Gå til innhold

Jeg sa at han såret meg men han sa ikke unnskyld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen/han jeg holder på med har hatt en tendens i det siste til å ikke svare på ting jeg spør om eller hvis jeg sender koselig kyssemelding og ha en fin dag melding. Jeg gjør ikke det hver dag men en gang i uken eller max to. 

I dag skrev jeg at det såret meg og han svarte bare at han var på farten og glemte å svare. Men det har skjedd sånn fire fem seks ganger nå nesten på rad så jeg kjøper ikke den at han glemmer å svare. Han sa ikke unnskyld eller anerkjente hvordan det føltes for meg.... Er han på vei ut av forholdet tror dere? 

Anonymkode: 2bb49...633

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han tidligere har svart deg på meldinger, men nå plutselig har slutta, så hadde nok jeg tenkt ihvertfall at han har mista interessen.

Anonymkode: 29bab...087

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Typen/han jeg holder på med har hatt en tendens i det siste til å ikke svare på ting jeg spør om eller hvis jeg sender koselig kyssemelding og ha en fin dag melding. Jeg gjør ikke det hver dag men en gang i uken eller max to. 

I dag skrev jeg at det såret meg og han svarte bare at han var på farten og glemte å svare. Men det har skjedd sånn fire fem seks ganger nå nesten på rad så jeg kjøper ikke den at han glemmer å svare. Han sa ikke unnskyld eller anerkjente hvordan det føltes for meg.... Er han på vei ut av forholdet tror dere? 

Du høres svært krevende ut. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis han tidligere har svart deg på meldinger, men nå plutselig har slutta, så hadde nok jeg tenkt ihvertfall at han har mista interessen.

Han svarer på viktige ting men ikke på søte meldinger 

Skrevet

Tenker at han ikke er så interessert. Det tar under 30 sekunder å svare på en melding, og om det er et offer han ikke er villig til å gjøre sier jo det sitt. 

Anonymkode: 9736c...563

• Liker 3
Skrevet
Traktor skrev (Akkurat nå):

Du høres svært krevende ut. 

Du høres svært dårlig kjærestemateriell ut om det er krevende i dine øyne å forvente svar på at man elsker kjæresten sin eller sender annet koselig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han svarer på viktige ting men ikke på søte meldinger 

Da hadde jeg nok tenkt at han ikke er der følelsesmessig som du er.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en mann som ikke har samme følelser for deg som du for ham, og prøver å signalisere det ved å ikke svare. 

Anonymkode: 4338d...467

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slutt å bli såret! 

Bli SINT! å vær klar til å dra..... 

Det blir jeg! Det er helt uaktuelt å ikke ha tid til å svare. 

Selv eksmannen min, som jobber MYE har tid til å svare meg, om han ikke har tid til tlf, så sender han melding og sier han ikke kan nå, og ringer tilbake..... 

(Veldig greit å vite, for om jeg dater noen og de er slappe med å svare meg. Så vet jeg at det er ingen jævla grunn i verden, som gjør at han liksom ikke har tid!) 

Da gir jeg en eller max to "advarsler".  (Altså pissed off!) 

Også, har jeg ihvertfall fått beklagelser tilbake, og det har ikke skjedd igjen siden. 

Jeg var da veldig klar for å dra. Du skal ikke akseptere, ikke svar.  (Det gjør ikke jeg!) 

Anonymkode: 09717...02e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du sender meldinger som han *av og til* glemmer. Det er alltid den samme typen meldinger, antar jeg?

La oss si samtalen heller gikk slik: 

du: det sårer meg at du velger å ikke svare når jeg velger å sende klissete meldinger

han: det er ikke meningen å såre deg. Så det beklager jeg. Jeg skulle heller sagt klart fra om at jeg ikke synes «klissemeldinger» er noe hyggelig.»

Bedre? Eller må han rett og slett bare godta st du er som du velger være, uten at du skal godta at han er - som han velger være? ;) 

Anonymkode: c1e68...132

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du sender meldinger som han *av og til* glemmer. Det er alltid den samme typen meldinger, antar jeg?

La oss si samtalen heller gikk slik: 

du: det sårer meg at du velger å ikke svare når jeg velger å sende klissete meldinger

han: det er ikke meningen å såre deg. Så det beklager jeg. Jeg skulle heller sagt klart fra om at jeg ikke synes «klissemeldinger» er noe hyggelig.»

Bedre? Eller må han rett og slett bare godta st du er som du velger være, uten at du skal godta at han er - som han velger være? ;) 

Anonymkode: c1e68...132

Men, så si det da... 

Om det er problemet! 

Da, kan TS gjøre seg opp en mening om hans preferanser... Eller så tenker hun jo at han er en idiot som mangler respekt for henne. 

For det er jævlig respektløst og ikke svare på meldinger fra en man er sammen med. 

Anonymkode: 09717...02e

• Liker 2
Skrevet

Ja, han er på vei ut av forholdet. I motsetning til andre som har svart her at du skal "bli sint" eller gå inn i relasjonen, og jobbe med å få han til å svare som han har gjort før, eller å bortforklare det, så mener jeg at dette er et tydelig tegn på at han ikke er der følelsesmessig. Ta en prat med han. Sier han at han er usikker på forholdet, eller at han er vag på andre måter så er han ikke der du er. Og da bruker du ikke mer energi på det.

Anonymkode: ae6cd...998

• Liker 2
Skrevet

Ser allerede at mange er i gang med å gaslighte deg med påstander om at han ikke er interessert og på vei ut av forholdet. Dette vet ingen her noe om. Kanskje han er det, kanskje ikke. 

Men det høres ut som et klassisk tilfelle hvor man ikke har avklart hvordan man skal kommunisere, hva som er viktig for hver av dere i et forhold osv. Hvis du trenger mye og ofte bekreftelse (=usikker tilknytningsstil) og han trenger rom (=unnvikende tilknytningsstil) så har dere et potensielt stort problem hvis dere ikke snakker ut om hvordan dere skal fungere sammen. Du kan ikke kreve at alt emosjonelt skal skje på dine premisser og han kan ikke totalt ignorere dine behov heller. 

Kan godt hende emojis og "klissete meldinger" , som noen her kaller det, har null effekt på ham så er det lett for ham å overse dem. Men han trenger å lære at det betyr mye for deg. Hvis han lar seg skremme vekk av needy damer må du lære deg å bli tryggere i et forhold og roe deg ned litt. 

Men jeg tar forbehold om en ting: jeg kjenner dere ikke, så jeg vet ikke om noe av dette stemmer eller er relevant. Dette er bare noen tanker som du kan reflektere over og så får du prøve å finne ut av det. 

Anonymkode: 45c4f...738

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...