AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg har flyttet til en fin bygd og rett over gaten er det en stasjon hvor søppeltømmere henter og leverer bilene deres. Siden jeg er våken tidlig sitter jeg ofte utenfor med en kopp kaffe og en røyk. De fleste av sjåførene hilser på meg. Altså bare en vink. I dag fikk jeg en venneforespørsel fra en av dem. Han visste jo i utgangspunktet ikke navnet mitt, så han måtte jo søke på adressen. Jeg har nå søkt på mitt navn og min adresse og jeg kommer opp med ingenting der. Hvor fant han meg? Jeg har ingen adresse på Facebook, og jeg har ikke andre sosiale medier. Jeg har en email, men den har ikke noe med mitt navn å gjøre. Litt nervøs Anonymkode: 0404f...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #2 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har flyttet til en fin bygd og rett over gaten er det en stasjon hvor søppeltømmere henter og leverer bilene deres. Siden jeg er våken tidlig sitter jeg ofte utenfor med en kopp kaffe og en røyk. De fleste av sjåførene hilser på meg. Altså bare en vink. I dag fikk jeg en venneforespørsel fra en av dem. Han visste jo i utgangspunktet ikke navnet mitt, så han måtte jo søke på adressen. Jeg har nå søkt på mitt navn og min adresse og jeg kommer opp med ingenting der. Hvor fant han meg? Jeg har ingen adresse på Facebook, og jeg har ikke andre sosiale medier. Jeg har en email, men den har ikke noe med mitt navn å gjøre. Litt nervøs Anonymkode: 0404f...f6a Har du kanskje en postkasse med navnet ditt på utenfor boligen? Anonymkode: 5c8d6...481 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Del Skrevet 1. desember 2023 Sånn er det på bygda Anonymkode: a7d59...f9f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Del Skrevet 1. desember 2023 Facebook viser ofte venneforslag basert på folk man har felles bekjente med eller folk som har vært i samme område som deg, så han har sikkert bare fått opp deg som forslag og lagt deg til. Anonymkode: 61688...d0b 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #5 Del Skrevet 1. desember 2023 Just now, AnonymBruker said: Facebook viser ofte venneforslag basert på folk man har felles bekjente med eller folk som har vært i samme område som deg, så han har sikkert bare fått opp deg som forslag og lagt deg til. Anonymkode: 61688...d0b Det tenkte jeg og. Anonymkode: a00a0...30f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Del Skrevet 1. desember 2023 Han har rota i søpla du har levert og funnet noe med ditt navn på. Anonymkode: a35db...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #7 Del Skrevet 1. desember 2023 Har du bil på utsiden registrert i ditt navn? Anonymkode: a7d59...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #8 Del Skrevet 1. desember 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Har du kanskje en postkasse med navnet ditt på utenfor boligen? Anonymkode: 5c8d6...481 Ja. Anonymkode: 0404f...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #9 Del Skrevet 1. desember 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Har du bil på utsiden registrert i ditt navn? Anonymkode: a7d59...f9f Jeg har ikke bil. Anonymkode: 0404f...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #10 Del Skrevet 1. desember 2023 Opplevde det samme med en som jobber på kiwien her vi bor. Han la meg til på snap. Hadde lenge følt han kikket veldig på meg når jeg betalte. Plutselig tikket en forespørsel inn. Hvordan han fant meg aner jeg ikke. Anonymkode: fa89e...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #11 Del Skrevet 1. desember 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Har du bil på utsiden registrert i ditt navn? Anonymkode: a7d59...f9f Han kan ikke ha rotet i søpla mi, fordi hvor han jobber ( ja, like ved hvor jeg bor) er kun hvor søppelbilene parkerer. Anonymkode: 0404f...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #12 Del Skrevet 1. desember 2023 Facebookvenner er jo nesten som å ligge sammen? Ser ikke helt hva som er creepy. Anonymkode: ab329...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #13 Del Skrevet 1. desember 2023 Han har sett navnet på postkassen din og søkt deg opp. Du må ikke godta forespørselen, du kan bare late som ingenting. Men menn tolker alt i sin interesse så kan godt hende han tror at du sitter på trappa der bare for å komme i kontakt med han Anonymkode: 772b2...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 1. desember 2023 #14 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja. Anonymkode: 0404f...f6a Da er det jo ikke så rart han har funnet ut hvem du er. Da kunne du like godt ha sittet utenfor med en plakat med navnet ditt på. Men det er jo uansett rart av han å sende venneforespørsel på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #15 Del Skrevet 1. desember 2023 Mener du creepy? Anonymkode: ff13b...f23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 1. desember 2023 #16 Del Skrevet 1. desember 2023 Mobilen din vet hvor du er. Så dere er jo da ofte i nærheten av hverandre. Dere kan få hverandre opp som forslag på "folk du kanskje kjenner" Hvis du syns en venneforespørsel er creepy, lykke til med bygdelivet 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #17 Del Skrevet 1. desember 2023 Creepy faktisk 😅 Var sånn man fant folk før sosiale medier. Navn på postkasse, kataloger eller bekjente. Alstå han tok første steget. Du bare avslår hvis du ikke ønsker kontakt. Snakk om å lage drama for seg selv 🤦♀️ Anonymkode: f3ea0...290 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #18 Del Skrevet 1. desember 2023 Når folk absolutt skal skrive på et språk de ikke klarer-creapy🤪 Anonymkode: 79ea5...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #19 Del Skrevet 1. desember 2023 Lett å navnet til folk om man bor på bygda😊 Anonymkode: 3493c...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #20 Del Skrevet 1. desember 2023 Kanskje du burde slutte å røyke? Anonymkode: 46e30...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå