AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Skrevet 1. desember 2023 Hei! Kjøpte en varmrøkt peppermakrell fra Coop i dag, men det slår meg at jeg ikke aner hva jeg kan bruke den til. Noen gode tips eller oppskrifter der ute? Og kan den spises som den er eller må den varmes? Anonymkode: e88c5...1b6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Skrevet 1. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hei! Kjøpte en varmrøkt peppermakrell fra Coop i dag, men det slår meg at jeg ikke aner hva jeg kan bruke den til. Noen gode tips eller oppskrifter der ute? Og kan den spises som den er eller må den varmes? Anonymkode: e88c5...1b6 Bruk den på brød eller i salat. Ikke noe godt oppvarmet. Anonymkode: 97106...d7e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 Perfekt. Har rundstykker liggende så da går jeg for det. Tusen takk Anonymkode: e88c5...1b6
senior Skrevet 1. desember 2023 #5 Skrevet 1. desember 2023 Jeg bruker den som den er, med eggerøre på brødskive. En av mine lunsjfavoritter. Like godt som røkelaks, bare mye billigere . . .
svartkatt Skrevet 1. desember 2023 #6 Skrevet 1. desember 2023 Du kan fint bruke den oppvarmet også. Jeg har hatt den sammen med nudler og ris. Hva med poteter og revne gulrøtter? Kanskje agurksalat, rømme.. Bare å prøve seg fram med ting du liker. Sikkert godt med potetstappe også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå