Gå til innhold

Gå med denne på julebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne i en helt ny jobb i januar, og er nå invitert til å være med på julebordet, før jeg har begynt.. 

Kleskoden var julepent.. 

Kan jeg gå med denne..? Det er i medie-bransjen.. 

Kjole med vidt skjørt, BODYFLIRT boutique

Anonymkode: f9c0f...1f3

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du trives i den spiller det ingen rolle hva andre synes. Viktigste er at den passer og at du føler deg vel i den.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, den var fin. 

Anonymkode: dfb6f...0b7

• Liker 1
Skrevet

Synes det ser mer ut som en sommerkjole, men det spiller ingen rolle. Gå i det du vil :D

Anonymkode: c40a2...801

• Liker 7
Skrevet

Fin kjole. Men hadde foretrukket å se deg i en mer sexy kjole. 

Anonymkode: e66cf...951

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det ser mer ut som en sommerkjole, men det spiller ingen rolle. Gå i det du vil :D

Ja, det er det jeg også er litt redd for.. Jeg var med på julebordet til mannen hin dagen, og da gikk jeg ikke med den i frykt for at den var for "sommerete". Men så var det en som gikk i en nesten helt make, bare knall rosa, så da tenkte jeg at kanskje det var ok likevel (og forøvrig dukket det folk opp i hullete jeans og hettegenser også, for den saks skyld..)

• Liker 1
Skrevet

Veldig fin kjole! Men vet ikke om jeg ville tenkt på det som en julekjole, ville kanskje valgt noe litt mer julete om du har (mørkere farge, ikke så sommerlig mønster?) Men altså det er en fin kjole og ikke for pent/lite pent/utringet osv for jobbfest sånn generelt :)

Anonymkode: ee942...dbd

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, det er det jeg også er litt redd for.. Jeg var med på julebordet til mannen hin dagen, og da gikk jeg ikke med den i frykt for at den var for "sommerete". Men så var det en som gikk i en nesten helt make, bare knall rosa, så da tenkte jeg at kanskje det var ok likevel (og forøvrig dukket det folk opp i hullete jeans og hettegenser også, for den saks skyld..)

Min erfaring også er at folk har på mye forskjellig på julebord 😄 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min erfaring også er at folk har på mye forskjellig på julebord 😄 

Ja, har sett mye rart. Stresser ekstra fordi jeg har null peiling på kulturen i den nye jobben :s Den forrige jobben min var i en bank, og der var det temmelig "stivt i snippen" og den spenstigste fargen var vel marineblått.. 

• Liker 1
Skrevet

Du kan fint gå med den på julebord. Ja den har litt lys farge, men den har også god lengde og lange ermer, så passer både til sommer og vinter. 

Likte den faktisk veldig godt og kunne tenke meg en lik. Har du link?

Anonymkode: f048f...8e4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan fint gå med den på julebord. Ja den har litt lys farge, men den har også god lengde og lange ermer, så passer både til sommer og vinter. 

Likte den faktisk veldig godt og kunne tenke meg en lik. Har du link?

Anonymkode: f048f...8e4

https://www.bonprix.no/produkt/kjole-med-vidt-skjort-bla-hvit-med-trykk-920436/

Den er kjempegod å gå med :) 

• Liker 1
Skrevet

Synes den var fin. Synes det er altfor mange som går i svart

• Liker 1
Skrevet

Den var ikke spesielt fint synes jeg, men det viktigste er at du føler deg fin og komfortabel! Gå med den hvis du vil. :) 

Anonymkode: c14f0...bef

• Liker 1
Skrevet

Kjolen er fin, men passer bedre til en sommerfest i hagen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har selv vært på julebord i ikke så veldig julete klær, men mest fordi jeg ikke føler meg komfortabel i kjole. Jeg tenker at det er litt smak og behag. Ikke tenk så mye på hva andre synes. Det viktigste er at du føler deg komfortabel i det du går i. Tenker at du er fin nok som du er :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg skal begynne i en helt ny jobb i januar, og er nå invitert til å være med på julebordet, før jeg har begynt.. 

Kleskoden var julepent.. 

Kan jeg gå med denne..? Det er i medie-bransjen.. 

Kjole med vidt skjørt, BODYFLIRT boutique

Ahhh den var lekker🤩

Skrevet

Veldig fin kjole, men synes kanskje den var hakket mer vår/sommer, og ikke noe jeg ville tenkt på som «julepent».

Anonymkode: ff385...868

• Liker 2
Skrevet

Den var veldig fin🥳 Tror jeg må kjøpe den selv😁 Som du selv sier, i en bank er det mer stivt, mens mediabransjen ikke er. 

Anonymkode: 297fc...0ea

Skrevet

Jeg tror ikke de fleste bryr seg om hva andre har på seg. Dette er en vanlig kjole som ingen ville ha hatt noe å utsette på. Som du sier selv: det er de som kommer i uformelle klær også. 

Å være opptatt av om det er «sesong» for noe er bare tull. Gå på julebord og kos deg. 

Anonymkode: 91196...b30

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...