Gå til innhold

Vennskap med motsatt kjønn- seksuell undertone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det alltid seksuelle undertoner i vennskap mann-kvinne?  I såfall- er det et problem, eller kan det være noe fint- selv om man ikke ønsker å utvikle et kjæresteforhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Null problemos med mine venninner.. Vi kan sitte å diskutere seksualitet lett som bare det, og vi kan pirre hverande uten at det fører til sex. Og skulle vi miste fornuften å fly på hverandre i nøden.. er vi jo like gode venner etterpå, fordi vi hjelper hverandre. Men i vårt vennskap er vi heller ikke kjæreste-kompatible, det gjør praten og pirringen så mye enklere og gøyere🤭

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Som kvinne er jeg HELT uinteressert i å være venn med noen jeg er seksuelt tiltrukket av. De mennene må enten være kjæresten min eller ingenting som helst. Ubehagelig nok om man føler seg tiltrukket av noen i nabolaget som er gift eller noe annet upassende der man bare må stå i ubehaget å late som ingenting men aldri om jeg ville oppsøkt den kleinheten, frivillig. Jeg er gjerne! venn med menn. Men jeg har ikke sex med venner og jeg er ikke seksuelt tiltrukket av de jeg blir venner med uansett kjønn. Blir jeg tiltrukket er det over og ut for det vennskapet, med mindre vi blir kjærester.

Anonymkode: 879ce...be1

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Null problemos med mine venninner.. Vi kan sitte å diskutere seksualitet lett som bare det, og vi kan pirre hverande uten at det fører til sex. Og skulle vi miste fornuften å fly på hverandre i nøden.. er vi jo like gode venner etterpå, fordi vi hjelper hverandre. Men i vårt vennskap er vi heller ikke kjæreste-kompatible, det gjør praten og pirringen så mye enklere og gøyere🤭

Høres trygt ig godt ut. Men hvordan pirre og bevare trygghet?

Skrevet
Haugmannen skrev (8 timer siden):

Er det alltid seksuelle undertoner i vennskap mann-kvinne? 

Nei det er det ikke 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei det er ingen seksuell undertone i mine vennskap med menn. De mennene det er det med kaller jeg ikke for venn men for bekjent eller for flørt , og blander ikke vennskap inn i det 

Anonymkode: f7eee...4dc

• Liker 2
Skrevet
Haugmannen skrev (7 minutter siden):

Høres trygt ig godt ut. Men hvordan pirre og bevare trygghet?

Pirring kan være så mangt.. de gangene vi deler seng på hotel, camping, etter nachtspiel ol. Da pirrer vi hverande med snik onanering under teppenet, mens vi prate om alt mulig eller seksuelle ønsker og spørsmål. Vi onanerer ikke bevist, og det er ikke alltid det fører til sex da.. Men det er så sinnsykt pirrende når vi nærmer oss orgasme, og med "uheldigvis" orgasme inkludert.

Og enkelte ganger skjer dette bare når vi ligger rygg mot rygg, da kjenner vi bare på hverandres bevegelser. Og andre ganger onanerer vi hverandre, for å være behjelpelig.. Så det er mange måter vi pirrer hverandre på, hele opplegget er jo at det inneholder mye latter.. for det er litt komisk og litt flaut også.. at vi kan være så frekk og uredd, og fremdeles se hverandre i øynene nå vi kommer. Litt forskjell er det på mine venninner da.. noen er mere forsiktig.. andre kan være mere direkte, og spørre direkte om de kan ronke eller suge meg. Så felles for alle.. er at hver enkelt er ei kåtsara, vel og merke🤭

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Pirring kan være så mangt.. de gangene vi deler seng på hotel, camping, etter nachtspiel ol. Da pirrer vi hverande med snik onanering under teppenet, mens vi prate om alt mulig eller seksuelle ønsker og spørsmål. Vi onanerer ikke bevist, og det er ikke alltid det fører til sex da.. Men det er så sinnsykt pirrende når vi nærmer oss orgasme, og med "uheldigvis" orgasme inkludert.

Og enkelte ganger skjer dette bare når vi ligger rygg mot rygg, da kjenner vi bare på hverandres bevegelser. Og andre ganger onanerer vi hverandre, for å være behjelpelig.. Så det er mange måter vi pirrer hverandre på, hele opplegget er jo at det inneholder mye latter.. for det er litt komisk og litt flaut også.. at vi kan være så frekk og uredd, og fremdeles se hverandre i øynene nå vi kommer. Litt forskjell er det på mine venninner da.. noen er mere forsiktig.. andre kan være mere direkte, og spørre direkte om de kan ronke eller suge meg. Så felles for alle.. er at hver enkelt er ei kåtsara, vel og merke🤭

høres ut som sexvenner:-)

Anonymkode: dc180...f8c

Skrevet
16 hours ago, Haugmannen said:

Er det alltid seksuelle undertoner i vennskap mann-kvinne?  I såfall- er det et problem, eller kan det være noe fint- selv om man ikke ønsker å utvikle et kjæresteforhold?

Med veldig sjeldne unntak. Ja. Selvfølgelig.

Anonymkode: b0358...87c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...