Gå til innhold

Blitt redd etter sjokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve gjøre det kort. 
I år fikk jeg et dødsbudskap av en i familien som døde i ei ulykke. Bare 19 år. Tiden etterpå var preget av sjokk. 
Det skal sies at det var flere alvorlige hendelser etter dette med akutt sykdom i nær familie, men som endte bra. 
I ettertid sliter jeg veldig med frykt for at jeg skal få en slik beskjed igjen, redd for at mine nærmeste skal dø. 
Om tlf ringer kjenner jeg på angsten med en gang, redd for at det har skjedd noe. Dette preger meg. 
Har fått time hos psykolog nå i des. 
flere som har fått det slik etter å ha opplevd slike ting? 
takker for svar ❤️

Anonymkode: 12f64...838

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I år fikk jeg et dødsbudskap av en i familien som døde i ei ulykke. Bare 19 år. Tiden etterpå var preget av sjokk. 
Det skal sies at det var flere alvorlige hendelser etter dette med akutt sykdom i nær familie, men som endte bra. 
I ettertid sliter jeg veldig med frykt for at jeg skal få en slik beskjed igjen, redd for at mine nærmeste skal dø. 
Om tlf ringer kjenner jeg på angsten med en gang, redd for at det har skjedd noe. Dette preger meg. 
takker for svar ❤️

Så bra at du har bestilt time hos psykolog. Håper virkelig det hjelper deg og bearbeide alt. Det var et fornuftig valg.

Anonymkode: 7b51b...b71

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så bra at du har bestilt time hos psykolog. Håper virkelig det hjelper deg og bearbeide alt. Det var et fornuftig valg.

Anonymkode: 7b51b...b71

Ja, jeg gruer meg litt til å gå inn i dette, for det trigger angsten 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

takker for svar ❤️

Jeg har kjent på det samme. Ikke lett, men det gikk seg til etterhvert. 

• Hjerte 1
Skrevet
mannor skrev (21 minutter siden):

Jeg har kjent på det samme. Ikke lett, men det gikk seg til etterhvert. 

Så godt å høre at det gikk seg til for deg. Håper det gjør det her også. 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...