kl 05 liksom? Anonymkode: 35c07...a06 0500 betyr bare at han var første som dro hjem fra nach. Personlig hadde jeg foretrukket at han heller tok inn på hotell, så jeg ikke hadde blitt vekket. Anonymkode: a8db8...8e9 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #19 Skrevet 2. desember 2023 Er det et julebord i året går det vel greit, men jeg skjønner ikke at folk velger å drikke seg superfulle på slike jobbarrangementer. For det første er det jo skikkelig flaut og mange sier ting til sjefen og kollegene de ikke burde (får håpe sjefen husker det), og for det andre er det mange med alkoholproblemer som enten ikke takler det (blir alt for fulle) eller som ikke blir med. Man mister også mange som ikke liker å bli klådd på og å se sine kolleger på sitt verste i fylla - rølpefest er ikke akkurat hyggelig alltid. Dessuten anbefales det ikke lengre å drikke alkohol fra helsemyndighetenes side, og så legger man til rette for det likevel. Gå ut og spise og drikke et glass eller to til maten? Helt innafor. Rølpefest? Nei takk. På gamle jobben min var det en masse menn i 50-60 åra som ble skikkelig ekle, så jeg fant enten på unnskyldninger for å ikke gå eller så dro jeg etter maten. Det var på hver eneste jobbfest og det var alltid fri bar. Dessverre er man da den som er kjip og kjedelig. Forstå det den som kan at man bygger arbeidsplasser og organisasjonskultur og holdninger basert på noe sånt. Jeg synes det er flaut og egentlig ubehagelig. Bedre på nye arbeidsplassen, men der går det av skaftet på frivillig nach, og da forsvinner alle andre enn den harde kjernen av 25-åringer rimelig kjapt. Anonymkode: 3301b...981 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #20 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det et julebord i året går det vel greit, men jeg skjønner ikke at folk velger å drikke seg superfulle på slike jobbarrangementer. For det første er det jo skikkelig flaut og mange sier ting til sjefen og kollegene de ikke burde (får håpe sjefen husker det), og for det andre er det mange med alkoholproblemer som enten ikke takler det (blir alt for fulle) eller som ikke blir med. Man mister også mange som ikke liker å bli klådd på og å se sine kolleger på sitt verste i fylla - rølpefest er ikke akkurat hyggelig alltid. Dessuten anbefales det ikke lengre å drikke alkohol fra helsemyndighetenes side, og så legger man til rette for det likevel. Gå ut og spise og drikke et glass eller to til maten? Helt innafor. Rølpefest? Nei takk. På gamle jobben min var det en masse menn i 50-60 åra som ble skikkelig ekle, så jeg fant enten på unnskyldninger for å ikke gå eller så dro jeg etter maten. Det var på hver eneste jobbfest og det var alltid fri bar. Dessverre er man da den som er kjip og kjedelig. Forstå det den som kan at man bygger arbeidsplasser og organisasjonskultur og holdninger basert på noe sånt. Jeg synes det er flaut og egentlig ubehagelig. Bedre på nye arbeidsplassen, men der går det av skaftet på frivillig nach, og da forsvinner alle andre enn den harde kjernen av 25-åringer rimelig kjapt. Anonymkode: 3301b...981 Hvorfor trekker du konklusjonen at mannen har vært sørpefull og at det julebordet ble en rølpefest? Jeg var på julebord til 0330 og jeg er gravid, med andre ord ingen alkohol på meg, men en trivelig kveld ble det. Og vet du hva? Ingen av mine kollegaer ble ekle, klåete eller sa flaue ting til sjefen sin, de hygget seg og hadde det gøy. At vi har julebord en gang i året sier ingenting om vår arbeidskultur, for den er god og det er også tonen oss i mellom på fest. Er du forresten alltid så korrekt at du følger alle rådene til helsemyndighetene? Det er snart ikke en ting man kan gjøre lenger. Jeg for min del vet at jeg en dag skal dø, så når jeg kan igjen skal jeg nyte både salt spekemat, rødvin og lakris selvom det er frarådet.. Anonymkode: 25951...7e8 14 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå