AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Skrevet 1. desember 2023 Så jeg lurer på om en dunjakke kan være greit til å ha over ullldressen når baby sitter oppe i vognen? Hva gjør dere? Anonymkode: 3c872...0c5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #2 Skrevet 1. desember 2023 Ulldress. Eller ullgenser utenpå om armer stikker opp. Noen liker jo ikke å ha armene i vinterposen. Votter! Anonymkode: c070c...6f1
Anononyma Skrevet 1. desember 2023 #3 Skrevet 1. desember 2023 Er det rundt 0 har han kun ulltøy på seg og balaclava oppi vognposen. Har gode, lange votter klare i tilfelle han stikker opp armene. Dersom det har vært nede i minus 5 og 7 som det har vært enkelte dager her har jeg hatt fleece utenpå ull oppi posen, men da er han skikkelig varm når vi kommer frem!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 Hvis sitter med overkroppen utenfor posen, så dunjakke og god lue/balaclava. Hvis sitter inni posen som er godt lukket, så ulldressen. Kommer også an på temperaturen ute. Det er kaldt i sitte i vogn fremfor å gå. Anonymkode: b8905...8de 2
2023oh Skrevet 1. desember 2023 #5 Skrevet 1. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvis sitter med overkroppen utenfor posen, så dunjakke og god lue/balaclava. Hvis sitter inni posen som er godt lukket, så ulldressen. Kommer også an på temperaturen ute. Det er kaldt i sitte i vogn fremfor å gå. Anonymkode: b8905...8de Takk for svar: i vognen hadde jeg ullundertøy+ ulldressen. Har en kjempegod og varm saueskinnspose til vognen. han liker ikke å ha armene i vinterposen, så når han sitter oppe i vognen kan det jo bli litt trekk med kun ull? da tror jeg en vindtett jakke kan være et alternativ til å ha over ullldressen. Temp er 7-12 minusgrader Endret 1. desember 2023 av 2023oh Anonym
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Skrevet 1. desember 2023 2023oh skrev (1 minutt siden): Takk for svar: i vognen hadde jeg ullundertøy+ ulldressen. Har en kjempegod og varm saueskinnspose til vognen. han liker ikke å ha armene i vinterposen, så når han sitter oppe i vognen kan det jo bli litt trekk med kun ull? da tror jeg en vindtett jakke kan være et alternativ til å ha over ullldressen. Temp er 7-12 minusgrader Anonymkode: 3c872...0c5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #7 Skrevet 2. desember 2023 2023oh skrev (28 minutter siden): Takk for svar: i vognen hadde jeg ullundertøy+ ulldressen. Har en kjempegod og varm saueskinnspose til vognen. han liker ikke å ha armene i vinterposen, så når han sitter oppe i vognen kan det jo bli litt trekk med kun ull? da tror jeg en vindtett jakke kan være et alternativ til å ha over ullldressen. Temp er 7-12 minusgrader To lag med ull bare, i flere minusgrader? Da må han ha mer klær på. Anonymkode: 8d082...f4d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå