AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Skrevet 1. desember 2023 Er det et slags panikkanfall? Eller hva er det? Har nettopp fått noen diagnoser, og prøver å bli kjent med meg selv og hva som skjer med meg.. Anonymkode: 6a737...a16
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #2 Skrevet 1. desember 2023 "Redsel inni meg på en måte" er jo ikke så mye å gå på. Vanskelig for oss å si hva det kan være. 😅 Fint at du prøver å bli kjent med deg selv, du finner nok ut av det. Anonymkode: e5dee...13f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): "Redsel inni meg på en måte" er jo ikke så mye å gå på. Vanskelig for oss å si hva det kan være. 😅 Fint at du prøver å bli kjent med deg selv, du finner nok ut av det. Anonymkode: e5dee...13f Ja.. vet ikke hvordan jeg skal forklare det bedre. Kjenne rmeg bare livredd. Anonymkode: 6a737...a16
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 Høres ut som en form for angst Anonymkode: 0a351...d35
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #5 Skrevet 2. desember 2023 Jeg kan få det sånn, jeg har KPTSD. Da er det ofte traumeminner. Anbefaler deg å ta det opp med terapeuten din Anonymkode: 6d08c...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #6 Skrevet 2. desember 2023 Angst er ofte drevet av irrasjonell frykt, og kan føles som om man er skikkelig redd for 'noe' uten at man helt klarer å sette fingeren på hva. Sånn er det for meg innimellom hvertfall. Prøv å legg merke til hva som skjer i kroppen din når du kjenner på den følelsen, og ta det opp med behandleren din. Anonymkode: 2f1e6...182 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå