Gå til innhold

Da var irritasjonen med å henge opp adventstjerner over for denne gang også

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme hvert eneste år. Det begynner med en haug av ledninger som er kjervet sammen til uløselige knuter som nærmest er som en IQ test å få opp.  Når man til slutt endelig får de løs og skal henge de opp, så er det umulig å få de til å henge rett, og man lirker "tålmodig" i evigheter. Ble i dag så irritert at jeg slo i bordet og holdt på å rive stjernene rett ned. Skikkelig hyggelig førjulsstemning her i hus🫤

Flere som blir irritert av sånt?

Anonymkode: 0f2fa...324

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha kjenner meg igjen. Etter flere års irritasjon så begynte jeg å legge ledningene sammen med strikk (dårlig forklart) slik at det var bare å ta av strikkende og alle ledningene var ikke i floke.

Å få den til å henge rett derimot…

Anonymkode: c9775...fa1

Skrevet

Hos oss er julestjerna en grei sak å henge opp.  Men alle kveilene med lyslenker til trær og busker ute, er et mareritt å løsne opp.  Og et mareritt å henge opp på buskene også.  Irritert er et alt for forsiktig ord..  

• Liker 1
Skrevet

En må lære seg å legge ledningen riktig når en pakker ned, så slipper en floker. Ha på en kabelvrider på ledningen, så slipper en å slite med at stjerna ikke henger rett.

Så nå er ikke det noe irritasjonsmoment her lengre.

Anonymkode: 175d2...63d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Samme hvert eneste år. Det begynner med en haug av ledninger som er kjervet sammen til uløselige knuter som nærmest er som en IQ test å få opp.  Når man til slutt endelig får de løs og skal henge de opp, så er det umulig å få de til å henge rett, og man lirker "tålmodig" i evigheter. Ble i dag så irritert at jeg slo i bordet og holdt på å rive stjernene rett ned. Skikkelig hyggelig førjulsstemning her i hus🫤

Flere som blir irritert av sånt?

Anonymkode: 0f2fa...324

For å henge adventsstjerner rett:   kabelvrider

Og tips til å unngå floke av lysslynger: Når du tar de ned så surr hver rundt en papphylse (f.eks. de inni aluminiumsfolie) og legg den i en pose. Så neste lysslynge rundt en ny papphylse og i en pose. Så enkelt å surre dem av og henge opp. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...