Gjest Mr. Ron Skrevet 1. desember 2023 #1 Skrevet 1. desember 2023 Min kone liker kos etter sex. Hun ønsker gjerne at jeg holder hardt rundt henne, stryker eller ligger i skje. Jeg er blitt flinkere med årene med etterkos, så hva gjør eller liker dere?
Miss91 Skrevet 1. desember 2023 #3 Skrevet 1. desember 2023 Jwg elsker det, ligge tett inntil mens han holder rundt meg ❤️ 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 Nei takk. Det gidder jeg ikke. Jeg har bestandig sagt at det er jeg som er mannen i forholdet. Men jeg har blitt flinkere til å ikke snu ryggen til da. Så jeg kan holde han i hånda og sovne. Men mere kos etterpå vil jeg ikke ha Anonymkode: 9d9df...f44 2
MrAnon Skrevet 1. desember 2023 #5 Skrevet 1. desember 2023 Mr. Ron skrev (36 minutter siden): Min kone liker kos etter sex. Hun ønsker gjerne at jeg holder hardt rundt henne, stryker eller ligger i skje. Jeg er blitt flinkere med årene med etterkos, så hva gjør eller liker dere? Jeg holder henne tett inntil meg så hun «forsvinner» litt. Stryker, masserer, kysser, prater, ler og koser til vi er klar for mer 😉. Har man en kjappis er det jo litt annet naturligvis. 2 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Skrevet 1. desember 2023 Er ikke dette litt sånn "tempen" på forholdet aktig ? Etter 10år så har man ikke tid til så mye kos etterpå kanskje, noen ganger har man mere tid. Men, ellers så er jo det å ligge i skje eller å legge seg opp brystkassen til mannen og sovne slik ganske "standard". I starten av et forhold, ligger man tett snakker koser stryker etc. De som gjør slikt etter 10-15 år wow! dere må ha et veldig deilig forhold. Håper jeg får det slik i mitt neste forhold. Med min eks, så koset vi ikke. Jeg hadde ikke lyst... Men, jeg synes det å kose før, er viktigere!!... Da vil jeg veldig gjerne bli sett på, strøket på koset med etc! For meg, er det mye viktigere før enn etter. Selvom det å ligge i skje, eller ligge oppå brystkassen til mannen også veldig koslig. Anonymkode: 403fc...556 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #7 Skrevet 1. desember 2023 Jeg vil ha kos og kose etter sex. Også dersom det bare er mer flyktig. For meg er det en del av pakka. Hilsen kvinne. Anonymkode: f6f46...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #8 Skrevet 1. desember 2023 Jeg liker det ja. Føler meg som en runkekropp og sædbøtte om han ikke viser omsorg og kjærlighet for meg etter sex. Å bli holdt rundt, strøket på, og i blandt prate litt på senga før vi sovner Anonymkode: e48a2...5ae 5 1
Fioljenta Skrevet 1. desember 2023 #9 Skrevet 1. desember 2023 Jeg liker det 🙂 Nærheten, fellesskapet, kjærtegnene, roen og kanskje prate litt om opplevelsen vi nettopp hadde. 🤗 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #10 Skrevet 1. desember 2023 Liker det absolutt ikke. Er fornøyd og kan gjerne snakke litt etterpå, men ikke noe særlig mer. Ligge i skje og holde rundt blir for mye etterpå. -kvinne 39 Anonymkode: d0f4f...ee1 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #11 Skrevet 1. desember 2023 Hun liker heller masse kos før sexen, når vi er ferdig med siste runde, så er vi egentlig veldig fornøyd. Kan jo bli at vi holder litt rundt hverandre og litt kos, men sjelden lenge da, men nå får hun 1t+ massasje hver dag, så hun er nok fornøyd Anonymkode: 1fee4...8b0
Gjest Mr. Ron Skrevet 2. desember 2023 #12 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å bli holdt rundt, strøket på, og i blandt prate litt på senga før vi sovner Fruen føler deg litt «forlatt» hvis jeg ikke tar tid litt tid med henne i etterkant. Hvis vi elsker på formiddagen henter jeg gjerne litt sjokolade og kaffe også, prater litt og fremhever hva som var spesielt godt. Koselig avslutning og god start på dagen. 🥰
feliek54 Skrevet 2. desember 2023 #13 Skrevet 2. desember 2023 Mr. Ron skrev (På 1.12.2023 den 20.16): Min kone liker kos etter sex. Hun ønsker gjerne at jeg holder hardt rundt henne, stryker eller ligger i skje. Jeg er blitt flinkere med årene med etterkos, så hva gjør eller liker dere? uansett kvinne jeg har sex med så er det viktig med mye kos føre og klart viktig med kos og nærhet etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #14 Skrevet 2. desember 2023 Jeg skulle gjerne hatt mer kos etter sex, men mannen spretter opp og er klar til hverdagslige gjøremål. Selv blir jeg så trøtt at jeg helst vil ligge slumre. Jeg klager ikke,vi er forskjellige, hadde aldri falt meg inn å "kreve" kos bare fordi jeg foretrekker det. Anonymkode: 3fd94...914
Gjest Lurven Skrevet 2. desember 2023 #15 Skrevet 2. desember 2023 Nei da vil jeg sove eller se på Tv2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #16 Skrevet 2. desember 2023 Kvinne 32 her! Nei, der er jeg nok litt "kald". De aller fleste gangene vil jeg bare bli kvitt sæden, tisse og vaske meg. Og så gjøre unna litt husarbeid. En sjelden gang vil jeg ha kos. Føler de fleste menn jeg har møtt er kosete, og savner mer oppmerksomhet. Skulle ønske jeg var mer kosete, men blir fort for mye for meg.. Anonymkode: 31151...0e5 2
Com4t Skrevet 2. desember 2023 #17 Skrevet 2. desember 2023 Etter at jeg får utløsning så er jeg ganske ferdig. Da spretter jeg opp, tisser og legger meg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #18 Skrevet 2. desember 2023 Er kosete som kjæreste, men etter sex er jeg ofte rastløs og vil gjøre andre ting. I løsere relasjoner er jeg kald. Får så lett følelser. Anonymkode: 8b913...e95 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #19 Skrevet 3. desember 2023 Nei, da vil jeg helst bare sove. Anonymkode: 04348...99c 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #20 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du trenger ikke levere etterkos, at menn blir fravikende rett etter orgasme er helt naturlig og normalt pga biologiske årsaker.... etterpå koz skal ikke tvinges fram av kvinner Anonymkode: be745...6ab De fleste menn er kosete etter sex, lille prins. Anonymkode: f6f46...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå