Ninaen Skrevet 16. desember #81 Del Skrevet 16. desember Xstrella skrev (12 timer siden): Hvem vinner i år? Mulig Heidi? Fortjent at Hedvig røk ut i dag. Synge kan hun ikke. Heidi er en klar favoritt. Hun og Karin er egentlig ganske like, bare at Karin er ti ganger mer nevrotisk 😅 (Hun har kalt seg selv det altså, så ikke ment som nedsettende beskrivelse)heier på de to og Einar. Han er mye mer allsidig enn jeg hadde trodd. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 17. desember #82 Del Skrevet 17. desember Ninaen skrev (På 16.12.2024 den 11.58): Heidi er en klar favoritt. Hun og Karin er egentlig ganske like, bare at Karin er ti ganger mer nevrotisk 😅 (Hun har kalt seg selv det altså, så ikke ment som nedsettende beskrivelse)heier på de to og Einar. Han er mye mer allsidig enn jeg hadde trodd. Heier på akkurat de samme som deg nå som Mimir har røket! Heidi og Karin er to multitalenter altså. Syns dagens episode var veldig bra, og jeg lo høyt da de drev å regna ut hva riktig svar på slutten 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 17. desember #83 Del Skrevet 17. desember yamask skrev (23 minutter siden): Heier på akkurat de samme som deg nå som Mimir har røket! Heidi og Karin er to multitalenter altså. Syns dagens episode var veldig bra, og jeg lo høyt da de drev å regna ut hva riktig svar på slutten 😂 Jeg hylte seriøst høyt alene i egen stue «det er jo feil!!!» da han utropte Emil til vinner 😂Hadde ikke regna eksakt antall, men 10.des året etter er nærmere enn 11.des året før når det er 13.des 😅Men artig at det er så hårfine marginer da! Om Karin hadde truffet på dato, altså 13.des, men holdt på 2004, så hadde det vært 1 dag. Hadde Emil truffet på 13. og beholdt 2002 hadde det vært 2 dager i favør Karin liksom😅 Synes de siste 2-3 dagene har vært skikkelig bra! Scattingen var kjempegøy! Lucia-hinderløypa også. Du ser plutselig veldig klart hvem som har et helvetes konkurranseinstinkt selv om de prøver å være søte små piker 😂Ja, jeg ser på dere Heidi og Karin😆 Og fått sansen for Benedicte Adrian altså. Og Einar. Synd Herborg røyk såpass tidlig. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 18. desember #84 Del Skrevet 18. desember Jeg aner ingenting om hans utfordringer. For meg blir det for barnslig opplegg når han er i fokus. Det er selvsagt viktig at alle type mennesker får muligheten, men jeg regner ikke med at han er ansatt fordi han eventuelt har autisme. Da er det jo fordi det blir vurdert at han gjør en god jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 18. desember #85 Del Skrevet 18. desember Kålrota skrev (51 minutter siden): Jeg aner ingenting om hans utfordringer. For meg blir det for barnslig opplegg når han er i fokus. Det startet jo som en parodi på reality-show, så det er liksom litt av greia 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 18. desember #86 Del Skrevet 18. desember Vet det er litt av opplegget, derfor har jeg innsett at programmet ikke er for meg. Jeg synes han er for barnslig i alle opptredener, men jeg er jo gammel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 18. desember #87 Del Skrevet 18. desember Dagens episode 😂 Det er søren meg kul umulig å vite om Mestad kødder eller ikke.😆 Sånn er det «alltid» med ham 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet onsdag kl 17:41 #88 Del Skrevet onsdag kl 17:41 Ninaen skrev (2 timer siden): Dagens episode 😂 Det er søren meg kul umulig å vite om Mestad kødder eller ikke.😆 Sånn er det «alltid» med ham Han er helt fantastisk! Har møtt ham ved et par anledninger i jobbsammenheng, og han er helt utrolig koselig. Jobbet tidligere på et hotel som hadde flere kjente gjester, og hvordan de snakker med oss servicefolk gir en god pekepin på hvordan de er som personer og han var alltid en PLEASURE å ha som gjest. Tok seg alltid tid til en prat og tøysa og lo, og var alltid fornøyd! Denne episoden var den beste hittil syns jeg, men jeg er kanskje litt farget av å være helt Mestad fangirl 😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet onsdag kl 19:20 #89 Del Skrevet onsdag kl 19:20 yamask skrev (1 time siden): Han er helt fantastisk! Har møtt ham ved et par anledninger i jobbsammenheng, og han er helt utrolig koselig. Jobbet tidligere på et hotel som hadde flere kjente gjester, og hvordan de snakker med oss servicefolk gir en god pekepin på hvordan de er som personer og han var alltid en PLEASURE å ha som gjest. Tok seg alltid tid til en prat og tøysa og lo, og var alltid fornøyd! Denne episoden var den beste hittil syns jeg, men jeg er kanskje litt farget av å være helt Mestad fangirl 😂 Elsker ham😂Og ble så overraska over deltakerne og! Var utrolig mye bra skuespill! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet onsdag kl 20:42 #90 Del Skrevet onsdag kl 20:42 (endret) Ninaen skrev (1 time siden): Elsker ham😂Og ble så overraska over deltakerne og! Var utrolig mye bra skuespill! Enig. Trodde flere kom til å bli tydelig flaue eller le av det hele, men de var i karakter 👍 Endret onsdag kl 20:42 av Sally-Go-Round 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet torsdag kl 10:18 #91 Del Skrevet torsdag kl 10:18 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet fredag kl 12:00 #92 Del Skrevet fredag kl 12:00 Synes akapella og scattinga har vært det gøyeste til nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet fredag kl 18:45 #93 Del Skrevet fredag kl 18:45 Synes dagens episode var morsom 😅 liker alle som er igjen, så akkurat det samme hvem som vinner. Syns forøvrig det er ekstra hyggelig at Benedicte Adrian har kommet så langt, og er med her. Har ikke sett så mye til henne etter hun fikk overtenning i Stjernekamp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet fredag kl 19:14 #94 Del Skrevet fredag kl 19:14 Zenhouse skrev (27 minutter siden): Synes dagens episode var morsom 😅 liker alle som er igjen, så akkurat det samme hvem som vinner. Syns forøvrig det er ekstra hyggelig at Benedicte Adrian har kommet så langt, og er med her. Har ikke sett så mye til henne etter hun fikk overtenning i Stjernekamp. Jeg brølte av latter da første dame kom ut i den blå badekåpa 🤣🤣🤣 «Blånisse» 😂 Og hadde latterkrampe resten av episoden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet fredag kl 20:23 #95 Del Skrevet fredag kl 20:23 Ninaen skrev (1 time siden): Jeg brølte av latter da første dame kom ut i den blå badekåpa 🤣🤣🤣 «Blånisse» 😂 Og hadde latterkrampe resten av episoden. 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet lørdag kl 14:20 #96 Del Skrevet lørdag kl 14:20 For min del er fortsatt det beste øyeblikket (i år) han som gjemte presangen ved å stappe den i en sokk og knyte hardt igjen. Funka gull. 😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet lørdag kl 18:03 #97 Del Skrevet lørdag kl 18:03 issoras skrev (3 timer siden): For min del er fortsatt det beste øyeblikket (i år) han som gjemte presangen ved å stappe den i en sokk og knyte hardt igjen. Funka gull. 😂😂 Ole Martin Årst. Det var helt nydelig 🤣 Dagens episode var også drirbra! Karin gjorde en fantastisk figur😂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå