AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Skrevet 1. desember 2023 Jeg kan begynne. Nr 1 må vel være menn i arbeidsbukse, ikke med alt for mye rørleggerspekk. Ingetimg er mer sexy enn en hånverker rumpe. Nr2 er smilet og atmosfære han gir fra seg ved å bare være seg. Og med litt lun, gjerne tørr humor. Nr 3 en bred ryggtavle. Må ikke ha det om han er fin i arbeidsbuksa si. Men en bred skulder stjeler blikket mitt ofte. Anonymkode: 901dc...060 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #2 Skrevet 1. desember 2023 Jeg liker store menn, så legger automatisk merke til høye, lubne menn. I tillegg er jeg en sucker for varme øyne og menn som smiler mye. Det oser trygghet, og da vil jeg bare krype inn i dem og forsvinne😍 Anonymkode: 27084...a1d 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Skrevet 1. desember 2023 TS, er du mann i arbeidsbuksa? Anonymkode: a0c7a...e90 1 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 1. Hudfargen 2. Sveisen 3. Resten av stilen/helheten 4. Framstår trygg og jordnær Anonymkode: 0c6a6...b31 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #5 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): TS, er du mann i arbeidsbuksa? Anonymkode: a0c7a...e90 Hehe nei, absolutt ikke. Men gift med en da. Som både hadde ekstra sexy rumpe putta ned i en arbeidsbukse. Store brede skuldre, og store hender. Og six pack. Etter kreft diagnose så er sixpack blitt onepack, og skuldrene mindre. Men fortsatt fin i arbeidsbukse da. Også blir jeg aldri sammen med et utseende, men personlighet. Men det er jo noen ting man legger ekstra merke til hos menn visuelt. Feks mads pusser opp, hadde hatt 0 problemer med å sjarmere meg iallefall. Mulig litt for hyper iht det jeg hadde taklet, så det hadde nok ikke gått. 🤣 Anonymkode: 901dc...060 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Skrevet 1. desember 2023 Rørleggersprekk sexy???? 🤢🤢🤢 Rævsprekk er noe av det ekleste. Det jeg titter ekstra på er 1. Fine hender. Liker når de er kraftige men glatt/fine, neglene klipt ned, gjerne litt blodårer synlige. 2. Breie skuldre. Ikke et must eller at jeg ikke finner menn attraktive uten, for det gjør jeg absolutt. Men titter litt mer på de med litt bredde 😛 Sikkert mer men er alt for tidlig på dagen, er for trøtt 😂 Anonymkode: dc9ed...af9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #7 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rørleggersprekk sexy???? 🤢🤢🤢 Rævsprekk er noe av det ekleste. Det jeg titter ekstra på er 1. Fine hender. Liker når de er kraftige men glatt/fine, neglene klipt ned, gjerne litt blodårer synlige. 2. Breie skuldre. Ikke et must eller at jeg ikke finner menn attraktive uten, for det gjør jeg absolutt. Men titter litt mer på de med litt bredde 😛 Sikkert mer men er alt for tidlig på dagen, er for trøtt 😂 Anonymkode: dc9ed...af9 Jeg skrev ikke alt for stor rørleggersprekk. Fordi det er ikke sexy. Men umulig å ikke få litt, når man har på arbeidsbukse. Siden de er litt korte i livet, slik at verktøyet kan henge på beltet, og i tillegg vekta på verktøy drar buksa litt ned. Anonymkode: 901dc...060
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #8 Skrevet 1. desember 2023 Blå øyne ❤️ Anonymkode: e9727...756 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #9 Skrevet 1. desember 2023 Blikk og smil. En type sjarm. Anonymkode: 8aa36...311 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #10 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blikk og smil. En type sjarm. Anonymkode: 8aa36...311 Blikk og smil + brede skuldre og smale hofter = søkkvåt og "solgt". 🤩 Anonymkode: 23d2a...2c7 1
Miaiai Skrevet 1. desember 2023 #11 Skrevet 1. desember 2023 Arbeidsantrekk på butikk feks, sånn bortsett fra Kiwi 😅 der må det være mannen inne i uniformen. Jeg liker menn med briller og skjegg, gjerne litt mørke ikke lyse. Jeg ser på x mine og bortsett fra 2 som er ganske like er det liksom ikke som jeg har en type mann. Min første og siste har begge skjegg del litt mørke med briller 🤣❤️
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #12 Skrevet 1. desember 2023 Klesstilen Hårsveisen Måten han bærer seg på Hører jeg stemmen kan jeg snu meg etter en mørk sexy stemme Anonymkode: e3a0f...357
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #13 Skrevet 1. desember 2023 Mann i bunad må jeg ofte smugtitte litt ekstra på Anonymkode: e0719...ea0 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #14 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg skrev ikke alt for stor rørleggersprekk. Fordi det er ikke sexy. Men umulig å ikke få litt, når man har på arbeidsbukse. Siden de er litt korte i livet, slik at verktøyet kan henge på beltet, og i tillegg vekta på verktøy drar buksa litt ned. Anonymkode: 901dc...060 Tar han på undertøy, så slipper han rørleggersprekk Anonymkode: 487ee...007
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #15 Skrevet 1. desember 2023 At han ser meg rett i øynene og smiler. Hvis han har fine, vennlige øyne også.. Anonymkode: 83846...a82 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #16 Skrevet 1. desember 2023 Jeg liker maskuline menn. Trenger ikke være muskelbunter (egentlig helst ikke), men det er noe med gangen og utstrålingen. Også legger jeg merke til hender og smil etter det. Anonymkode: 22948...8f0 1
exictence Skrevet 1. desember 2023 #17 Skrevet 1. desember 2023 Brede skuldre, og t han viser at han er trygg i seg selv, og at han smiler og er ikke redd for å ta i et tak.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #18 Skrevet 1. desember 2023 Brede skuldre, høy, pene og velstelte hender, selvsikker og varm fremtoning, blikket og pent kledd. Med pent kledd mener jeg ok klær som sitter pent på. Trenger ikke være det dyreste, men at farger og snitt stemmer. Anonymkode: 80869...b85
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #19 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mann i bunad må jeg ofte smugtitte litt ekstra på Anonymkode: e0719...ea0 Ja, det er fint. Har sett noen menn i bunad, som blir sjukt kjekke, kontra slik de vanligvis går til. Bunad er wow. Eldre men også blir ekstra flotte i bunad. Så chawe med bunad for et par dager siden, han kledde den også skikkelig, så mer mandig ut enn til vanlig. Anonymkode: 901dc...060 1
Jdz Skrevet 1. desember 2023 #20 Skrevet 1. desember 2023 Klovnedrakt, rød nese og rødt krøllete hår. Da hender det jeg ser både to og tre ganger 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå