AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Skrevet 1. desember 2023 Samme hvert eneste år. Det begynner med en haug av ledninger som er kjervet sammen til uløselige knuter som nærmest er som en IQ test å få opp. Når man til slutt endelig får de løs og skal henge de opp, så er det umulig å få de til å henge rett, og man lirker "tålmodig" i evigheter. Ble i dag så irritert at jeg slo i bordet og holdt på å rive stjernene rett ned. Skikkelig hyggelig førjulsstemning her i hus🫤 Flere som blir irritert av sånt? Anonymkode: 0f2fa...324 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #2 Skrevet 1. desember 2023 Haha kjenner meg igjen. Etter flere års irritasjon så begynte jeg å legge ledningene sammen med strikk (dårlig forklart) slik at det var bare å ta av strikkende og alle ledningene var ikke i floke. Å få den til å henge rett derimot… Anonymkode: c9775...fa1
Amossa Skrevet 1. desember 2023 #3 Skrevet 1. desember 2023 Hos oss er julestjerna en grei sak å henge opp. Men alle kveilene med lyslenker til trær og busker ute, er et mareritt å løsne opp. Og et mareritt å henge opp på buskene også. Irritert er et alt for forsiktig ord.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 En må lære seg å legge ledningen riktig når en pakker ned, så slipper en floker. Ha på en kabelvrider på ledningen, så slipper en å slite med at stjerna ikke henger rett. Så nå er ikke det noe irritasjonsmoment her lengre. Anonymkode: 175d2...63d 1
Frida Skrevet 1. desember 2023 #5 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Samme hvert eneste år. Det begynner med en haug av ledninger som er kjervet sammen til uløselige knuter som nærmest er som en IQ test å få opp. Når man til slutt endelig får de løs og skal henge de opp, så er det umulig å få de til å henge rett, og man lirker "tålmodig" i evigheter. Ble i dag så irritert at jeg slo i bordet og holdt på å rive stjernene rett ned. Skikkelig hyggelig førjulsstemning her i hus🫤 Flere som blir irritert av sånt? Anonymkode: 0f2fa...324 For å henge adventsstjerner rett: kabelvrider Og tips til å unngå floke av lysslynger: Når du tar de ned så surr hver rundt en papphylse (f.eks. de inni aluminiumsfolie) og legg den i en pose. Så neste lysslynge rundt en ny papphylse og i en pose. Så enkelt å surre dem av og henge opp. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå