AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Skrevet 1. desember 2023 Har blitt diagnostisert med traumer og depresjon, men synes at kroppen min fungerer så rart og lurer på om andre opplever noe lignende. Har selvsagt spurt behandler, men får bare generelle svar der. Opplever masse trykk og tung energi i kroppen, iblant som å være i en trykkoker. Når jeg sitter med denne er det som at jeg må "trykke" eller slippe den ut gjennom fotbladene. Kjenner masse brusing og bølgende energi, mest i føtter og fotblad. Men også i form av (ofte emosjonelle) frysninger i kroppen. Disse kan bølge i flere retninger på en gang. Eller feks komme som frysning/energiflyt fra ett punkt til et annet (feks rumpe og nedover lår), og stanse på tilsynelatende tilfeldige steder på kroppen. Energiflyten er i seg selv ganske behagelig, og det kjennes som om at noe løser seg opp. Var hos nevrolog og tok MR for et par år siden, i starten av sykdomsforløpet, uten noen abnormale funn. Noen som kjenner seg igjen? Har ikke kommet borti lignende beskrivelser i det jeg har lest om psykisk helse. Ps. Jeg betviler ikke diagnosene, men det er altså fullt fyrverkeri av energier i meg, i tillegg til standardsymptomene. Lurer vel på om jeg bør be om ny vurdering hos nevrolog. Anonymkode: 71dd2...e2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå