Gå til innhold

Juleferie 2023

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barnet var hos far i fjor fra 22-27. desember. Vi har annenhver helg løsning og julaften helgen havner på han sin helg. Han spurte om han kunne ha datteren vår fra 22.-24 på formiddagen. Hva hadde dere svart på dette? Han skal hente henne igjen den 27.-1 januar og mener jeg også burde ha 5 dager siden det er ferie. 

Anonymkode: c0e72...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere må jo se hva som passer for dere. Men lurt å ha en fast avtale på dette fremover. Vi deler juleferien i to annenhver gang, og bytter da i midten av romjulen. Synes det er en veldig grei løsning, fremfor å gå ut fra hvem sin helg det er. 

Anonymkode: 9aa8b...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere bør fordele julen på en måte som er fast hvert år og som trumfer helg eller andre hverdagsløsninger. Den ene har barnet fra 22. til 27. og den andre fra 27.  til 1. januar. Så bytter dere annethvert år og holder dere til det. Å skulle avgjøre noe nytt hvert år gir bare rom for trøbbel. I ditt tilfelle hadde jeg ikke sagt ja til det han foreslår, jeg ville ønsket å ha barnet fra 22-27 slik han hadde i fjor. 

Anonymkode: b8952...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gitt fra meg julaften formiddag på mitt år, med mindre ungen har søsken eller av en eller annen grunn har veldig lyst til å være noen timer hos far. Ville helst ha byttet senest lillejulaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...