AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Del Skrevet 1. desember 2023 Hei. Hva er deres erfaring med utsagnet der? Jeg og kjæresten har vært sammen i mangemange år. Jeg merker at det blir vanskeligere at vi er så forskjellige. Vi har forskjellig syn på hvordan vi ønsker å bruke tiden vår, noe som ofte fører til kræsj. Siden jeg har andre ting jeg vil gjøre enn å sitte på sofaen (vi gjør det og, alt for mye synes jeg), så er jeg egoistisk. Inviterer partneren min med, men vedkommende er ikke interessert. Samtidig er sexlysten vår ganske forskjellig. Kanskje fordi jeg ønsker mer energi til andre ting? Men jeg finner også meg selv i å bli irritert av visse ting partneren min ønsker på soverommet, noe som selvsagt er dumt, men jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan ha vanlig sex. Er åpen for å gjøre det litt forskjellig altså, men når jeg må kle meg ut hver gang blir det litt mye synes jeg... Nei, jeg føler kanskje jeg har falt litt ut.. at jeg er veldig usikker på forholdet. Hva gjør jeg? Føler ikke jeg har noen å snakke med det om... Anonymkode: c0f16...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 1. desember 2023 #2 Del Skrevet 1. desember 2023 Du bør vel begynne med å få han til å forstå at veien til din sexlyst ikke er å kle seg ut. De er greit å prøve noe nytt, men når man ikke synes det er digg, så bør man også slippe å gjøre det. Jeg og mannen min er ulik på mange ting, men akkurat sex er vi veldig enig om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Del Skrevet 1. desember 2023 Er nok ingen fasitsvar. Vi er veldig like, og begge nok litt passive. Blir litt kjedelig til tider, kanskje litt for trygt og godt. Savner innimellom en partner som utfordret meg mer. Anonymkode: 01826...a31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Del Skrevet 1. desember 2023 Ja, jeg tror det å ha like verdier er viktig! Men, at man er så like personlighetsmessig kanskje ikke er veldig nødvendig. Til dere høres det jo ut som om det er litt kræsj når det kommer til verdier. Skjønner godt at det å kle seg ut hver gang man har sex er noe overdrevet, og egentlig ganske avtennende.. Men, han høres jo ut som om han kanskje ikke er så interessert i akkurat deg. Sitter du med samme følelse? Han blir irritert for at du tar han med på ting ? Ja, jeg skjønner godt at du tviler på forholdet. Anonymkode: 31c34...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå