AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 På skolen til mine barn er det et par gutter som er veldig ufine med de mindre barna. Vi har større barn på skolen og vet godt hvem disse barna er. Ville dere tatt det opp med skolen eller tatt det direkte med foreldrene til barna? Anonymkode: 4e41d...a33
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 Skjer det på skolen så ta det opp med skolen. Anonymkode: d0375...f4a 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 Ta det opp med skolen. Å ta det opp med foreldre kan skape styr Anonymkode: 03e2b...19e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #4 Skrevet 2. desember 2023 Ta det opp med skolen. Funker ikke det så ta det med foreldrene. Funker ikke det så ta det direkte med barna det gjelder. Funker ikke det så må man bruke gapestokken. Det er siste mulighet. Anonymkode: 3b655...8de
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #5 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ta det opp med skolen. Å ta det opp med foreldre kan skape styr Anonymkode: 03e2b...19e men det hjelper vel aldri å ta opp sånne situasjoner med skolen heller. de kommer med masse piss av typen "dette skal vi se på" eller lignende, men i praksis skjer det selvfølgelig aldri en forbanna dritt. Anonymkode: 1fb03...66d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #6 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): men det hjelper vel aldri å ta opp sånne situasjoner med skolen heller. de kommer med masse piss av typen "dette skal vi se på" eller lignende, men i praksis skjer det selvfølgelig aldri en forbanna dritt. Anonymkode: 1fb03...66d Jepp, det er dessverre få midler skolen får bruke. Det er helt sykt at de ikke engang får lov å utvise elever! Anonymkode: 3b655...8de
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #7 Skrevet 3. desember 2023 Hvis man er redd for styr, så kan man ikke ta det opp i det hele tatt, hverken med guttene det gjelder, foreldrene eller skolen. Det er et alternativ å råde egne barn til å ignorere. Guttene er nok på jakt etter en reaksjon, og hvis de ikke får det, er det nok ikke gøy så lenge. Det kommer selvsagt an på alvorlighetsgraden. Er det veldig ille, bør man ta det opp. Hvis det bare skjer på skolen, må man ta det der. Er det på fritid/some også, må man ta det med foreldrene. Foreldrene blir uansett involvert, og det må man virkelig tåle. Om litt "styr" stopper en fra å gjøre noe, tviler jeg på at det er så ille.. Anonymkode: 3b3fb...f17
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #8 Skrevet 3. desember 2023 Selvsagt ikke greit å bli snakket stygt til, men man bør lære barna sine å tåle litt også. Overse og ikke lage noen stor sak ut av ting. Er så mange aspeløv i dag - så viktig å ikke alltid skulle «ordne opp» for barna våre. Anonymkode: 20210...60f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #9 Skrevet 3. desember 2023 Ts her. Vi snakker ofte med barna om dette. De tåler en del, men her er det snakk om barn som gjentatte ganger har vært svært ufine mot mindre barn. Jeg er ikke redd for styr. Tar det gladelig opp med både skole, foreldre og barnet selv. Barnet det gjelder er her ganske ofte med eldre søsken. Jeg tenker det kanskje er mest rettferdig å ta det med skolen i første omgang slik at de kan passe på de mindre barna når disse større guttene er rundt dem. Anonymkode: 4e41d...a33
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #10 Skrevet 3. desember 2023 Kommer an på hva de sa. Jeg lukker IKKE ørene til Misoginy - f.eks. at småjenter blir hore og f***e Rasistiske uttalelser Homohets Ting som går på funkskonsnedsettelse, som CP Anonymkode: 29b45...630
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #11 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her. Vi snakker ofte med barna om dette. De tåler en del, men her er det snakk om barn som gjentatte ganger har vært svært ufine mot mindre barn. Jeg er ikke redd for styr. Tar det gladelig opp med både skole, foreldre og barnet selv. Barnet det gjelder er her ganske ofte med eldre søsken. Jeg tenker det kanskje er mest rettferdig å ta det med skolen i første omgang slik at de kan passe på de mindre barna når disse større guttene er rundt dem. Anonymkode: 4e41d...a33 Men betyr svært ufine? Hva har de gjort? Og hva er aldersforskjellen her? Er det en gjeng med syvendeklassinger som er ufine mot en andreklassing, så er det jo best å snakke med skolen, slik at de kan ta en prat med gutta om hvordan man oppfører seg mot de som er mindre. Anonymkode: 20210...60f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #12 Skrevet 3. desember 2023 Begge deler. Anonymkode: 71508...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå