AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Del Skrevet 1. desember 2023 Er det noen som har et alternativ til Dumle i Rocky road som ikke blir så hard som Dumle når den oppbevares i kjøleskap? Ble mye syting fra den eldre garde i fjor til jul over at de ble redd for tenna pga at Dumlebitene ble så harde. Ønsker fortsatt å tilføre noe med karamellsmak. Anonymkode: 01fc2...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MollyJones Skrevet 1. desember 2023 #2 Del Skrevet 1. desember 2023 Men hvorfor oppbevarer du Dumle i kjøleskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Del Skrevet 1. desember 2023 MollyJones skrev (2 timer siden): Men hvorfor oppbevarer du Dumle i kjøleskap? Rocky road blir veldig klissete i romtemperatur. Anonymkode: 01fc2...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Del Skrevet 1. desember 2023 Fudge? Anonymkode: a3afa...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. desember 2023 #5 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fudge? Anonymkode: a3afa...e65 Ja, de har jo sånne store fudgebiter i løsvektsdisken, jeg har tenkt å prøve det i år så jeg slipper å være redd for tennene hver gang jeg tar en bit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Del Skrevet 1. desember 2023 Smil eller Center. Anonymkode: 5d4ca...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. desember 2023 #7 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Smil eller Center. Anonymkode: 5d4ca...009 Det er ingen god idé, tror jeg, de vil nok smelte helt når de røres inn i den varme sjokoladen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #8 Del Skrevet 1. desember 2023 Du kan jo lage din egen kola da. Så kan du bestemme selv hvor hardt det skal være. Anonymkode: 77473...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #9 Del Skrevet 1. desember 2023 Fudge fra smågodt hyllen har jeg brukt flere ganger, det er egentlig bedre enn Dumle. Anonymkode: 92dba...cd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #10 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg bruker fløtekarameller fra smågodthylla, deler i mindre biter. Et alternativ er posene med små karamellbiter som er til baking/dessert. Anonymkode: 30731...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå