Gå til innhold

Analorgasme amazing opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en utforskende 19 årig gutt. En dag jeg og bestekompis snakket om random ting, kom vi inn på sex og hvordan få mer intense, flere. og lengre orgasmer. Vi kom inn på dette med anal stimulering og hadde lest at det skal være greia for bedre og flere orgasmer for oss gutta. Vi fant ut at det måtte prøves. Vi gikk inn å bestilte et anbefalte sexleketøy for analstimuli med div stasj ved siden av på nett. Vi er studenter og dårlig råd og vi deler ALT, også sexleketøy. Etter noen dager kom pakken i posten. Vi bor i samme studentleilighet, men deler ikke rom. Vi ble enige om at bestekompisen prøvde først. Det gikk litt tid, men hørte han strevde med ikke å stønne, etterhvert stønnet han veldig, etter noen minutter kom et langtrukkent hyl da han fikk orgasme som varte lenge. Han fortsatte og kom flere ganger og først etter orgasme nr5, kom noen intense stønn. Etter en stund kom han sprutrød og nærmest sjanglende ut og sa bare fyf… så rått, jeg kom så intenst og de 5 første kom uten sprut.

Dere syns sikkert dette er nasty, men han vasket sexleketøyet og renset det og litt lading. Gled deg sa han, beste ever.

Det var så intenst og følte orgasmen var nær før jeg startet. Ingen helt detaljer, men fikk den etter hvert inn og følte jeg svevde, noe intenst deilig innvendig. Jeg startet vibrator etter hvert på intens vibrering, alt dirret, intenst innvendig, følte jeg ikke fikk puste, hikstet og stønnet høyt. Nådde en intensitet jeg aldri har opplevd, følte det så intenst lenge, som sikkert var maks 10 minutter, før alt strammet seg innvendig. Jeg ble helt stiv i musklene i det en innvendig orgasme fikk alt til å svartne, jeg så stjerner. Jeg må ha skreket, var helt hes i stønninga. Det overraskende var, det kom ikke noe ut, fortsatt kåthetsfølelse og det var intenst deilig og kunne fortsette. Det gikk raskere til orgasme nr2, jeg hørte mine skrik på en måte i det fjerne, det var enda mer intens denne gangen, uten at noe kom ut. Jeg var i en annen verden og først etter orgasme nr6, kom selve utløsningen som var veldig sterk, men føltes mer som en vanlig kjent, men veldig sterk orgasme.

Vi leste om analorgasmer som er beskrevet sånn vi opplevde det, veldig intenst innvendig, varer lenge og får flere orgasmer uten pause i mellom. Må innrømme at dette skjer flere ganger i uken, helt ny verden angående nytelse.

Andre med sånn erfaring?

Anonymkode: c325a...004

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bestilt en analvibrator på Temu bare for å prøve, grugleder meg liksom

m44

Anonymkode: b9a84...cc7

Skrevet

Har du link til leketøyet dere kjøpte TS?

Anonymkode: 06a5c...7ee

Skrevet

Usikker på om dette er et «tulle innlegg», men velger å svare seriøst. Var så heldig å ha en veldig deilig anal-sex debut, som mottager, med en eldre mann mens jeg var en ung gutt. Han brukte veldig lang tid på å gjøre meg klar,  han var dyktig og fulgte med på hvordan kroppen min reagerte. Dette medførte tilslutt, etter flere timer, en kraftig orgasme som jeg ikke hadde opplevd før. Nå i «godt voksen alder» har jeg mye god analsex, med mange ulike orgasmer, også flere etter hverandre (så mange jeg orker). Anal orgasmer kan være «tørre», «våte», prostata utløst eller utløst av meget dyp penetrasjon. Synes anal orgasme er «best» uten at penis blir berørt, men det kan også være deilig med orgasme utløst av penis stimul i tillegg, ETTER en rekke anal/prostata orgasmer (både tørre og/eller våte). Dette er det viktig å bruke mye og god glidekrem (bruker en pulver basert som jeg blander ut selv, som jeg fører inn med en 40ml sprøyte kjøpt på apoteket). Til prostata stimuli bruker jeg en dildo som er fast og med glatt overflate, mens til dyp stimuli bruker jeg en som er myk. Det er vel vært å bruke tid på å utforske analsex, da orgasmene er veldig intense og gir en helt annen kroppslig velvære en orgasme kun ved penis stimuli. Det at jeg har en kone som liker å bruke strap-on på meg løfter det også opp på et «helt annet nivå»  

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2023 den 8.31):

Andre med sånn erfaring?

Motsatt erfaring. Syntes stimuli analt er ubehagelig. Litt synd egentlig. Jo flere muligheter jo bedre. 

Anonymkode: 7da66...355

• Liker 1
Skrevet

Nå er riktignok ikke jeg en mann, men jeg får også sterkere orgasme når vi har sex analt. Jeg får orgasme når vi har vaginal sex, men da er jeg nødt til å hjelpe til med hånda eller leketøy, når vi har analsex får jeg kraftigere og bedre orgasme og jeg trenger ikke å hjelpe til. Deretter har vi mer analsex enn vaginalt. 

Anonymkode: 8e4ca...859

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er riktignok ikke jeg en mann, men jeg får også sterkere orgasme når vi har sex analt. Jeg får orgasme når vi har vaginal sex, men da er jeg nødt til å hjelpe til med hånda eller leketøy, når vi har analsex får jeg kraftigere og bedre orgasme og jeg trenger ikke å hjelpe til. Deretter har vi mer analsex enn vaginalt. 

Jeg mente at derfor har vi mer analsex enn vaginalt 😄

Skrevet

Så fint å høre hvordan dere beskriver hvordan dere går frem 👏 Absolutt et spennende og aktuelt fagfelt innen seksualitet og stimuli. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri prøvd analsex, verken med mannen eller med hjelpemidler. Men jeg merker ofte at jeg kjenner noe som ligner orgasme når jeg sitter på huk og bæsjer. Kanskje litt av den samme mekanismen at noe i endetarmen blir stimulert?

Anonymkode: a54b0...c77

Skrevet
On 12/2/2023 at 8:31 AM, AnonymBruker said:

Andre med sånn erfaring?

Har prøvd, men aldri helt fått det til. Har prøvd litt diverse leketøy, men føler ikke helt at de har truffet. Har derimot hatt litt mer (men fremdeles begrenset) hell med fingrene. Det magiske punktet er aaaaakkurat litt for langt inne til at jeg når inn med fingrene komfortabelt, men det funker som en liten prikk over i-en når jeg nærmer meg.

De gangene det har lykkes har jeg runka på vanlig måte en stund og komme opp til siste banken. Så har jeg gjort ekstra innsats bak. Da har jeg kommet uten stimuli på penis, men orgasmen har ikke vært noe utenom det vanlige.

Å dele på leketøy er kanskje uvanlig, men rent objektiv er det jo ikke noe i veien med det. God rengjøring så er det ikke noe teknisk i veien med det. Men dere er kanskje hakket mer åpne enn andre ville vært (bare for to menn å snakke om anal-stimuli på seg selv er nok langt fra vanlig). Kudos til dere.

Skrevet (endret)

Øv og nytt. Kanskje «finne punktet» med en prostata plugg. Men det finnes mange forskjellige. Jeg har hatt best hell, med de uten vibrasjon. Fun Factory og Arneos har noen fine. Ligg og knip til du finner punktet.

Endret av Tent
Skrevet (endret)
Even Tuell skrev (På 3.12.2023 den 20.14):

Har prøvd, men aldri helt fått det til. Har prøvd litt diverse leketøy, men føler ikke helt at de har truffet. Har derimot hatt litt mer (men fremdeles begrenset) hell med fingrene. Det magiske punktet er aaaaakkurat litt for langt inne til at jeg når inn med fingrene komfortabelt, men det funker som en liten prikk over i-en nårnærmer meg.

De gangene det har lykkes har jeg runka på vanlig måte en stund og komme opp til siste banken. Så har jeg gjort ekstra innsats bak. Da har jeg kommet uten stimuli på penis, men orgasmen har ikke vært noe utenom det vanlige.

Har prøvd, men aldri helt fått det til. Har prøvd litt diverse leketøy, men føler ikke helt at de har truffet. Har derimot hatt litt mer (men fremdeles begrenset) hell med fingrene. Det magiske punktet er aaaaakkurat litt for langt inne til at jeg når inn med fingrene komfortabelt, men det funker som en liten prikk over i-en når jeg nærmer seg

Den sikreste veien for å oppnå anal/prostata orgasme, for meg, er ved å feste en dildo på flisene i dusjen. MEN det er stor forskjell på dildoer. Jeg fant «nøkkelen» med en «double density» dildo. Den er fast, med en mykere kjerne og glatt utvendig. Jeg står oppreist og fører den inn forsiktig og langsom. Påfører mye glidekrem hele tiden. Det kan være en fordel å rense seg ved å sprute inn vann (egne ballonger til det), eller bruke dusj strålen. 
Kan også være en fordel å «fylle» analen med glidekrem,  ved hjelp av en stor medisin sprøyte.  Fisting glidekrem, som er et pulver du blander ut selv er veldig egnet.

Poenget er å få et stort trykk uten å skape friksjon på prostata. 
Slapp av og nyt, mange opplever en orgasme ti gangeren av en ved penis stimulert orgasme

Endret av Tent
Skrevet

Har prøvd, men aldri helt fått det til. Har prøvd litt diverse leketøy, men føler ikke helt at de har truffet. Har derimot hatt litt mer (men fremdeles begrenset) hell med fingrene. Det magiske punktet er aaaaakkurat litt for langt inne til at jeg når inn med fingrene komfortabelt, men det funker som en liten prikk over i-en når jeg nærmer meg.

Å dele på leketøy er kanskje uvanlig, men rent objektiv er det jo ikke noe i veien med det. God rengjøring så er det ikke noe teknisk i veien med det. Men dere er kanskje hakket mer åpne enn andre ville vært (bare for to menn å snakke om anal-stimuli på seg selv er nok langt fra vanlig). Kudos til dere.

Den sikreste veien for å oppnå anal/prostata orgasme, for meg, er ved å feste en dildo på flisene i dusjen. MEN det er stor forskjell på dildoer. Jeg fant «nøkkelen» med en «double density» dildo. Den er fast, med en mykere kjerne og glatt utvendig. Jeg står oppreist og fører den inn forsiktig og langsom. Påfører mye glidekrem hele tiden. Det kan være en fordel å rense seg ved å sprute inn vann (egne ballonger til det), eller bruke dusj strålen. 
Kan også være en fordel å «fylle» analen med glidekrem,  ved hjelp av en stor medisin sprøyte.  Fisting glidekrem, som er et pulver du blander ut selv er veldig egnet.

Slapp av og nyt, mange opplever en orgasme ti gangeren av en ved penis stimulert orgasme

Skrevet
Tent skrev (15 minutter siden):

Wooow, høres helt amazing ut ass😍🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Wooow, høres helt amazing ut ass😍🤩

Var det du som hadde den tråden om han kompisen din? 😉

Anonymkode: 41aa0...a38

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hei.

det er jeg som har tråden med kompisen min🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2023 den 14.26):

Jeg har aldri prøvd analsex, verken med mannen eller med hjelpemidler. Men jeg merker ofte at jeg kjenner noe som ligner orgasme når jeg sitter på huk og bæsjer. Kanskje litt av den samme mekanismen at noe i endetarmen blir stimulert?

Anonymkode: a54b0...c77

Det er en beslektet følelse, da samme område blir stimulert. Endetarmen er veldig erogen for noen mennesker.

Anonymkode: 08e63...05e

Skrevet

kona kommer hardest under analsex, helst stor dildo, fisting. da er hun liksom helt ferdig etterpå

Anonymkode: b0b8d...b6d

Skrevet

(Jeg er dame) Vi har analsex innimellom og ved rett fremgangsmåte er det deilig. Noen ganger har vi det litt travelt da vi begge tror det er nok glidemiddel og må dermed stoppe opp og påføre mer. En vanlig feil har jeg hørt 😅 

Orgasmen er kraftigere ved anal stimuli både for menn og kvinner, men man må alltid huske på å slappe av, nyte, bruke tid, nok glid og vaske både seg selv og eventuelt leketøy etterpå. Nøkkelen hos oss har vært at han ikke trekker seg ut før vi begge har landa ordentlig og gjør det forsiktig, det gir en helt annen form for eufori enn hvis man gjør det med en gang. 

Nå jobber gubben mye og lenge så her om dagen prøvde jeg noe nytt. Jeg fant frem en stor vibrator som ser ut som en mikrofon, en liten slank en og en til vagina. Den lille slanke brukte jeg som anal-leketøy med vibrasjon på medium og de to andre på samme nivå der en ble plassert i vagina først og skrudd på og deretter latt være for så å bruke den store i en hånd over klitoris og den slanke forsiktig inn og ut. Jeg var IKKE lei meg for at jeg var helt alene i huset akkurat da, for jeg skrek faktisk høyt etter rimelig kort tid og vanligvis stønner jeg i varierende lydnivå, men det er sjelden jeg skriker/hyler 🙈 

Anonymkode: 5dce7...a50

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...