Gå til innhold

Hva gir dere i julegaver til gutter mellom 14-18 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så vanskelig.. ønsker seg bare penger😫

Anonymkode: 8fcc8...3ed

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor kan de ikke få penger, da? Det er vanlig høflighet å gi folk det de ønsker seg.

Utenom rene penger? Gi dem et gavekort på noe de faktisk bruker penger på. Kino? Arrangement for aldersgruppen etc.

Anonymkode: f60fc...9f2

Skrevet

Til 16åringen her har vi kjøpt en stor transformer legofigursak 😜 Men det kommer jo an på hva han liker og interesserer seg for. Her går det altså i transformers. 

Skrevet

- Genser

- Lue/votter

- LP-plate (hvis musikkinteressert. Min nevø på 16 ønsker seg noen spesifikke plater)

- Polaroidkamer (har inntrykk av at det er in blant en del ungdommer nå)

- Gavekort på Spotify, Netflix osv (spør foreldre hva de har hjemme)

- Bok/tegneserie

- Sett med dusjsåpe, deo osv

- Pyjamas

- Tøfler

- Skiutstyr hvis personen går på ski

- Kinobilletter 

- Gavekort på klesbutikk 

Anonymkode: 77739...0d6

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på summen du har tenkt å gi, men penger og noe i tillegg er alltid supert. Her finner jeg alltid en parfyme på salg (trenger ikke være så stor str) og velger alltid en ungdomsparfyme/deo. Og gir resten i penger. De blir alltid fornøyde! 

Anonymkode: 00854...084

Skrevet

Skiutstyr og skiklær (men det forutsetter skiinteresse da 😉). Ellers ønsker han seg en klokke (ikke veldig eksklusiv) og klær. 

Skrevet

Hvor mye skal du bruke ?

Skrevet

Min sønn på 14 får best i test  vintersovepose. Ønsker seg bare penger, men han tenker ikke på at han går på friluftsliv valgfag og skal sove ute snart😅 Han er en takknemlig type, så han blir nok glad for den😊

Anonymkode: 490fc...bf8

• Liker 1
Skrevet

Trenings t skjorter

Hvite tennissokker (nike)

Hvite t skjorter

Laptop-veske

G shock klokke

Anonymkode: cd987...c24

Skrevet

Våre gutter på 14 og 17 fikk parfyme, godteri og penger. Det ønsket de seg og det fikk de.

Anonymkode: 1a413...a21

• Hjerte 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Synes det er så vanskelig.. ønsker seg bare penger😫

Anonymkode: 8fcc8...3ed

Det aller beste er å gi en presang som de ønsker deg. Så svaret er gitt. Mange sparer til større ting som ikke er mulig å få som julepresang. Jeg pakker kanskje inn noe slikt https://www.europris.no/p-julestrompe-244-g-stor-knallgodt-209405 og vippser gaven. 

Kan skjønne det kan være en problem om vedkommende ikke evner å spare og bruker alle penger på «tull». 

Skrevet

Jeg sparte penger fra sommeren og frem til jul et år for å gi gutten en bærbar pc i julegave, da den gamle han hadde var i ferd med å takke for seg. Han ble kjempeglad.

Ellers fikk han i tenårene gjerne sånne store Lego prosjekt i julegave, Star Wars romskip, VW folkevogn-buss osv. Han brukte gjerne romjula på å bygge dem opp, det var kjempekoselig.

Spill til pc ble det også ofte i den alderen.

Skrevet

Klokke

Ring

Klær

Gavekort på kjøpesenter/kino

Douchebag-ryggsekk

Airpods

Headset til gaming

Brettspill

Sko

Dette er ting vår tenåring har fått i årenes løp.

Anonymkode: 18082...39e

Skrevet

Pysjbukse , rutete flanell 

hvite nike sokker

diverse polo klær

parfymr

Anonymkode: 71e47...158

Annonse
Skrevet

Gutter 15 og 18 år gamle. Til jul i år får de ting til en hobby de liker, utstyr til sykkel, gamingutstyr, klokke og klær. 

Anonymkode: 7e67f...8fb

Skrevet

Spør hva de ønsker seg, så får de noe av det. Jeg gir ikke gaver som ikke står på ønskelisten, julen er for meg å gi noe de selv ønsker seg og ikke hva jeg tror eller mener de burde ønske seg. Om du forstår ;) Ønsker de seg penger, så får de penger.

Anonymkode: b3bc6...2ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...