Carrot Skrevet 1. desember 2023 #1 Del Skrevet 1. desember 2023 Lurer på om noen her har handlet der og faktisk fått vare eller kontakt med de? Bestilte derfra 1 November, fikk bekreftelse på mail etter noen dager - men har fortsatt ikke fått sporingsinfo, pakke eller kommet i kontakt me de - lurer på jeg rett og slet har blitt lurt? 🙅♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #2 Del Skrevet 1. desember 2023 Carrot skrev (1 time siden): Lurer på om noen her har handlet der og faktisk fått vare eller kontakt med de? Bestilte derfra 1 November, fikk bekreftelse på mail etter noen dager - men har fortsatt ikke fått sporingsinfo, pakke eller kommet i kontakt me de - lurer på jeg rett og slet har blitt lurt? 🙅♀️ Mest sannsynlig ja. Leste litt på trustpilot og der var flesteparten misfornøyde med butikken. Anonymkode: 94cb5...622 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Del Skrevet 18. desember 2023 Hei! Jeg er i samme situasjon…. Handlet også i november, fikk betalt og ordrebekreftelse, men etter det…ingenting.. jeg har handlet hos dem for et år siden og da gikk alt uproblematisk det er så dårlig..har sendt ørten Mail til dem, og de har ikke telefonnummer jeg kan ringe er så forbanna kommer til å ta saken opp med Forbrukerrådet ser de annonserer på tilbud enda og får nå i desember mailer med reklame, så det har tydeligvis ikke stoppet opp… Anonymkode: c6a80...8d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andy1 Skrevet 18. desember 2023 #4 Del Skrevet 18. desember 2023 Nå har jeg klaget, tok meg 3 min på nettet..vil anbefale dere andre også om å gjøre det samme så får vi sikkert mer oppmerksomhet hos Forbrukerrådet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #5 Del Skrevet 19. desember 2023 @Carrot Hvordan gikk det med din bestilling? Anonymkode: 8b8df...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 19. desember 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): @Carrot Hvordan gikk det med din bestilling? Anonymkode: 8b8df...652 Den kom aldri, men den ble refunert når jeg til slutt fikk kontakt med de 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andy1 Skrevet 19. desember 2023 #7 Del Skrevet 19. desember 2023 Hvordan fikk du kontakt? Svarte de på Mail til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå