AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Skal på date med en dame denne uken etter å ha vært lite aktiv siste måned. Nå kom plutselig en annen å spurte om date som jeg også gjerne vil treffe. Det er jo et luksus problem men hva gjør en Er ingen engel og har datet flere samtidig tidligere å bestemte meg at det funker dårlig da føler meg litt falsk om en skal gi ekte energi inn i datene tenker på den neste under daten osv, (Vet "Tinder gamet" tillater det men tror jo dette er grunnene til at mange ikke finner partner) at en date ikke betyr noe lenger å at det er en bedre rundt neste sving) Hva gjør dere damene gjort hvis det er to som virker bra: 1) Gått på begge å ser hvem det funker best med ? 2) late som ikke har sett spørsmålet til en vet om avtalt date ble suksess eller fiasko ? 3) Si at du skal på en annen date men om det ikke funker møter jeg gjerne deg (Ikke så romantisk) Anonymkode: 025d2...bc8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 Jeg gjør nr 2. Tinder er litt som å gå på fest. Du kan være på en fest hele kvelden og få gode samtaler og bånd eller du kan dra videre til nye fester og ikke mingle mer enn 15 min. Det siste blir det ikke kjæreste av. Jeg syns det er best å kun date en av gangen for hvis man skal ha fokus flere steder vil man aldri komme nær hverandre uansett. Anonymkode: e8f9c...e18 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skal på date med en dame denne uken etter å ha vært lite aktiv siste måned. Nå kom plutselig en annen å spurte om date som jeg også gjerne vil treffe. Det er jo et luksus problem men hva gjør en Er ingen engel og har datet flere samtidig tidligere å bestemte meg at det funker dårlig da føler meg litt falsk om en skal gi ekte energi inn i datene tenker på den neste under daten osv, (Vet "Tinder gamet" tillater det men tror jo dette er grunnene til at mange ikke finner partner) at en date ikke betyr noe lenger å at det er en bedre rundt neste sving) Hva gjør dere damene gjort hvis det er to som virker bra: 1) Gått på begge å ser hvem det funker best med ? 2) late som ikke har sett spørsmålet til en vet om avtalt date ble suksess eller fiasko ? 3) Si at du skal på en annen date men om det ikke funker møter jeg gjerne deg (Ikke så romantisk) Anonymkode: 025d2...bc8 Møter begge! Anonymkode: e987d...b33
exictence Skrevet 2. desember 2023 #4 Skrevet 2. desember 2023 Tror jeg hadde svart nr 2: Hyggelig forslag av deg. Det vil jeg veldig gjerne. Kommer tilbake til deg med å avtale nærmere. Så hadde jeg gått på date med hun jeg hadde avtalt med. Kanskje det ikke funket i det hele tatt. Da er det jo helt greit å så skulle treffe den andre og lage avtale med henne. Skulle det derimot klaffe med hun første, ville jeg etter den daten sagt til hun andre: Beklager, men jeg har truffet en som jeg vil bli nærmere kjent med. Synes det da er mest ryddig å finne ut av det med bare henne. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #5 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg gjør nr 2. Tinder er litt som å gå på fest. Du kan være på en fest hele kvelden og få gode samtaler og bånd eller du kan dra videre til nye fester og ikke mingle mer enn 15 min. Det siste blir det ikke kjæreste av. Jeg syns det er best å kun date en av gangen for hvis man skal ha fokus flere steder vil man aldri komme nær hverandre uansett. Anonymkode: e8f9c...e18 Heller mest mot den, men la oss si dama møter 80% av forhåpningene ligger jo også neste der å lurer som en mulighet å sjekke ut🤔 Nå høres jeg ut som en prest noe jeg absolutt ikke er men det er vel årsaken at folk ikke finner hverandre, for mye utvalg til at en legger godsiden til for å bli kjent, spesielt en del damer har lett tilgang til dater. Alternativt er jo å vente til en blir super fasinert men det lar vente på seg så langt, derfor prøver jeg å bli litt mer seriøs enn jeg har vært nitt snart første år på Tinder TS Anonymkode: 025d2...bc8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #6 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Heller mest mot den, men la oss si dama møter 80% av forhåpningene ligger jo også neste der å lurer som en mulighet å sjekke ut🤔 Nå høres jeg ut som en prest noe jeg absolutt ikke er men det er vel årsaken at folk ikke finner hverandre, for mye utvalg til at en legger godsiden til for å bli kjent, spesielt en del damer har lett tilgang til dater. Alternativt er jo å vente til en blir super fasinert men det lar vente på seg så langt, derfor prøver jeg å bli litt mer seriøs enn jeg har vært nitt snart første år på Tinder TS Anonymkode: 025d2...bc8 Du kommer aldri til å møte en person som står til 100% av forventningene på første date. Å bli kjent tar tid. Du har valget mellom å bli overfladisk kjent med flere fordi du sammenligner og tenker på den andre når du bør være tilstede med den første der du er, og aldri helt hverken få genuin kontakt med de eller være en som oppfattes trygg for de å åpne seg og knytte seg til fordi du ikke er 100% dedikert til den daten du har/er på/snakker med/pleier kontakten med. Eller så kan du velge å fokusere på en og en. Gå på dates med en, utforske den personen og bruke tid på å finne ut om dere er kompatible, være tilstede, være dedikert til å investere tid, følelser og fokus der sånn at du får utforsket henne ordentlig og gjør henne trygg nok på deg til å prioritere og dedikere seg til deg også, og hvis ikke dere passer sammen er det bare å avslutte og forsøke igjen med neste person. Poenget mitt er at for å etablere en genuin connection så må man være genuin og dedikert til det, det skjer ikke av å ha et bein i flere leirer og man får ikke hovedpremien av å spille på flere hester samtidig. Da får man bare småpenger og tidsfordriv. Anonymkode: e8f9c...e18 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #7 Skrevet 2. desember 2023 Det er ikke et luksusproblem før du har to damer du har begynt å date og ser en fremtid med. Å ha to damer som du kan gå på en date med gir en sansynlighetsrate på 0.05 på at du vil like begge to og ønske å treffe de igjen og en sannsynlighetsrate på 0.01 at du vil møte begge igjen og at begge også vil møte deg. Slutt å lag problemer før du faktisk har et problem. Anonymkode: 20191...735
KariTam Skrevet 2. desember 2023 #8 Skrevet 2. desember 2023 Er det første gang du møter? Da 1. Fordi du treffer en fremmed. Helt i orden å ha kaffe og bli kjent ila et par dates parallelt så lenge man holder det i «la oss bli kjent» stil. Jeg synes ikke Tinder er som å gå på fest - på fest får man faktisk snakket sammen og ser hvordan en person oppfører seg med andre og om man har noe til felles. Da treffer jeg 1 om gangen og det går også fortere framover. Men om du er typen som vil kline+ ganske tidlig, hold deg til 1. Og i såfall bare si at du har det litt travelt nå, og håper det er greit at du tar kontakt litt seinere siden hun virker som en kul dame og du vil møte henne på en 100% måte. Du trenger ikke å forklare andre dates til en fremmed.
svartkatt Skrevet 2. desember 2023 #9 Skrevet 2. desember 2023 Møter begge. Forteller også til begge at jeg treffer en annen. Det er nå bare første treff. Så lenge du ikke har følelsene på plass kan du treffe så mange du vil. Hvis du i tillegg tenker på sex, er det greit å ha den slags avklart også.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #10 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke et luksusproblem før du har to damer du har begynt å date og ser en fremtid med. Å ha to damer som du kan gå på en date med gir en sansynlighetsrate på 0.05 på at du vil like begge to og ønske å treffe de igjen og en sannsynlighetsrate på 0.01 at du vil møte begge igjen og at begge også vil møte deg. Slutt å lag problemer før du faktisk har et problem. Anonymkode: 20191...735 Jeg er kravstor, men ikke så kravstor😀 Av de to damene det har blitt noe med på Tinder var jeg på ca 15 dates først , men har lært å være litt mer kritisk utover utseender da over tid har jeg funnet ut at de ikke er rette😅(Mye bortkastet tid og problemer samt at jeg merker at jeg begynner å få "player" stempel hos enkelte) Mener jeg leste for noen måneder tilbake at hver fjerde Tinder date i snitt leder til et forhold/eksklusivitet av noe slag TS Anonymkode: 025d2...bc8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #11 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du kommer aldri til å møte en person som står til 100% av forventningene på første date. Å bli kjent tar tid. Du har valget mellom å bli overfladisk kjent med flere fordi du sammenligner og tenker på den andre når du bør være tilstede med den første der du er, og aldri helt hverken få genuin kontakt med de eller være en som oppfattes trygg for de å åpne seg og knytte seg til fordi du ikke er 100% dedikert til den daten du har/er på/snakker med/pleier kontakten med. Eller så kan du velge å fokusere på en og en. Gå på dates med en, utforske den personen og bruke tid på å finne ut om dere er kompatible, være tilstede, være dedikert til å investere tid, følelser og fokus der sånn at du får utforsket henne ordentlig og gjør henne trygg nok på deg til å prioritere og dedikere seg til deg også, og hvis ikke dere passer sammen er det bare å avslutte og forsøke igjen med neste person. Poenget mitt er at for å etablere en genuin connection så må man være genuin og dedikert til det, det skjer ikke av å ha et bein i flere leirer og man får ikke hovedpremien av å spille på flere hester samtidig. Da får man bare småpenger og tidsfordriv. Anonymkode: e8f9c...e18 Dette. Anonymkode: 42d84...bb0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #12 Skrevet 2. desember 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Du kommer aldri til å møte en person som står til 100% av forventningene på første date. Å bli kjent tar tid. Du har valget mellom å bli overfladisk kjent med flere fordi du sammenligner og tenker på den andre når du bør være tilstede med den første der du er, og aldri helt hverken få genuin kontakt med de eller være en som oppfattes trygg for de å åpne seg og knytte seg til fordi du ikke er 100% dedikert til den daten du har/er på/snakker med/pleier kontakten med. Eller så kan du velge å fokusere på en og en. Gå på dates med en, utforske den personen og bruke tid på å finne ut om dere er kompatible, være tilstede, være dedikert til å investere tid, følelser og fokus der sånn at du får utforsket henne ordentlig og gjør henne trygg nok på deg til å prioritere og dedikere seg til deg også, og hvis ikke dere passer sammen er det bare å avslutte og forsøke igjen med neste person. Poenget mitt er at for å etablere en genuin connection så må man være genuin og dedikert til det, det skjer ikke av å ha et bein i flere leirer og man får ikke hovedpremien av å spille på flere hester samtidig. Da får man bare småpenger og tidsfordriv. Anonymkode: e8f9c...e18 Et av de beste innleggene på KG på lang tid. Er mann, snart 50. Dater kun 1 om gangen. Anonymkode: 32f01...ab4
KallePils Skrevet 2. desember 2023 #13 Skrevet 2. desember 2023 Du går selvfølgelig på date med begge. Ikke vær idiot.
Gjest WhisperingWind Skrevet 3. desember 2023 #14 Skrevet 3. desember 2023 Kaffe date er for å teste kjemi. Kunne fint avtalt 2 kaffedates, men hadde det klikket med en av dem hadde jeg vært ærlig straks med den andre❤️
Gjest Geminisoul_83 Skrevet 3. desember 2023 #15 Skrevet 3. desember 2023 Har vært på dates før 3 dager på rad med forskjellige, plukka ut 1, som jeg datet litt Men gikk for nr 4, som var yngre.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #16 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 2.12.2023 den 9.55): Jeg gjør nr 2. Tinder er litt som å gå på fest. Du kan være på en fest hele kvelden og få gode samtaler og bånd eller du kan dra videre til nye fester og ikke mingle mer enn 15 min. Det siste blir det ikke kjæreste av. Jeg syns det er best å kun date en av gangen for hvis man skal ha fokus flere steder vil man aldri komme nær hverandre uansett. Anonymkode: e8f9c...e18 Jeg er mann, men dette er min erfaring også. I starten på tinder, møtte jeg flere samtidig, men det blir jo bare tull og surr, og får ikke gitt alt av seg selv heller, for ikke å snakke om pinlige situasjoner hvor jeg husker feil om hvem som har sagt hva. Jeg nekter å tro at det finnes noen som kan gi like mye av seg selv til 4, som de kan til 1. Når jeg bestemte meg for å møte en om gangen, så ble det så mye bedre, enklere og hyggeligere Anonymkode: b9436...897
Engel Skrevet 4. desember 2023 #17 Skrevet 4. desember 2023 Nummer 3. Jeg er velger å være ærlig. Er ikke av de som orker å date flere på en gang. Om det ikke er full klaff på den første daten så tar jeg opp kontakten med den andre. Hvis han fortsatt er interessert. Det er jo en viss risiko for at vedkommende også finner noen andre i mellomtiden. Har også opplevd at menn gjør det samme, og det syns jeg er veldig fint. Det er mye bedre å få beskjed om at han skal møte noen andre enn å ikke få svar, og det er mye større sjanse for at jeg fortsat vil møte han senere enn om en lar være å svare i 2 uker før det kommer melding...
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. desember 2023 #18 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 2.12.2023 den 9.51): Skal på date med en dame denne uken etter å ha vært lite aktiv siste måned. Nå kom plutselig en annen å spurte om date som jeg også gjerne vil treffe. Det er jo et luksus problem men hva gjør en Er ingen engel og har datet flere samtidig tidligere å bestemte meg at det funker dårlig da føler meg litt falsk om en skal gi ekte energi inn i datene tenker på den neste under daten osv, (Vet "Tinder gamet" tillater det men tror jo dette er grunnene til at mange ikke finner partner) at en date ikke betyr noe lenger å at det er en bedre rundt neste sving) Hva gjør dere damene gjort hvis det er to som virker bra: 1) Gått på begge å ser hvem det funker best med ? 2) late som ikke har sett spørsmålet til en vet om avtalt date ble suksess eller fiasko ? 3) Si at du skal på en annen date men om det ikke funker møter jeg gjerne deg (Ikke så romantisk) Anonymkode: 025d2...bc8 Gått på begge og ser hvem som det funker best med. Det er lov å date flere så lenge du bare er åpen om det
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #19 Skrevet 4. desember 2023 Jeg er ingen verdensvant dater eller rundbrenner, og jeg husker hvor nervøs jeg var den eneste gangen jeg avtalte to dater på samme dag. Jeg ble faktisk glad da den første sa takk for seg, og gikk hjem litt tidlig. Nummer to var litt mer interessert, men det ble bare to dater med henne. Jeg synes det funker, så lenge du ikke legger for mye tid og energi i hver. Det er et første kjemitreff. Anonymkode: 973e5...765
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå