Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å barbere det bort når jeg stusser foran. Men det er ikke så lett å komme til med høvel mellom rompeballene……Voksing kommer aldri til å skje…Hvordan fjerner dere rompehårene deres?

Anonymkode: 8b317...932

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er så vanskelig. Gjør det i dusjen med å bare fortsette barberingen bakover når jeg har barbert fremme. Du kan sikkert eventuelt sitte på huk, kanskje enklere da

Anonymkode: a4a36...ff7

Skrevet

Sitter på gulvet i dusjkabinettet med beina utenfor, skrever så godt jeg kan og barberer. 

Anonymkode: 6affd...232

Skrevet

Vokser. Ligger på ryggen eller skrever med foten opp på vasken og legger en del av stripsn i sprekken og river av.

Anonymkode: 20fcf...28c

Skrevet

Manzillian

Anonymkode: b56e7...4c4

• Liker 1
Skrevet

Lar det være. Rekker lenge med gnagsår øverst på lårene etter barbering. Skal greie å gå liksom..

Anonymkode: 774fd...caa

• Liker 2
Skrevet

Barberer. Jeg har aldri hatt noe problem med det. Kan være en fordel å sitte på huk.

Anonymkode: f05c5...632

• Liker 1
Skrevet

Seriøst? Er det virkelig så mange kvinner som har hår i rumpa? Jeg trodde ikke det var vanlig i det hele tatt, jeg har kun hårvekst foran?

Anonymkode: 38c3b...b2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Seriøst? Er det virkelig så mange kvinner som har hår i rumpa? Jeg trodde ikke det var vanlig i det hele tatt, jeg har kun hårvekst foran?

I rumpa: nei. I området rundt: ja. Helt vanlig. Jeg sitter på huk i dusjen og barberer.

Anonymkode: e59ff...85c

• Liker 5
Skrevet

Stort sett høvel, men foretrekker voksing i salong. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor gammel er du? Hvis du er i 20 årene kan du forvente å få mer hår på hele kroppen de neste tiårene..

Anonymkode: 774fd...caa

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

ok, da er du unormal.

Anonymkode: 469cc...a92

• Liker 5
Skrevet

Det var så deilig å få alt håret bort, både foran og bak, med brasiliansk voks i salong. Men det har blitt så dyrt, samtidig som alle andre priser øker.. så jeg har bare gitt blaffen i hele greia i noen år. Leter etter en ny salong som har lavere priser. Hadde aldri klart å barbere eller vokse selv bak der..

Anonymkode: e525d...006

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

I rumpa: nei. I området rundt: ja. Helt vanlig. Jeg sitter på huk i dusjen og barberer.

Anonymkode: e59ff...85c

Eller som en eks av meg sa «du klarer å barbere der» som i at maaaange kvinner tror de er hårløse bak 😅 

Anonymkode: 384ea...176

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var så deilig å få alt håret bort, både foran og bak, med brasiliansk voks i salong. Men det har blitt så dyrt, samtidig som alle andre priser øker.. så jeg har bare gitt blaffen i hele greia i noen år. Leter etter en ny salong som har lavere priser. Hadde aldri klart å barbere eller vokse selv bak der..

Hvorfor ikke? Det er da like vondt/ikke

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Alle har hår i/på rumpa. Alle over 12 that is.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor ikke? Det er da like vondt/ikke

Jeg klarer ikke fysisk å komme til godt nok for å få et bra voks-resultat. Barbering er bare dumt, da klør det og blir piggete når det vokser ut igjen. Voks er dessuten bedre når man får gjort det profesjonelt, enn om man skal bale med det selv.

Skrevet

Hvorfor i all verden skal du fjerne det lille håret du måtte ha i rompa?

Anonymkode: 062f7...5da

• Liker 2
Skrevet

Leste resten av svarene nå! At dere gidder! For hvem? For en mann? Har dere blitt helt hjernedøde? Og har dere  ingenting bedre å gjøre?

Anonymkode: 062f7...5da

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...