AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Skrevet 1. desember 2023 For flere år siden, i starten av deres forhold var min nære venninne utro. Hun angret visst mye og har ikke vært utro siden. Men, hun har klart å lure til seg to barn med denne mannen, og nå venter de barn nr 3. Skal jeg fortelle samboeren hennes om utroskapen? Jeg syns ikke hun fortjener å være sammen med denne mannen, og få barn med han...? Anonymkode: 003e6...3fa
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #2 Skrevet 1. desember 2023 Trolleinnlegg åpenbart. Anonymkode: 1bc27...1b9 6 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Skrevet 1. desember 2023 Dette må være tull! Nei, din lojalitet skal ligge hos venninnen din. Hadde vært noe annet om han var din bestevenn. Anonymkode: f63bf...60f 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette må være tull! Nei, din lojalitet skal ligge hos venninnen din. Hadde vært noe annet om han var din bestevenn. Anonymkode: f63bf...60f Men hun lurer han jo? Jeg er sikker på at han hadde forlatt henne hadde han visst sannheten Anonymkode: 003e6...3fa
Gjest theTitanic Skrevet 1. desember 2023 #5 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For flere år siden, i starten av deres forhold var min nære venninne utro. Hun angret visst mye og har ikke vært utro siden. Men, hun har klart å lure til seg to barn med denne mannen, og nå venter de barn nr 3. Skal jeg fortelle samboeren hennes om utroskapen? Jeg syns ikke hun fortjener å være sammen med denne mannen, og få barn med han...? Anonymkode: 003e6...3fa Hva skal man med fiender når man har venner som deg?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Skrevet 1. desember 2023 Selvfølgelig skal du ikke si noe! Ødelegge et ekteskap med barn for en hendelse langt tilbake i tid. Det får være opp til din venninne å velge om hun vil dele dette eller ikke. Anonymkode: 2293c...26b 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #7 Skrevet 1. desember 2023 Nei nå har de barn sammen, skal du ødelegge en hel familie for noe som skjedde for flere år siden,hoff, du vet jo ikke om han har tilgitt henne, ikke bland deg du . Anonymkode: 8e2a5...2fc 1 2
Carrot Skrevet 1. desember 2023 #8 Skrevet 1. desember 2023 Hvordan har hun "Lut seg til" å få barn mener du? 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #9 Skrevet 1. desember 2023 Carrot skrev (9 minutter siden): Hvordan har hun "Lut seg til" å få barn mener du? Hun ga han ikke valgmuligheten? I alle andre tråder her inne om utroskap sier dere at man skal fortelle, og nå sier folk her inne plutselig at man ikke skal? Hva har skjedd med prinsippene til folk? Anonymkode: 003e6...3fa
Carrot Skrevet 1. desember 2023 #10 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun ga han ikke valgmuligheten? I alle andre tråder her inne om utroskap sier dere at man skal fortelle, og nå sier folk her inne plutselig at man ikke skal? Hva har skjedd med prinsippene til folk? Anonymkode: 003e6...3fa Jeg går ut fr at siden du skrev "for flere år siden, i starten av forholdet" så betyr det at de en tid ETTER dette var på et bra sted i forholdet og det var etter dette de fikk barn, altså har hun jo ikke "lurt" seg til noe - hun har gjort en feil, angret på dette - valgt å ikke la det ødelegge en fremtid (riktig eller ikke) og gått videre og holdt sin sti ren - men NÅ, mange år etter lurer du på om du skal riste i buret og lage bråk? 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #11 Skrevet 1. desember 2023 Dette er tydeligvis trolling, men hvis du virkelig er så enkel som du framstiller deg som så er mitt råd å holde seg unna andres forhold. Dette har du ikke noe med. Og for en forferdelig venninne du er! Håper hun snart innser det og bryter vennskapet for ingen fortjener en "venn" som deg. Anonymkode: 4a5dd...44d 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #12 Skrevet 1. desember 2023 Okay. Hadde en av mine venner fortalt meg at mannen min for mange år tilbake og i starten av vårt forhold hadde hatt et sidesprang ville jeg først og fremst ha tenkt at dette var en dritt-venn. For det første, skal du si noe, så gjør det med det samme. For det andre, det er ikke din j…a sak. For det tredje. Du er passe psyko som venter til det tredje barnet er på vei før du tenker å fortelle. Jeg lurer litt. Er det egentlig du som var sidespranget? Skjerpings. Hold deg langt unna dette. Anonymkode: a108a...b20 3
Macro Skrevet 1. desember 2023 #13 Skrevet 1. desember 2023 Har du holdt kjeft til nå så kan du bare fortsette å holde kjeft. Å fortelle nå vitner bare om dramalyst og skadefryd.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #14 Skrevet 1. desember 2023 Be henne si det selv til typen sin. Anonymkode: b743c...782
Pippi Lotta Skrevet 1. desember 2023 #15 Skrevet 1. desember 2023 Håper dette er trol. Men er dette sant så skule du sakt noe for mange år siden, nå er det for sent!!! Fy så sint jeg hadde blitt om noen hadde latt meg etablere meg og få tre barn, for så å fortele meg at kjæresten var utro før alt dette. Du kommer til å fremstå som en bitter vennine som ønsker å hevne deg på vennina de for noe. Ingen kommer til å tro du gjør det for å være snille. Du blir den saico dama som ødelegger tre barns familie bare for å være slem, så håper for din del at du ikke gjør det.. 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #16 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men hun lurer han jo? Jeg er sikker på at han hadde forlatt henne hadde han visst sannheten Anonymkode: 003e6...3fa Er du sjalu? Interessert i mannen til venninnen din? Spør deg selv; «hva får jeg ut av å tyste på noe venninnen min gjorde for flere år siden, og samtidig muligens ødelegge en småbarnsfamilie?» Anonymkode: 1fa9c...c0f 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #17 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men hun lurer han jo? Jeg er sikker på at han hadde forlatt henne hadde han visst sannheten Anonymkode: 003e6...3fa Er du misunnelig på venninnen din eller småforelsket i mannen? Anonymkode: fd301...777
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #18 Skrevet 1. desember 2023 Det skjedde for mange år siden, så om jeg var deg hadde jeg ikke sagt noe nå. Hvorfor sa du ikke noe for mange år siden? Hvorfor skal du si det, etter tre barn? For alt du vet, vet han om det allerede. Ville ikke blanda meg, om jeg var deg. Anonymkode: 23b1d...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #19 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men hun lurer han jo? Jeg er sikker på at han hadde forlatt henne hadde han visst sannheten Anonymkode: 003e6...3fa Hun lurer han jo ikke. Hun er ikke utro nå. Og hva vet du om ikke han var utro i begynnelsen av forholdet og at det var derfor hun var det tilbake? Eller hva vet du om ikke han er utro nå? De fleste menn blir utro i kvinnens svangerskap og småbarnsårene Anonymkode: b5a4d...d2f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #20 Skrevet 1. desember 2023 Gå å legg deg i køyesenga du nå!! Anonymkode: 83e2b...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå