AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Kan du fortelle om den gangen dere ble oppdaget da dere hadde sex i bilen? Hvordan ble dere oppdaget? Hva gjorde de som oppdaget dere? Hva gjorde dere? Anonymkode: e1648...17c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 Blir det et deilig runkemateriale for deg? Anonymkode: d3df7...b6a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 Hvorfor ha sex i bilen? Anonymkode: 6cdd3...fb3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #4 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Blir det et deilig runkemateriale for deg? Anonymkode: d3df7...b6a Om det blir det, hva bryr det deg? Hvorfor kan ikke debattanter interesse for for sex uten at de skal mistenkes for å være mann og for å få noe å runke til? Anonymkode: e1648...17c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #5 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor ha sex i bilen? Anonymkode: 6cdd3...fb3 Hvorfor ikke? Det er spennende, det er annerledes, det er kanskje eneste mulighet, det er noe nytt osv. Anonymkode: e1648...17c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #6 Skrevet 2. desember 2023 Stod på en plass langs veien ved en gang, kom en politimann og banket på og sa vi måtte avslutte 😅 Eneste gangen vi har blitt fersket. Anonymkode: a0eb1...5c0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #7 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stod på en plass langs veien ved en gang, kom en politimann og banket på og sa vi måtte avslutte 😅 Eneste gangen vi har blitt fersket. Anonymkode: a0eb1...5c0 Av alle ting, kom det en politimann Anonymkode: e1648...17c
Gjest Mr. Ron Skrevet 2. desember 2023 #8 Skrevet 2. desember 2023 Vi kjørte av hovedveien inn på en anleggsvei og tenkte her står vi trygt og usjenert til en sein kveld på vei til mine svigerforeldre. Godt inni akten ser jeg (ut bakvinduet) plutselig en mann ute for å lufte hunden sin på vei mot bilen. Han var så nært innpå at jeg kastet meg tilbake i førersete med buksene på knærne og kjørte derfra i all hast. Vi fikk imidlertid fullført oppdraget i bilen noen mil senere bak noen store snøskavler på en rasteplass. Litt flau episode, siden mannen helt sikkert forstod hva som foregikk i bilen.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #9 Skrevet 2. desember 2023 Mista jomfrudommen i baksetet på en Volvo 240. 😋 Ellers var det mye knulling i bil når man bodde på bygda. Ikke direkte ferska sånn at vi måtte avbryte, men flere fikk det nok med seg når vi holdt på i bil utenfor festlokalet. Ikke noe uvanlig i hele tatt. Anonymkode: c57ce...d2d 2 1
Sander33 Skrevet 2. desember 2023 #10 Skrevet 2. desember 2023 Dreiv å superladet Tesla Model X. Super bil å ha sex i, hadde to slike, seks setere. Sex i baksetene der var helt magisk. En periode gikk det på å knulle på alle steder, og konkurrerte med en kollega om å ta alle stedene. Hadde mye god sex i de to bilene. Ble ofte sett, ikke akkurat diskre å ramle ut fra låvedørene bak etterpå. Og innsyn rett forfra. Spesielt den laderen i Hokksund ble vi oppdaget, men vi brøy oss ikke. Begge kom🤣 3 og Y er ikke gode å ha sex i. Midtgangen i Model X 6 seter er magisk! 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #11 Skrevet 3. desember 2023 Takk til dere som kom med seriøs tilbakemelding. Har selv planer om å ha sex i bil, og tenner litt på tanken om å bli oppdaget. Anonymkode: e1648...17c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #12 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 2.12.2023 den 8.31): Av alle ting, kom det en politimann Anonymkode: e1648...17c Og på en ganske øde plass langs veien i Nittedal også, så det var ikke i mine tanker! 😅 Anonymkode: a0eb1...5c0
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #13 Skrevet 3. desember 2023 Har ferska noen. En bil som stadig stoppet i svingen nedenfor huset. Både ved middagstider og sent på kvelden. Det syntes jeg lite om pga barna som bor her. I tilegg kastet de brukte kondomer i innkjøringen vår. Det var jo ikke gøy når 2 åringen fant dem. Så jeg lyste på dem med lyskaster. Hadde de ikke slutta med det når de gjorde det, så hadde jeg gått ned pg sagt fra at det får være nok. En gang de kom, hadde vi selskap på terassen. Da fikk de oppmerksomhet fra 15 stk. Syntes det var rar plassering, siden de litt lengre oppi veien, i det minste kunne ha gjemt seg på en skjermet skogsbilvei i det minste Anonymkode: 8836c...e29 1
Magwen Skrevet 3. desember 2023 #14 Skrevet 3. desember 2023 Debuterte i en Taunus. Kjørte og parkerte ved skolen. Holdt på litt så kom en bil kjørende sakte, han skjønte det. Kjørte videre.🙈. Vi gjorde oss ferdig på 1-2-3. Mer pinlig en god del år senere. Møtte ei fra ei nettside, (ikke erotisk side). Pratet litt, tok kaffe. Måtte kjøre å lufte hunden. Stoppet ved ei skiløype. Luftet hunden, så det sto en bil der. Så spurte hun . " skal jeg suge deg". Ville ikke si nei. Hadde ned ryggstøtten og tok ned buksa. Hun saug som er gud. Så plusselig ser jeg de ved nabobilen hadde kommet. Kona sto ved bilen og smilte. 🙈🙈. Kom oss der i fra fort, turde ikke å se på de.🤣🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå