Gå til innhold

Dere som ikke barberer legger på vinteren

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan klarer dere å holde ut? Har bestemt meg for å ikke barbere legger nå på vinteren, er litt over en måned siden og jeg føler meg som en mann 🥴 Skikkelig hårete. Hver gang jeg smører meg på legger så blir jeg 😵‍💫

Anonymkode: 38fd7...51c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig å fryse mindre på bena da, utrolig hvor mye litt går hjelper ☺️

Anonymkode: 32d5d...b93

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Deilig å fryse mindre på bena da, utrolig hvor mye litt går hjelper ☺️

Anonymkode: 32d5d...b93

Det har du rett i😳😁

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg fryser skikkelig på bena om jeg barberer de så da gidder jeg ikke. Når det kommer over det skjeggete stadiet så merker du ikke like mye til det mer😅

Anonymkode: 856b5...5b2

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker klippemaskin på leggene før jeg barberer de på våren. Og også hvis håret er plagsomt i løpet av vinteren. Da slipper jeg slitasjen på huden fra barbering 🙂

Anonymkode: d30ab...730

Skrevet

I sommer så leste jeg her inne at noen skrev at om man lar håret på leggene vokse og soler seg om sommeren så blir de lysere, er det sant?😁

Skrevet

Er det en markant forskjell på varme om man har litt hår eller ikke? 🙂

Selv fryser jeg som pokker på føtter og samtidig skal det sies at jeg har bra med hår på leggene, så lurer rett og slett på om det føles veldig annerledes når dere går fra glattbarbert til å få hårete legger? 

Skrevet
Goodtimes skrev (2 timer siden):

Er det en markant forskjell på varme om man har litt hår eller ikke? 🙂

Selv fryser jeg som pokker på føtter og samtidig skal det sies at jeg har bra med hår på leggene, så lurer rett og slett på om det føles veldig annerledes når dere går fra glattbarbert til å få hårete legger? 

Er en helt annen følelse, ja. Fryser litt mindre når jeg har masse hår der på vinteren. Innimellom, når det skjer ting som gjør at jeg vil ha på kjole/skjørt og strømpebukse på vinteren, så barberer jeg de, og forskjellen er så himla stor.

Skrevet

Du kommer over den følelsen etterhvert, TS.

Jeg sleit veldig den første vinteren jeg også, følte det var så feil og dro på meg strømper opp til knea for å slippe og se hårene, hahaha. Men nå tenker jeg ikke over de en gang.

Skrevet

Jeg tenker ikke over at det er noe problem, og registrerer knapt at jeg har hår på leggene. 

På denne tida av året når jeg ikke går med bare legger glemmer jeg rett og slett at legghårene finnes. :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...