AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Skrevet 1. desember 2023 Har tre store barn, har vært alene med de i 8 år. Har hatt ulike kjærester, men vil ikke lete mer. Trives så mye bedre uten! Men! Jeg har et stort barneønske. Blir snart 40, og kommer ikke helt over det. Har fast jobb, god inntekt, stor nok bolig, så alt er på stell. Da barna var små var ingenting på stell... Ungdommene mine har sagt at de håper jeg får barn hver gang jeg har hatt en kjæreste 😂 Så de er klare til å bli storesøsken. Er det helt villt å tenke på å prøve å få flere barn alene? Anonymkode: f357a...74f
Tomas77 Skrevet 1. desember 2023 #3 Skrevet 1. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Har tre store barn, har vært alene med de i 8 år. Har hatt ulike kjærester, men vil ikke lete mer. Trives så mye bedre uten! Men! Jeg har et stort barneønske. Blir snart 40, og kommer ikke helt over det. Har fast jobb, god inntekt, stor nok bolig, så alt er på stell. Da barna var små var ingenting på stell... Ungdommene mine har sagt at de håper jeg får barn hver gang jeg har hatt en kjæreste 😂 Så de er klare til å bli storesøsken. Er det helt villt å tenke på å prøve å få flere barn alene? Anonymkode: f357a...74f Vilt er det ikke, du har jo tre store barn som det kan være litt hjelp i. Det kommer litt an på nettverket ditt. Du vil nærme deg 60 i barnets tenår. Det trenger ikke være et problem men kan være det hvis reparasjonsalderen setter inn med helseproblemer. Har du da et sikkerhetsnett?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 Skjønner ikke helt vitsen med å få barn alene når du allerede har 3 og er så gammel men folk gjør jo verre ting så det er jo bare å kjøre på hvis du har penger, tid og nettverk til det. Som en annen kommenterte så kan ting fort skje i din alder og selv om man har god helse en dag så har man kanskje ikke det dagen etter. Anonymkode: 38294...e66
Hmmmmmm Skrevet 1. desember 2023 #5 Skrevet 1. desember 2023 Tenker du ikke på at du har vært heldig med de tre du har. Tenk om du får en multihandikappet barn så sent i livet. Og i tillegg være alene om det. Jeg tenker kanskje for mye på det som kan skje. Men vil du så kjør på. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Skrevet 1. desember 2023 Du vet aldri hva slags barn du får… tenk deg om du får et barn som krever veldig mye, autisme f.eks. Vil du takle 18 beintøffe år? Hvorfor heller ikke vente til du blir bestemor så vil du også ha overskudd til å være der for barnebarna dine. Anonymkode: cf0c0...e77 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #7 Skrevet 1. desember 2023 Jeg ville heller ventet på barnebarn. Selv var 43 når jeg ble bestemor og kjente fort at å hatt et så lite barn på fulltid hadde blitt for mye selv om jeg fortsatt er «ung». Anonymkode: 2b018...984 1
Forumkonto Skrevet 1. desember 2023 #8 Skrevet 1. desember 2023 Ville absolutt kjørt på 🙂 Har tre barn. Siste kom da ting var mye mer på stell enn de to første. Var så fint og behagelig å være gravid og i permisjon med siste. Det skal jo noe til for å finne en egna far som du vil holde sammen med, spesielt når du nærmer deg 40. Du har ting på stell og har erfaring med tre fra før, så du vet jo hva du går til. Og for de som skriver om sjansen for å få multihandikappet barn. Nå vil du jo få NIPT og tidlig ultralyd. Så er det noe veldig galt med fosteret vil det jo mest sannsynlig oppdages. Det er ingen garantier i livet. Håper du får lille babyen din 🙂 tenk så heldig å vokse opp med tre store søsken. Blir sikkert hele familiens lille sjarmtroll 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #9 Skrevet 1. desember 2023 Ja, det er galskap. Vent heller på å bli bestemor. Anonymkode: cf8da...6d2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #11 Skrevet 2. desember 2023 Har også 3, og tenker på 4. mann alene, samme alder. Tror nok jeg kommer til å gjøre det. Kjør på! Ingen som angrer på unger de har fått (de de ikke fikk derimot). Anonymkode: 2a6a1...863 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå