AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Skrevet 1. desember 2023 Salget av tekniske sexhjelpemidler har økt i rekettfart de senere årene, og kanskje er du blandt dem som nytter sexhjelpemiddel regelmessig som supplemang til sexen.? Nytter du sexhjelpemiddel som følge av mangel på sex, og du ikkje har tilgang på regelmessig sex med en partner ? Foretrekker du som kvinne en dildo eller eller helst ekte vare, og begrunn gjerne forskjellen ? Anonymkode: 68544...c7c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #2 Skrevet 1. desember 2023 Nei. Er kvinne og har ikke hatt sex på over et år. Har en skuff fullt av leketøy men det gir meg avsmak å tenke på å bruke dem, har bare brukt de et par ganger ila 8-9 år. Burde egentlig bare kaste de. Anonymkode: e1549...6c9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Skrevet 1. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei. Er kvinne og har ikke hatt sex på over et år. Har en skuff fullt av leketøy men det gir meg avsmak å tenke på å bruke dem, har bare brukt de et par ganger ila 8-9 år. Burde egentlig bare kaste de. Anonymkode: e1549...6c9 Hvordan kan du som kvinne ikke ha hatt sex på et år? Og hvorfor gir det deg avsmak å ha sex med deg selv? Har du vurdert å snakke med noen? Høres ut som det kan være noe du sliter med. Anonymkode: 52e02...3aa
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 Jeg bruker ofte en passe dildo og wand når jeg onanerer. Med gubben bruker jeg ikke så mye. Wanden av og til (når det er sexfest 🤭) Anonymkode: 31fb9...f5c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #5 Skrevet 1. desember 2023 Snakker du om sexleketøy eller hjelpemidler? Dette er ikke det samme. Jeg kan kose meg med en god rabbit eller womanizeren min. Det er deilige leketøy, ikke hjelpemidler. Anonymkode: 194a3...1ad
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Foretrekker du som kvinne en dildo eller eller helst ekte vare, og begrunn gjerne forskjellen ? Anonymkode: 68544...c7c Dildo er helt uinteressant. Vibratorer og rabbiter i alle former og farger er kjempegøy. En dildo er uinteressant. Nå får ikke jeg så mye glede ut av «ekte vare» heller da. Gi meg heller en rabbit av god kvalitet. Anonymkode: 194a3...1ad
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #7 Skrevet 1. desember 2023 Det er jo mange kvinner som må ha klitorisstimulans for og komme, og for disse er jo en womanizer eller lignende, et kjærkomment hjelpemiddel de bruker regelmessig Anonymkode: 5b744...d76
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #8 Skrevet 1. desember 2023 Har skuffen full av greier, bruker de aldri alene. Gjør det best med hendene/fingrene selv. Dildo, altså uten vibrasjon, er meningsløst. Plastdingser må vibrere for å ha noen funksjon. Anonymkode: b8a42...227
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #9 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei. Er kvinne og har ikke hatt sex på over et år. Har en skuff fullt av leketøy men det gir meg avsmak å tenke på å bruke dem, har bare brukt de et par ganger ila 8-9 år. Burde egentlig bare kaste de. Anonymkode: e1549...6c9 "Igjennbruk" er blitt populert idag ! Kanskje bør du heller vurdere å selge dem til fordel for å kaste dem. Anonymkode: 68544...c7c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #10 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Snakker du om sexleketøy eller hjelpemidler? Dette er ikke det samme. Jeg kan kose meg med en god rabbit eller womanizeren min. Det er deilige leketøy, ikke hjelpemidler. Anonymkode: 194a3...1ad Er det noen forskjell på sexleketøy og sexhjelpemidler da ?. Anonymkode: 68544...c7c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #11 Skrevet 1. desember 2023 Ja, rabbit og womanizer. Anonymkode: a197f...151
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #12 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): "Igjennbruk" er blitt populert idag ! Kanskje bør du heller vurdere å selge dem til fordel for å kaste dem. Anonymkode: 68544...c7c Hvem faen vil ha brukte sexleketøy? Pent brukt butplug selges, litt brun på tuppen, hbo 300kr. Anonymkode: 3c17d...699 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #13 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det noen forskjell på sexleketøy og sexhjelpemidler da ?. Anonymkode: 68544...c7c Kanskje jeg var uklar. Et hjelpemiddel og leketøy kan selvfølgelig være den samme fysiske tingen. Men det er forskjell på om den har funksjon som hjelpemiddel eller leketøy. Mine feks brukes som leketøy. Som et krydder. Moe artig for å ha litt forandring. Hadde jeg derimot feks ikke fått orgasme uten, hadde de hatt funksjon som hjelpemiddel. Anonymkode: 194a3...1ad
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #14 Skrevet 2. desember 2023 Bruker liten klitorisvibrator hver gang vi har sex og hver gang jeg onanerer. Bruker stor dildo sammen med mannen av og til, aldri alene. Han tenner på det og jeg tenner på at han tenner, men det gir meg ingenting når jeg onanerer, hvis jeg ikke filmer det for å sende til ham. Anonymkode: e1d42...405 1
feliek54 Skrevet 2. desember 2023 #15 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 1.12.2023 den 16.12): Salget av tekniske sexhjelpemidler har økt i rekettfart de senere årene, og kanskje er du blandt dem som nytter sexhjelpemiddel regelmessig som supplemang til sexen.? Nytter du sexhjelpemiddel som følge av mangel på sex, og du ikkje har tilgang på regelmessig sex med en partner ? Foretrekker du som kvinne en dildo eller eller helst ekte vare, og begrunn gjerne forskjellen ? Anonymkode: 68544...c7c Jeg får for lite sex med kvinner og da har jeg ei "gummi fitte" som brukes av og til for å lette på trykket.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #16 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvem faen vil ha brukte sexleketøy? Pent brukt butplug selges, litt brun på tuppen, hbo 300kr. Anonymkode: 3c17d...699 Pikken og fitta er som regel godt brukt før og da. Anonymkode: 847ee...a9e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #17 Skrevet 2. desember 2023 Ja bruker en sånn liten klitoris stimulator, skulle gjerne prøvd litt mere. Sett sånn du putter inn i kjeden som skal stimulere begge, noen som har prøvd det? Anonymkode: 6cd20...03c
Silvia515 Skrevet 2. desember 2023 #18 Skrevet 2. desember 2023 Jeg har litt forskjellig, men regelmessig bruker jeg fingrene og dusjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå