Gå til innhold

Hva slags ønsker har dere i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen spesielle ønsker i år, og ektemann, foreldre, og søsken maser om at jeg må jo ønske meg noe……. Jeg kan ikke komme på noe jeg trenger eller ønsker. Hva ønsker folket seg i år?

Anonymkode: 2411e...cc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg ingenting materielt hvertfall. Utenom et hus eller leilighet, får ikke det til jul. Må de gi noe er mat/drikke og penger akseptabelt. Men syns ærlig talt de kunne droppet det. Jeg gir ikke de noe i retur uansett. Med mindre jeg kan bidra økonomisk til en felles middag.

Skrevet

Ønsker å bli frisk fra angst og bli mye bedre i protese kneet mitt. Og at barn og hund har det bra❤️

Skrevet

Ønsker meg alltid ullundertøy 🫣

Anonymkode: b1229...27a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ønsker meg alltid ullundertøy 🫣

Superundertøy*

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har ingen spesielle ønsker i år, og ektemann, foreldre, og søsken maser om at jeg må jo ønske meg noe……. Jeg kan ikke komme på noe jeg trenger eller ønsker. Hva ønsker folket seg i år?

Kasseroller 3 og 5 liter, teflon stekepanne, håndholdt støvsuger, et par spesifikke bøker, ull-singleter, fuktighetskremer fra L’Occitane, Rituals eller Body Shop, noen gode teer fra helsekost, hårkur fra et spesifikt merke, ny mobil, kunst til veggene.

Anonymkode: 3be8c...fc2

Skrevet

Jeg ønsker meg gavekort på Fredrik &Louise, nye puter i senga som ikke blir flat med en gang 😅 skjærefjøl, sengeklær, vannglass, sjokolade, en god olivenolje, håndkrem. 
Jeg har alt jeg trenger, men vet jeg får gavekort på F&L av mannen, da kan jeg kjøpe ny sminke, parfyme og kremer. 

Anonymkode: 612fd...cb8

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ønsker å bli frisk💕💕

Anonymkode: 0a320...491

Skrevet

Jeg ønsker meg egentlig bare fred og ro og lange skiturer.

Men av materielle ting har jeg ønsket meg belte, tekopp, ullundertøy, god kaffe, ryggsekk, votter, bøker.

Aller gladest hadde jeg blitt hvis noen planla og tok meg med på en tur og laget middag på bål til meg. Det hadde jeg levd lenge på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Gavekort til aktiviteter (svømmehallen, spa, en resturant, hotellovernatting etc.. fungerer alltid for meg..🥰

Dyrt sengetøy er jo digg å få også☺️

Anonymkode: f1f7c...3bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...