Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakken ble forhåndsbetalt av kjøper og sendt med Postnord med.sporing. Nå er pakket kommet i retur fordi hun ikke hentet den. Hva gjør jeg når hun ikke svarer?

Altså hva er det.med folk - de.må da savne pakken sin når de har betalt og kjøpt noe

Andre som har erfart lignende?

Anonymkode: 315d0...e41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig merkelige greier…

Anonymkode: 117ed...0a3

• Liker 1
Skrevet

Skal bare være glad du ikke brukte fiksferdig. 
Det er flere som tror de har kjempegod tid på å hente. 

• Liker 1
Skrevet
Minitroll skrev (1 time siden):

Skal bare være glad du ikke brukte fiksferdig. 
Det er flere som tror de har kjempegod tid på å hente. 

Ja og det tar lang tid før man får utbetalt pengene spesielt når pakken ofte  blir hentet i siste liten. Veldig irriterende derfor bruker jeg det i minst mulig grad.

Anonymkode: 315d0...e41

• Liker 1
Skrevet

Sånn har jeg også opplevd ett par ganger. Den ene gangen var det snakk om en kjøper som visstnok hadde blitt syk veldig plutselig, og dermed aldri fikk hentet  pakken sin selv. En annen person som kjøperen hadde bedt om å hente pakken glemte det visst også, og VOILA så går pakken i retur til meg. 

Den andre gangen var kjøperen på ferie, og rakk derfor ikke hjem i tide for å plukke opp pakken. Kjøperen kunne vel bedt om å få reservere pakken i for eksempel en ukes tid eller noe sånn, for å være sikker på at man faktisk er hjemme til å motta pakken man har bestilt. 

Men å forårsake ekstra stress og mas for selgeren er visst å foretrekke tydeligvis...     

Anonymkode: 08476...4d6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...