AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Del Skrevet 1. desember 2023 I dag har jeg vært hos dyreklinikken og fått avlivet hunden min . Han var 15,5 år og hadde mange plager. Dagene fra jeg bestillte timen har vært forferdelig og jeg har sovet dårlig. Hatt veldig dårlig samvittighet og følt meg som en sviker av min skjønne snille fantastiske pelsvenn. Noen har ment at jeg ventet for lenge, men jeg syns at så lenge han spiste godt og ville ut på tur , så kunne det vente ennå litt. Nå er jeg kommet hjem og kjenner en stor knute i mellomgulvet, er på gråten hele tiden , puster tungt og føler jeg ikke får pusten helt ned. En veldig tristhet , og tanker om jeg virkelig gjorde det rette. Jeg savner ham allerede.. Jeg ba dyrelegen om at de måtte behandle kroppen hans varsomt når de skulle legge ham inn på frysen, jeg orker ikke tanken på at han blir lagt hardt ned eller i en forvridd stilling. Kanskje dette burde lagt i vi som sørger..? Jeg har ikke noen spørsmål , jeg ville bare si det til noen som kan forstå hvor vondt det er å miste et dyr . Jeg har måttet avlive dyr før, men det har vært pga sykdom og det var ikke noe mer å gjøre enn å la dem slippe, så dette med å bestille time selv og vente på dagen var en helt annen opplevelse. Vondt er det uansett ❤️ Anonymkode: ce256...f9a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 1. desember 2023 #2 Del Skrevet 1. desember 2023 Kondolerer. Alltid trist når man mister noen man er glad i💔 Du har hatt ham i mange år da, 15 er et langt liv for en hund. Ta deg tid til å sørge og minnes. Klem! 🌹 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Del Skrevet 1. desember 2023 ❤️❤️ Anonymkode: 87482...715 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Del Skrevet 1. desember 2023 Så trist… Kondolerer så mye ❤️ Anonymkode: ea52b...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #5 Del Skrevet 1. desember 2023 Du gjorde det rette. Våre kjæledyr får heldigvis avsluttet livet på en rolig, fredfull måte når tiden er inne. Vi mennesker er sjeldent så heldige. Du har gitt din hund en gave: den fikk sovne inn fredfullt uten smerter og forvirring. Jeg forstår dog godt hva du føler. Jeg måtte holde fast min katt mens den fikk den første sprøyta. Jeg følte at jeg hadde forrådt min katt, som stolte på meg. Den følelsen satt i lenge, men når den verste sorgen ga seg, visste jeg at jeg hadde gitt en katt med begynnende demens en gave: å avslutte livet før det utviklet seg til et punkt hvor forvirringen og frykten tok overhånd. Dette er jo noe vi alle ønsker for oss selv: å dø uten å måtte leve med fysisk og mental smerte i flere år før det tar slutt. Døde dyr lider ikke. Det er så enkelt. Hunden din har hatt et godt liv, og den gikk ende livet på en god note. Sørg for hunden din, men aksepter at du gjorde det som var best for hunden din. Anonymkode: 1cbae...f13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå