AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Er det vanlig å ha flere venneforslag hvor det står et høyt antall felles venner? Jeg så på mine venneforslag nå og fikk opp antall som 18, 16, 15 og 15 på fire av dem. Blir man bare venn med dem etter hvert, at den ene adder? 😄 Jeg er faktisk venn med ektefellen til personen hvor det står 18, vi er på samme quizlag (jeg har riktignok ikke vært med på over et halvt år), vi har vært sammen på 3 fester eller noe i år og den ene gangen hos dem. Skal sies at vedkommende er mye eldre enn meg. Fikk en venneforespørsel fra en ukjent dame tidligere i høst. 6 felles venner, helt ukjent navn og ansikt, bor et annet sted (samme fylke, men ganske langt unna). Vet ikke om hun la til pga felles venner eller ved en feil. Anonymkode: 626de...55e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 Ja selvsagt, det er større sannsynlighet for at man kjenner noen man har mange felles venner med. Skjønner ikke at du ikke ser den logikken. Anonymkode: a5a04...519 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 Ja det er vanlig å få venneforslag med mange felles venner. Nei man pleier ikke legge de til forde med mindre man kjenner hverandre Anonymkode: 6648d...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #4 Skrevet 2. desember 2023 Er det sant at man lettere kommer opp som forslag dersom man har vært inne og kikket på siden til personen? Anonymkode: 398b4...e00
exictence Skrevet 2. desember 2023 #5 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det sant at man lettere kommer opp som forslag dersom man har vært inne og kikket på siden til personen? Anonymkode: 398b4...e00 Det vil jeg tro
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #6 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det sant at man lettere kommer opp som forslag dersom man har vært inne og kikket på siden til personen? Anonymkode: 398b4...e00 Det tror jeg faktisk det må gjøre. Kanskje ikke i alle tilfeller, men jeg har flere ganger opplevd at det virker sånn. Anonymkode: 0d01b...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå