Gå til innhold

Alt for mange Nike sokker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 barn på 17, 14 og 12 år, og av en eller annen merkelig grunn er det viktig for dem alle å ha hvite Nike sokker. Jeg skjønner at det er mote, men det gjør det veldig vanskelig å skille hvem som eier hva. Jeg klarer å skille mellom eldste og yngste selvsagt, men jeg vet aldri om det er midterste sine sokker eller en av de andres. Noen som kjenner seg igjen og har noen tips? 

Anonymkode: fbb5f...520

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navnelapper i sokkene?

Anonymkode: 8f7fb...96f

Skrevet

Er de ganske lik i størrelse? 

Her har de lik størrelse men en har sorte og to har hvite.  Alle de hvite går bare i en haug og blir likt fordelt.

Anonymkode: aff4a...a70

Skrevet

La de selv finne sine? Evt la alle ligge samlet

Anonymkode: 2303b...bb0

• Liker 3
Skrevet

Mye bedre med svarte Puma sokker.

Hva med å lage en liten svart strek på innsiden med sprittjusj? Ikke såpass at det er synlig igjenom. Men noe må man vel klare for å markere forskjellen.

Skrevet

Legg alle i en kurv og be de sortere selv.

Anonymkode: c671f...bee

• Liker 3
Skrevet

Kjent problem. I starten prøvde jeg å skille dem, men nå later jeg bare som jeg vet hvem som eier hva og fordeler dem jevnt utover. Tror ikke de har merket det. G13 og G14

Anonymkode: ff370...76b

• Liker 2
Skrevet

Jeg legger alle sokker i en kurv, så får de selv gonne ut av det. Vi gjør det samme med boxere, selv om jeg ser forskjell på størrelsene, 4 gutter 12-17.  Jeg  asker det som ligger i skittentøyskurven, men sorterer ikke hvem.som eier hva.

Anonymkode: 073d6...248

Skrevet

Hver sin skittentøyskurv?

Skrevet

Mine barn er yngre, og har ikke Nike-sokker, men de har dessverre for mange like sokker i ulike størrelser. Jeg har av en eller annen grunn vært dum nok til å kjøpe noen av dem selv, mannen min har gjort det samme, og så har de fått noen i gave. Jeg er så lei av de sokkene. På de som har lyse farger, skriver jeg forbokstaven til barnet med tekstiltusj. Og så har jeg satt kryss over storesøsters bokstav når lillesøster har arvet de aktuelle sokkene 😅 

Jeg føler med deg, og håper barna ikke ender med å foretrekke like sokker når vi voksne har klart å skjerpe oss. Å måle masse like sokker opp mot hverandre for å prøve å finne ut hvem som samme størrelse, det har virkelig bunnplasseringen blant husholdningsoppgaver i min verden. 

Anonymkode: c2eff...002

• Liker 1
Skrevet
svartkatt skrev (1 time siden):

Hver sin skittentøyskurv?

Funker hos oss. Da må de ha mer klær for å kjøre fulle vaskemaskiner.

Anonymkode: 073d6...248

Skrevet

De deler på sokkene her i huset. Jeg hadde aldri klart å huske hvem som sokker som er hvem sine. Alle sokkepar går i en kurv som ligger på vaskerommet. 

Anonymkode: cc445...18b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...