AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Skrevet 1. desember 2023 Synes det er så vanskelig.. ønsker seg bare penger😫 Anonymkode: 8fcc8...3ed 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #2 Skrevet 1. desember 2023 Hvorfor kan de ikke få penger, da? Det er vanlig høflighet å gi folk det de ønsker seg. Utenom rene penger? Gi dem et gavekort på noe de faktisk bruker penger på. Kino? Arrangement for aldersgruppen etc. Anonymkode: f60fc...9f2
Pal Fungi Skrevet 1. desember 2023 #3 Skrevet 1. desember 2023 Til 16åringen her har vi kjøpt en stor transformer legofigursak 😜 Men det kommer jo an på hva han liker og interesserer seg for. Her går det altså i transformers.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 - Genser - Lue/votter - LP-plate (hvis musikkinteressert. Min nevø på 16 ønsker seg noen spesifikke plater) - Polaroidkamer (har inntrykk av at det er in blant en del ungdommer nå) - Gavekort på Spotify, Netflix osv (spør foreldre hva de har hjemme) - Bok/tegneserie - Sett med dusjsåpe, deo osv - Pyjamas - Tøfler - Skiutstyr hvis personen går på ski - Kinobilletter - Gavekort på klesbutikk Anonymkode: 77739...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #5 Skrevet 1. desember 2023 Kommer an på summen du har tenkt å gi, men penger og noe i tillegg er alltid supert. Her finner jeg alltid en parfyme på salg (trenger ikke være så stor str) og velger alltid en ungdomsparfyme/deo. Og gir resten i penger. De blir alltid fornøyde! Anonymkode: 00854...084
Kristin70 Skrevet 1. desember 2023 #6 Skrevet 1. desember 2023 Skiutstyr og skiklær (men det forutsetter skiinteresse da 😉). Ellers ønsker han seg en klokke (ikke veldig eksklusiv) og klær.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #8 Skrevet 2. desember 2023 Min sønn på 14 får best i test vintersovepose. Ønsker seg bare penger, men han tenker ikke på at han går på friluftsliv valgfag og skal sove ute snart😅 Han er en takknemlig type, så han blir nok glad for den😊 Anonymkode: 490fc...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #9 Skrevet 2. desember 2023 Trenings t skjorter Hvite tennissokker (nike) Hvite t skjorter Laptop-veske G shock klokke Anonymkode: cd987...c24
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #10 Skrevet 2. desember 2023 Våre gutter på 14 og 17 fikk parfyme, godteri og penger. Det ønsket de seg og det fikk de. Anonymkode: 1a413...a21 1
skrue Skrevet 2. desember 2023 #11 Skrevet 2. desember 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Synes det er så vanskelig.. ønsker seg bare penger😫 Anonymkode: 8fcc8...3ed Det aller beste er å gi en presang som de ønsker deg. Så svaret er gitt. Mange sparer til større ting som ikke er mulig å få som julepresang. Jeg pakker kanskje inn noe slikt https://www.europris.no/p-julestrompe-244-g-stor-knallgodt-209405 og vippser gaven. Kan skjønne det kan være en problem om vedkommende ikke evner å spare og bruker alle penger på «tull».
Million Skrevet 2. desember 2023 #12 Skrevet 2. desember 2023 Jeg sparte penger fra sommeren og frem til jul et år for å gi gutten en bærbar pc i julegave, da den gamle han hadde var i ferd med å takke for seg. Han ble kjempeglad. Ellers fikk han i tenårene gjerne sånne store Lego prosjekt i julegave, Star Wars romskip, VW folkevogn-buss osv. Han brukte gjerne romjula på å bygge dem opp, det var kjempekoselig. Spill til pc ble det også ofte i den alderen.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #13 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Synes det er så vanskelig.. ønsker seg bare penger😫 Anonymkode: 8fcc8...3ed Denne får min nevø på 15 https://celis.no/produkt/interior/elektronikk-og-tilbehor/the-mood-charger-lamp-small-hvit-farge Anonymkode: aec90...d17
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #14 Skrevet 2. desember 2023 Klokke Ring Klær Gavekort på kjøpesenter/kino Douchebag-ryggsekk Airpods Headset til gaming Brettspill Sko Dette er ting vår tenåring har fått i årenes løp. Anonymkode: 18082...39e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #15 Skrevet 3. desember 2023 Pysjbukse , rutete flanell hvite nike sokker diverse polo klær parfymr Anonymkode: 71e47...158
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #16 Skrevet 5. desember 2023 Gutter 15 og 18 år gamle. Til jul i år får de ting til en hobby de liker, utstyr til sykkel, gamingutstyr, klokke og klær. Anonymkode: 7e67f...8fb
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #17 Skrevet 6. desember 2023 Spør hva de ønsker seg, så får de noe av det. Jeg gir ikke gaver som ikke står på ønskelisten, julen er for meg å gi noe de selv ønsker seg og ikke hva jeg tror eller mener de burde ønske seg. Om du forstår Ønsker de seg penger, så får de penger. Anonymkode: b3bc6...2ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå