Gå til innhold

Hvordan kler dere baby i vogn om vinteren? når baby sitter i vogn? Vinterjakke eller ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg lurer på om en dunjakke kan være greit til å ha over ullldressen når baby  sitter oppe i vognen? Hva gjør dere?

Anonymkode: 3c872...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ulldress. Eller ullgenser utenpå om armer stikker opp. Noen liker jo ikke å ha armene i vinterposen. Votter!

Anonymkode: c070c...6f1

Skrevet

Er det rundt 0 har han kun ulltøy på seg og balaclava oppi vognposen. Har gode, lange votter klare i tilfelle han stikker opp armene. 

Dersom det har vært nede i minus 5 og 7 som det har vært enkelte dager her har jeg hatt fleece utenpå ull oppi posen, men da er han skikkelig varm når vi kommer frem!

Skrevet

Hvis sitter med overkroppen utenfor posen, så dunjakke og god lue/balaclava. 

Hvis sitter inni posen som er godt lukket, så ulldressen. 

Kommer også an på temperaturen ute. Det er kaldt i sitte i vogn fremfor å gå.

Anonymkode: b8905...8de

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvis sitter med overkroppen utenfor posen, så dunjakke og god lue/balaclava. 

Hvis sitter inni posen som er godt lukket, så ulldressen. 

Kommer også an på temperaturen ute. Det er kaldt i sitte i vogn fremfor å gå.

Anonymkode: b8905...8de

Takk for svar: i  vognen hadde jeg ullundertøy+ ulldressen. Har en kjempegod og varm saueskinnspose til vognen. han liker ikke å ha armene i vinterposen, så  når han sitter oppe i vognen kan det jo bli litt trekk med kun ull?  da tror jeg en vindtett jakke kan være et alternativ til å ha over ullldressen. Temp er 7-12 minusgrader 

Endret av 2023oh
Anonym
Skrevet
2023oh skrev (1 minutt siden):

Takk for svar: i  vognen hadde jeg ullundertøy+ ulldressen. Har en kjempegod og varm saueskinnspose til vognen. han liker ikke å ha armene i vinterposen, så  når han sitter oppe i vognen kan det jo bli litt trekk med kun ull?  da tror jeg en vindtett jakke kan være et alternativ til å ha over ullldressen. Temp er 7-12 minusgrader 

Anonymkode: 3c872...0c5

Skrevet
2023oh skrev (28 minutter siden):

To lag med ull bare, i flere minusgrader? Da må han ha mer klær på. 

Anonymkode: 8d082...f4d

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...