Rødstrupa Skrevet 1. desember 2023 #1 Del Skrevet 1. desember 2023 Hun ville da ikke være med. Signalet var tydelig: dersom ikke ……. får være med, blir heller ikke jeg med. Vi ønsket ikke det pga. hunden er ’’høyt og lavt’’ og ville ha hoppet opp i nyinnkjøpte senger og sofaer. Gjesterommet er det ikke mulig å stenge av på annen måte enn m/forheng. Hytta er generelt liten og det ville derfor blitt litt kaotisk med hunden. Var det veldig sært av oss å ikke ville det, ha med hunden hennes? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 Populært innlegg #2 Del Skrevet 1. desember 2023 Nei, men det kan også bare være at hun ikke hadde hundepass. Det er ikke alltid lett å finne noen som kan ha hunden når man reiser bort. Anonymkode: 69ceb...246 45 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Del Skrevet 1. desember 2023 Ja, det syns jeg var sært. Eller, jeg skjønner godt at hun ikke blir med når hunden ikke kan bli med. Er jo bare å gi beskjed om at dere helst ikke vil ha hund i sofa og senger. Dette respekterer de fleste hundeeiere. Anonymkode: 33993...d6f 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg visp Skrevet 1. desember 2023 Populært innlegg #4 Del Skrevet 1. desember 2023 Nei, men samtidig så sier det seg selv: hun kan jo ikke reise fra hunden? 44 2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. desember 2023 #5 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Jeg har en venninne med egen hytte, og hun har sagt nei til hunder der. Vil ikke ha røyting og leven. Det skjønner jeg godt, og lar hunden være igjen hjemme med sønnen min når jeg drar. Respekterer det ønsket om ikke å ha hunder på hytta fullt ut. Men det er uklart i innlegget ditt, ts, om naboen ble hjemme FORDI hun ikke fikk ta med hunden, eller om det var fordi hun ikke hadde hundepass om hun dro bort. Var det noen familie hjemme hos henne, eller bor naboen din alene? Endret 1. desember 2023 av Million 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det syns jeg var sært. Eller, jeg skjønner godt at hun ikke blir med når hunden ikke kan bli med. Er jo bare å gi beskjed om at dere helst ikke vil ha hund i sofa og senger. Dette respekterer de fleste hundeeiere. Anonymkode: 33993...d6f De gjør ikke det.... mates oppå stoler ved bordet også - Lille vofsen må jo ikke bli lei seg 😑 ( Hytteeier) Anonymkode: dea96...951 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #7 Del Skrevet 1. desember 2023 Om hun ikke får pass til hunden, eller ikke vil ha evnt. så kan hun jo ikke være med om hunden ikke får bli med. Om hun sa det sånn som du skriver så syns jeg det var en spesiell måte å si det på. Jeg ville sagt det litt mer høflig om det gir mening. Kan hunden være med? Ok da kan ikke jeg bli med dessverre for jeg kan ikke la hunden være alene. Anonymkode: 0407e...fa9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 1. desember 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 1. desember 2023 visp skrev (5 minutter siden): Nei, men samtidig så sier det seg selv: hun kan jo ikke reise fra hunden? Joda, det ville vært fullt mulig å få nærmeste fam. å ta seg av vofsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 1. desember 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, men det kan også bare være at hun ikke hadde hundepass. Det er ikke alltid lett å finne noen som kan ha hunden når man reiser bort. Anonymkode: 69ceb...246 Joda, hundepass av gubben hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #10 Del Skrevet 1. desember 2023 Synes nesten det som er mest sært er å invitere med noen som har hund dere ikke vil ha med. Hyttetur er typisk ting der det å ha med en turvenn passer perfekt. At dere vil ha hundefri hytte er greit nok. Men da ville jeg droppet å invitere hundeeiere. Det blir litt som å invitere enslig forelder til fornøyelsespark - men det passer ikke at barna dine er med. Anonymkode: b95e6...d74 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 1. desember 2023 #11 Del Skrevet 1. desember 2023 Rødstrupa skrev (2 minutter siden): Joda, det ville vært fullt mulig å få nærmeste fam. å ta seg av vofsen. Ja, da stiller det seg annerledes. Jeg vet ikke helt hvilken relasjon dere har utover det å være naboer og om dette var første gang hun ble invitert, men det er forståelig at dere ikke har lyst på hund der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 1. desember 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Million skrev (8 minutter siden): Jeg har en venninne med egen hytte, og hun har sagt nei til hunder der. Vil ikke ha røyting og leven. Det skjønner jeg godt, og lar hunden være igjen hjemme med sønnen min når jeg drar. Respekterer det ønsket om ikke å ha hunder på hytta fullt ut. Men det er uklart i innlegget ditt, ts, om naboen ble hjemme FORDI hun ikke fikk ta med hunden, eller om det var fordi hun ikke hadde hundepass om hun dro bort. Var det noen familie hjemme hos henne, eller bor naboen din alene? Som jeg skriver innledningsvis: hun vilke ikke være med pga. vi ikke ville ha med hunden. Endret 1. desember 2023 av Rødstrupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #13 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg ville heller ikke blitt med uten hunden min 🤷♀️ Anonymkode: 78b0b...4eb 14 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 1. desember 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 1. desember 2023 visp skrev (12 minutter siden): Nei, men samtidig så sier det seg selv: hun kan jo ikke reise fra hunden? Hundepass ville ikke være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 1. desember 2023 #15 Del Skrevet 1. desember 2023 Rødstrupa skrev (16 minutter siden): Var det veldig sært av oss å ikke ville det, ha med hunden hennes? Nei, det er det ikke. Ikke er det sært å ikke ville være med på hytta deres heller. Hun vil vel heller være sammen med hunden sin enn dere, da. Og det er vel helt greit? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #16 Del Skrevet 1. desember 2023 Rødstrupa skrev (18 minutter siden): Hun ville da ikke være med. Signalet var tydelig: dersom ikke ……. får være med, blir heller ikke jeg med. Vi ønsket ikke det pga. hunden er ’’høyt og lavt’’ og ville ha hoppet opp i nyinnkjøpte senger og sofaer. Gjesterommet er det ikke mulig å stenge av på annen måte enn m/forheng. Hytta er generelt liten og det ville derfor blitt litt kaotisk med hunden. Var det veldig sært av oss å ikke ville det, ha med hunden hennes? Det er helt ok av dere å si dere ikke ønsket hunden der, så det var absolutt ikke sært. Anonymkode: 58039...6bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 1. desember 2023 Forfatter #17 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) AnonymBruker 42 skrev (7 minutter siden): Nei, det er det ikke. Ikke er det sært å ikke ville være med på hytta deres heller. Hun vil vel heller være sammen med hunden sin enn dere, da. Og det er vel helt greit? Jada, helt greit. Hunden er skjønn♥️🐶, men som sagt den er super aktiv og ville ikke lagt seg ned og bare slappet av. I en liten hytte ville det blitt kaos med vofsen hoppende/sprettende rundt😂Så derfor den avgjørelsen. Endret 1. desember 2023 av Rødstrupa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #18 Del Skrevet 1. desember 2023 Rødstrupa skrev (11 minutter siden): Som jeg skriver innledningsvis: hun vilke ikke være med pga. vi ikke ville ha med hunden. Du skjønner at hun ikke bare kan reise fra en hund i dagesvis ikkesant? Rødstrupa skrev (9 minutter siden): Hundepass ville ikke være noe problem. Hvordan vet du det? Hva slags pass er det snakk om? Jeg er sær på hvem som for passe hundene mine og kan ingen av det fåtallet jeg har å velge mellom passe, ja, så dropper jeg å reise. Kanskje hun synes det er viktigere å ta vare på hunden sin enn å være med dere på hyttetur? Anonymkode: d56be...9d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #19 Del Skrevet 1. desember 2023 Rødstrupa skrev (8 minutter siden): Hundepass ville ikke være noe problem. Vet du det, eller tror du det? Jeg ser du skriver at mannen kan passe hunden, men om det er hennes hund er det ikke sikkert han automatisk gjør det. jeg har selv hund og jeg kunne ikke blitt med på hyttetur hvis hunden ikke kunne blitt med. Det er fordi han er syk og slapper bare skikkelig av når jeg er der. Jeg hadde ikke forventet eller krevd at hunden ble med, men jeg hadde ikke kunnet takke ja, uansett om den som ville ha meg med på hyttetur mente at jeg hadde hundepass. Anonymkode: 0d8de...cee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 1. desember 2023 #20 Del Skrevet 1. desember 2023 Rødstrupa skrev (9 minutter siden): Hundepass ville ikke være noe problem. Kanskje hun bare sa det fordi hun ikke hadde lyst til å dra på hyttetur.. Ev. at hun har en annen grunn som hun ikke vil si. Hvis det virkelig hadde vært pga. hunden hun ikke ble med, hadde hun vel spesifisert hvorfor hun absolutt ville ha den med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå