Gå til innhold

Anal, dama virkelig digger det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi er er normalt par midt 50. Ble kjent i voksen alder.

jeg har nok vært glad i sex hele livet, hun var gift med en som var noe eldre og litt lav libido. Vi ble begge skilt for noen år siden, men har funnet hverandre i gode samtaler, reiser og ikke minst ganske spennende sex.

Etter å ha hatt mye god sex, så ville vi prøve anal, hadde lekt med plugg og annet, vi lekte på begge. Hun har fått noen sinnsyke orgasmer og ber om mer lek der bak og litt stimuli av klitoris. Jeg trodde ikke jenter var så sensitive der bak, men hun blir mere kåt av litt lett anuslek enn klitoris (hun liker god gammeldags slikking/fingring også altså).

Er det noen som har noen tips til å toppe dette, slik at hun primært går fra sans og samling med de villeste orgasmer ?

Anonymkode: abfda...6ce

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du toppe "sinnsykt"? 

Det beste jeg kommer på, er å ha med en tredjeperson, slik at én fokuserer på anus, og den andre på klitoris. En Womaniser duo, funker også knall, samtidig med kuk i rumpa.

Anonymkode: c1253...f18

• Liker 1
Skrevet

Ta kontroll, la Jenner føle det gjennom trange telt etc. Si st du må ta kontroll og hun må legge seg og slappe fullstendig av slik du kan leke og gi henne noe som hun aldri har prøvd før. Hun fortjener vel det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...