Gå til innhold

Julebord, sjefen og følelser etterpå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde julebord forrige helg og kort fortalt endte jeg opp på rommet til min nye sjef. Han er ca 10 år eldre enn meg og gift. Dette var så absolutt ikke planlagt, men det ene førte til det andre. Ingen av oss var fulle, heller lettere påvirket etter noen øl/glass vin. 

Opplevelsen var rett og slett en natt med fantastisk sex og en utrolig flott man som tok meg til høyder seksuelt som jeg ikke har opplevd før. Utfordringen nå er at jeg ikke klarer å legge det bak meg. Jeg ønsker meg mer av både han, hans kropp og selb

Anonymkode: 3b158...8a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tullball!

Anonymkode: 0535e...167

• Liker 1
Skrevet

Les fortsettelsen...Tilgjengelig på en bensinstasjoner nær deg.

Screenshot_20231201_064228_SamsungInternet.thumb.jpg.86b413d1b066ff58d9c8a2c80564b8a5.jpgScreenshot_20231201_064210_SamsungInternet.thumb.jpg.54ec731c015d9d7466514ce960e64a3a.jpg

Anonymkode: da1f4...c18

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Da er det jo bare å fortsette kontorromansen og jobbe overtid. 

Anonymkode: 5d524...f5f

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Vi hadde julebord forrige helg og kort fortalt endte jeg opp på rommet til min nye sjef. Han er ca 10 år eldre enn meg og gift. Dette var så absolutt ikke planlagt, men det ene førte til det andre. Ingen av oss var fulle, heller lettere påvirket etter noen øl/glass vin. 

Opplevelsen var rett og slett en natt med fantastisk sex og en utrolig flott man som tok meg til høyder seksuelt som jeg ikke har opplevd før. Utfordringen nå er at jeg ikke klarer å legge det bak meg. Jeg ønsker meg mer av både han, hans kropp og selb

Gratulerer, du har virkelig funnet den store kjærligheten. Nå gjenstår det bare å skille seg, han må skille seg, familiene må oppløses og barnehjerter må knuses. Deretter kan dere fortsette "happily ever after", side om side som et sterkt team tuftet på gode verdier. 

Anonymkode: b10b7...886

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Gratulerer, du har virkelig funnet den store kjærligheten. Nå gjenstår det bare å skille seg, han må skille seg, familiene må oppløses og barnehjerter må knuses. Deretter kan dere fortsette "happily ever after", side om side som et sterkt team tuftet på gode verdier. 

Anonymkode: b10b7...886

Neida, trenger ikke å ta det skrittet, det holder å bare starte en ny hemmeligg juletradisjon.

Anonymkode: c3104...7be

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Et det ham eller situasjonen du savner? Har du tenkt at sex hadde vært like god med nesten hvem som helst gitt spenningen?

Anonymkode: 259aa...076

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...