AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Skrevet 1. desember 2023 Jeg er gravid i uke 8 (8+2). Jeg begynte å spotte/småblø for to dager siden. Mest brunlig men også litt mørkerødt. Noe er flytende mens det brunlige stort sett er tykkere konsistens. Er selvfølgelig kjempestresset. La merke til at dette begynne nøyaktig på dagen jeg skulle hatt mensen. Noen som har opplevd dette? Det er ikke som en vanlig mens, heldigvis svakere men likevel mer blod enn bare er par dråper på papiret. Ingen smerter forløpig. Hva tenker dere? Har ikke mulighet til å få til legen før på mandag. Takker for svar! Anonymkode: 2003b...c61 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #2 Skrevet 1. desember 2023 Skjønner stresset. Noen blør uten at det betyr spontanabort, men kun lege kan bekrefte status. Anonymkode: 29433...edf
flusa Skrevet 1. desember 2023 #3 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er gravid i uke 8 (8+2). Jeg begynte å spotte/småblø for to dager siden. Mest brunlig men også litt mørkerødt. Noe er flytende mens det brunlige stort sett er tykkere konsistens. Er selvfølgelig kjempestresset. La merke til at dette begynne nøyaktig på dagen jeg skulle hatt mensen. Noen som har opplevd dette? Det er ikke som en vanlig mens, heldigvis svakere men likevel mer blod enn bare er par dråper på papiret. Ingen smerter forløpig. Hva tenker dere? Har ikke mulighet til å få til legen før på mandag. Takker for svar! Anonymkode: 2003b...c61 Har du mulighet til å ta en ny graviditetstest?så ville jeg gjort det. Krysser fingrene for at alt ef bra med deg&frøet❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 Noen opplever faktisk dette igjennom store deler av svangerskapet rundt når mensen skulle kommet. Det er også mye vanligere enn man tror å blø tidlig i svangerskapet - uten at det betyr noe farlig. Slimhinnene er skjøre og tynne. Ville ikke bekymret meg før det eventuelt kommer ferskt blod Hilsen en som spottet ferskt blod frem til uke 18 i 2 av 3 graviditeter. ( har også opplevd SA og MA, så forstår frykten veldig godt) Anonymkode: 05829...2aa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå