Gå til innhold

Har hatt innbrudd hjemme!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tatt kontakt med politiet og de er på vei

1 des kl 16 dro vi på familie besøk jeg min kone og begge barna. Vi kom hjem 00.30 og ser at låsen på ytterdøra er ødelagt og noen har vært inne i leiligheten. De har vært inne på det ene soverommet. Alt av klær er blitt tatt ut av skapet og kastet ned på gulvet. Alt annet ser greit ut. Pc, ipad, tv alt lå fremme...disse tingene har ingen rørt. 

Vi er redde og skjønner ikke hva som kan ha skjedd. Ingen ting har blitt stjelt. Politiet kommer  om en time. Men er så stressa og har ingen å snakke med. Barna er også redde

Anonymkode: 1f7a7...dd8

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

....og du hiver deg på KG mens du venter på politiet.

Anonymkode: 4f6fa...877

• Liker 6
Skrevet

Det er intense følelser i sving når man har hatt innbrudd. Jeg har opplevd det to ganger, første gang kom jeg hjem og de var inni huset. Jeg skjønte det idet jeg skulle til å åpne døra da jeg så at det sto ting utenfor i en kasse bla en pc som skulle stått i stua. Andre gangen våknet jeg av at hunden ble urolig og bråkete, da jeg sto opp og gikk ned til stua traff jeg en fremmed i døra inn til kjøkkenet. Ta vare på hverandre, det er liten sannsynlighet for at tyven kommer tilbake.

Anonymkode: 0e154...c3b

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er intense følelser i sving når man har hatt innbrudd. Jeg har opplevd det to ganger, første gang kom jeg hjem og de var inni huset. Jeg skjønte det idet jeg skulle til å åpne døra da jeg så at det sto ting utenfor i en kasse bla en pc som skulle stått i stua. Andre gangen våknet jeg av at hunden ble urolig og bråkete, da jeg sto opp og gikk ned til stua traff jeg en fremmed i døra inn til kjøkkenet. Ta vare på hverandre, det er liten sannsynlighet for at tyven kommer tilbake.

Ufff

Greit men skjønner ikke hvorfor skulle noen inn uten å ha tatt med seg noe.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

....og du hiver deg på KG mens du venter på politiet.

Anonymkode: 4f6fa...877

Har fått hjelp mange ganger fra kg

Skrevet

huff ... behold roen, ta vare på barna. helst ikke sitt her på kg. Det blir som å sitte på mobilen mens barna er redde som du skriver. Det er ikke bra. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Vi har tatt kontakt med politiet og de er på vei

1 des kl 16 dro vi på familie besøk jeg min kone og begge barna. Vi kom hjem 00.30 og ser at låsen på ytterdøra er ødelagt og noen har vært inne i leiligheten. De har vært inne på det ene soverommet. Alt av klær er blitt tatt ut av skapet og kastet ned på gulvet. Alt annet ser greit ut. Pc, ipad, tv alt lå fremme...disse tingene har ingen rørt. 

Vi er redde og skjønner ikke hva som kan ha skjedd. Ingen ting har blitt stjelt. Politiet kommer  om en time. Men er så stressa og har ingen å snakke med. Barna er også redde

Ja ja, en mann, som tidligere nevnt, hiver seg på KG for råd… imponerende… 🫠 var vel en som ville ha strømpebuksen til kona da 💃🤷‍♀️

Anonymkode: ee634...216

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ufff

Greit men skjønner ikke hvorfor skulle noen inn uten å ha tatt med seg noe.

De var kanskje bare ute etter gull/smykker eller kontanter. Ikke alle som gidder å ta på seg bryet med salg av tyvegods da det er lett å bli avslørt. Pc og iPad er det mange som har sporing på, som også gir en lett jobb for politiet.

Anonymkode: 5045c...48b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

………..som også gir en lett jobb for politiet.

Anonymkode: 5045c...48b

Man kan gi politiet både navn og adresse og film av gjerningspersonen, uten at de gjør en dritt!! Selv med sporing! Det du får beskjed om når du sier du ser hvor de er med gjenstanden din, og du vil oppsøke de selv, fordi politiet ikke vil selv, er: "vær forsiktig, og helst ikke gjør det" 🤯🤦‍♀️

Skrevet (endret)

Ta bilder, dokumenter så bra du kan, ikke rør noe før politiet har vært innom. 
Ikke forvent at dette blir etterforsket i noen særlig grad (selv om det burde..) 
Mest sannsynligvis henlagt pga. bevisets stilling. Så dette er i stor grad en formalitet for forsikringsselskapet. 
Så kan du jo se på bedre låser, overvåkning osv når du har låsemed der.

Endret av K.B.
Skrevet
K.B. skrev (1 minutt siden):

Så kan du jo se på bedre låser, overvåkning osv når du har låsemed der.

Ja, eller Google litt låser og sjekke litt rundt med tilbud fra alarmkompanier ol.l. når låsesmeden har dratt og ting har roet seg…… 🙄🙇‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Uff da, hvordan reagerte tyvene når du så de?

Anonymkode: 699ff...39d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...