AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Del Skrevet 1. desember 2023 hvordan klarer dere å holde ut? Har bestemt meg for å ikke barbere legger nå på vinteren, er litt over en måned siden og jeg føler meg som en mann 🥴 Skikkelig hårete. Hver gang jeg smører meg på legger så blir jeg 😵💫 Jeg føler meg som en mann😆 Anonymkode: 60d0c...a3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #2 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg klarer ikke la være jeg heller😂😂 Anonymkode: c0f5e...663 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg smører ikke leggene så jeg tar ikke på dem og kjenner ikke hårene. Man blir fort vant til det. Rart du skal føle deg som en mann bare pga hår fordi det er menneskets natur at kvinner har hårete legger. Er ikke som at menn føler seg kvinne bare for å barbere skjegget eller ryggen så legg fra deg den sosiale kondisjoneringen som undertrykker og kontrollerer kvinner Anonymkode: f66eb...f45 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Del Skrevet 1. desember 2023 Ikke alle menn har hårete legger. Ikke alle kvinner har hårløse legger. Selv barberer og vokser jeg aldri. Er kvinne Anonymkode: 78438...55d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 1. desember 2023 #5 Del Skrevet 1. desember 2023 Går helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg vet ikke hvordan det føles å være mann så det kan jeg ikke uttale meg om. Jeg føler meg som meg uavhengig av leggene mine. Jeg tror jeg hadde følt meg som meg om jeg ikke hadde legger også. Anonymkode: 43025...0ed 2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #7 Del Skrevet 1. desember 2023 Barberer man ikke trenger man heller ikke smøre så mye. Huden blir tørrere av barbering fordi det tar av øverste hudlag. Anonymkode: aa0b0...57e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisteGang Skrevet 1. desember 2023 #8 Del Skrevet 1. desember 2023 Har ikke barbert leggene på flere år. Jeg har faktisk mer legghår enn mannen min 🤣 bryr meg ikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #9 Del Skrevet 1. desember 2023 Det er jo like kvinnelig med hår? Du føler deg som en voksen kvinne, og ikke et barn? Anonymkode: 59f0a...a3d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #10 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo like kvinnelig med hår? Du føler deg som en voksen kvinne, og ikke et barn? Anonymkode: 59f0a...a3d Sitter alderen din i hårene dine altså? Jøss, du om det. Anonymkode: 7fc39...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #11 Del Skrevet 1. desember 2023 Barberer knappt leggene om sommeren, så jeg barberer aldri om vinteren😆 Hater følelsen av glatte legger😳 føles så kaldt og hardt mot buksebeina😬 Anonymkode: f934c...250 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #12 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sitter alderen din i hårene dine altså? Jøss, du om det. Anonymkode: 7fc39...fe1 TS' kjønn sitter i den falske hårmangelen, så da er det vel ikke så rart om noens alder sitter i hårene. Anonymkode: 43025...0ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 1. desember 2023 #13 Del Skrevet 1. desember 2023 Det er jo bare i starten at skjeggstubbene er harde. Etter hvert blir de myke, og da er det null problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #14 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): TS' kjønn sitter i den falske hårmangelen, så da er det vel ikke så rart om noens alder sitter i hårene. Anonymkode: 43025...0ed Er mer feminint uten masse hår. Er vel en grunn til at menn stort sett har mer kroppshår enn kvinner. Finnes kvinner med skjegg eller mer hår i ansiktet også men det er ikke feminint med skjegg Anonymkode: 7fc39...fe1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 1. desember 2023 #15 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg har såpass lite befatning med egne legger at jeg glemmer ikke bare hårene på dem, men hele leggen i seg selv 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #16 Del Skrevet 1. desember 2023 Bruker stort sett kun bukser året rundt. Lite vits å barbere leggene da, mener jeg 🤷♀️ Anonymkode: f060a...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #17 Del Skrevet 1. desember 2023 Neisj. Jeg tenker ikke over det. Og jeg føler meg ikke som mann hvert fall. Har hår på leggene og under armene på vinteren. Anonymkode: 41085...0db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #18 Del Skrevet 1. desember 2023 I går lå jeg på sofaen med bena i fanget til mannen. Han liker å kose og stryke på bena mine. Jeg måtte le litt for meg selv når han ut av det blå lurte på om han kunne få barbere leggene mine. Selvsagt får han det 😅 Anonymkode: 1d0f8...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 1. desember 2023 #19 Del Skrevet 1. desember 2023 Tar dem som vanlig hele vinteren. Orker ikke hår. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1. desember 2023 #20 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): hvordan klarer dere å holde ut? Har bestemt meg for å ikke barbere legger nå på vinteren, er litt over en måned siden og jeg føler meg som en mann 🥴 Skikkelig hårete. Hver gang jeg smører meg på legger så blir jeg 😵💫 Jeg føler meg som en mann😆 Anonymkode: 60d0c...a3e Altså, hvis du ikke trives med det - så barberer du jo leggene dine hele året. Mine legger ser ikke ut som mannelegger om de ikke blir barbert på en stund, så jeg lever godt med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå