Vampyrina Skrevet 25. desember 2023 #181 Del Skrevet 25. desember 2023 Maleficenta skrev (7 timer siden): syns ikke det var dårlig... eneste dårlige var skuespillerne som spilte Noah og Elise spilte sykt dårlig Helt enig. Disse to skuespillerne var skrekkelig dårlige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #182 Del Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes Snøfall 2 har vært en helt nydelig flott reise å følge gjennom advent. Har sett den sammen med mine barn på 7 og 11 år og har alle sammen elsket denne sesongen. Selvfølgelig enig i det enkelte har påpekt om at jeg også skulle ønsket å se gjenforenelse av Selma i Snøfall og Elise, Ruth og Noah, men det ødela ikke noe for meg og jeg synes tross mangelen av disse scenene at siste episode ble avsluttet på en god måte. Jeg gråt masse i siste episode. Ruth er bare så fantastisk herlig, fra den sure kjerringa i starten av sesong 1 til å se henne vokse emosjonellt så er hun en av mine favoritten. Hun og Selma har så fin og naturlig kjemi sammen. Nydelig scene med Amina og Noah når de sa farvel også. Følger han som spiller Pil på tik tok, og han har sagt at det ikke er snakk om noe Snøfall 3 blant produksjon, så han har anbefalt flest mulig å skrive tips til nrk om man ønsker en ny sesong, for hvis nok mennesker viser interesse for ny sesong vil det bidra til at de vurderer det. Han sa selv at produksjon ikke får med seg "snakk" på sosiale medier og oppfordret derfor til å melde tips. Anonymkode: 4b6d0...b2a Jeg syntes slutten var kjempefin! Og har nå sendt mail til NRK med bønn om sesong 3! 🙏🙏🎄❤️ Anonymkode: ea440...053 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 26. desember 2023 #183 Del Skrevet 26. desember 2023 Kjempefin serie, jeg likte denne sesongen bedre enn Snøfall 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #184 Del Skrevet 26. desember 2023 Jeg og sønnen min på 8 elsket Snøfall 2. Han likte Noah, Jeg likte Ruth og Winter 😄 Jeg synes tematikken med kreft var hjerteskjærende, men det ble bare en bakgrunnsinformasjon til sønnen min. Vi fikk allikevel snakket litt om kreft, som han hittil har vært forskånet for. Sesong 3? Det er noe med å gi seg mens leken er god? Anonymkode: b7951...f21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #185 Del Skrevet 26. desember 2023 Jeg meldte meg ut tidlig i sesongen. Hvordan gikk det med hun som hadde kreft? En av manusforfatterne (?) hintet vel til at det ble en lykkelig slutt på det da hun var med på Debatten, men det høres ikke sånn ut på dere? Anonymkode: 21e4e...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #186 Del Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg meldte meg ut tidlig i sesongen. Hvordan gikk det med hun som hadde kreft? En av manusforfatterne (?) hintet vel til at det ble en lykkelig slutt på det da hun var med på Debatten, men det høres ikke sånn ut på dere? Anonymkode: 21e4e...b1f Jeg så hele, lykkelig vet ikke jeg.. Anonymkode: 67a65...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #187 Del Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg meldte meg ut tidlig i sesongen. Hvordan gikk det med hun som hadde kreft? En av manusforfatterne (?) hintet vel til at det ble en lykkelig slutt på det da hun var med på Debatten, men det høres ikke sånn ut på dere? Anonymkode: 21e4e...b1f Hva mener du med lykkelig slutt da? Typ eventyr-aktig slutt hvor "alle levde lykkelig i alle sine dager"? Jeg tolket det absolutt som en lykkelig slutt. Løse tråder ble nøstet opp. Ruth kom endelig ut av skallet sitt og åpnet seg med å slippe inn folk rundt henne, og fikk det godt med seg selv. Selma fikk dra tilbake til sin andre familie i Snøfall med velsignelse fra Ruth. Luna fikk tilgivelse for alt det vonde hun gjorde, og møtte endelig frykten og skammen sin. Noah og Elise fikk feire jul sammen. Snøfall kom seirende ut tilslutt og ble ferdig med alle forberedelser til jula. Pil fant ut at han var lærling hele tiden. Yndis ba om tilgivelse til Winter. Osv. Synes det ble en veldig lykkelig slutt, jeg. Anonymkode: 4b6d0...b2a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #188 Del Skrevet 26. desember 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du med lykkelig slutt da? Typ eventyr-aktig slutt hvor "alle levde lykkelig i alle sine dager"? Jeg tolket det absolutt som en lykkelig slutt. Løse tråder ble nøstet opp. Ruth kom endelig ut av skallet sitt og åpnet seg med å slippe inn folk rundt henne, og fikk det godt med seg selv. Selma fikk dra tilbake til sin andre familie i Snøfall med velsignelse fra Ruth. Luna fikk tilgivelse for alt det vonde hun gjorde, og møtte endelig frykten og skammen sin. Noah og Elise fikk feire jul sammen. Snøfall kom seirende ut tilslutt og ble ferdig med alle forberedelser til jula. Pil fant ut at han var lærling hele tiden. Yndis ba om tilgivelse til Winter. Osv. Synes det ble en veldig lykkelig slutt, jeg. Anonymkode: 4b6d0...b2a Neida, ikke sånn "alle levde lykkelig i alle sine dager"-slutt jeg tenker på. Det var spesifikt snakk om hun som hadde kreft, for det var det Debatten handlet om. At barn kunne bli redde. Så jeg lurer på hvordan det gikk med henne. Anonymkode: 21e4e...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #189 Del Skrevet 26. desember 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Neida, ikke sånn "alle levde lykkelig i alle sine dager"-slutt jeg tenker på. Det var spesifikt snakk om hun som hadde kreft, for det var det Debatten handlet om. At barn kunne bli redde. Så jeg lurer på hvordan det gikk med henne. Anonymkode: 21e4e...b1f Det gikk vel greit med henne. Kreft behandles ikke på 24 dager.. Ville vært helt urealistisk om hun hadde blitt friskmeldt. Julius sa også det, at han er bare julenissen så han kan ikke gjøre henne frisk. Men gi håp. Anonymkode: b7951...f21 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #190 Del Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Neida, ikke sånn "alle levde lykkelig i alle sine dager"-slutt jeg tenker på. Det var spesifikt snakk om hun som hadde kreft, for det var det Debatten handlet om. At barn kunne bli redde. Så jeg lurer på hvordan det gikk med henne. Anonymkode: 21e4e...b1f Fortsatt under behandling Anonymkode: 67a65...d79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #191 Del Skrevet 26. desember 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Det gikk vel greit med henne. Kreft behandles ikke på 24 dager.. Ville vært helt urealistisk om hun hadde blitt friskmeldt. Julius sa også det, at han er bare julenissen så han kan ikke gjøre henne frisk. Men gi håp. Anonymkode: b7951...f21 4 hours ago, AnonymBruker said: Fortsatt under behandling Anonymkode: 67a65...d79 Takk for svar Anonymkode: 21e4e...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #192 Del Skrevet 26. desember 2023 Blueberrymuffin skrev (På 21.12.2023 den 22.37): Jeg har surrer veldig på Selma med tanke på sesong 1, men etter dagens episode gikk det opp et lite lys for meg. Jeg står fast på min teori om at Noah er den nye lærlingen. Men det som gikk opp for meg er at, det må være både noe i VU og i Snøfall som kan opprette magien igjen, og det gikk opp for meg når de ikke klarte å lage Nordlys i dagens episode. Det fungerte ikke fordi det var Kjell som sveivet, på myseet var det Selma som gjorde det. Selma må sveive for å få nordlyset tilbake i VU. Selma er nøkkelen i VU. Noah har med seg en julekule, den tror jeg han blåser i når han ikke finner Julius og orakelet, da begynner kulen å lyse ig Noah finner frem. Noah får liv igjen i urkula, slik at maskinen får bekjempet mørket. Noah er nøkkelen i Snøfall. Så Selma og Noah sammen gjennoppretter magien. Og det fungerer fordi jeg tror de begge er barna til Julius. I sesong 1 er Selma 9 år når Albin omkommer og Ruth tar ansvaret for henne, hun skulle bare ha Selma noen dager til hun ble omplassert. I sesong 2 er Noah 9 år og Selma 17, det betyr at Noah var 1. år gammel bår Selma mister foreldrene sine. Vi får aldri vite noe om faren til Noah, kun at han har en mor som heter Elise. I teorien kan Albin gjort Elise gravid, sånn rent tidsmessig. Grunnen til at jeg tror det er fordi det er så mange likheter mellom Selma og Noah, og i historiene deres. I tillegg tror jeg det må være både en nøkkel i VU og en nøkkel i Snøfall for at magien skal gjennopprettes (likhetstrekk med julekalenderen Tinka, om noen har sett den), og disse to nøklene er Selma og Noah. Holder derfor fast i teorien om at Selma og Noah er i biologisk familie på et vis, og at Noah er den rettmessige lærlingen. Lenge siden du har skrevet i tråden. Hva synes du om de siste episodene? Du hadde jo så mange tanker, idéer og teorier 😊, @Blueberrymuffin Anonymkode: 374b4...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 9. januar 2024 #193 Del Skrevet 9. januar 2024 Så det nå jeg☺️Har visst lagt det ut på en serie tråd ved et uhell ☺️Fin serie ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå