Gå til innhold

Er det en person å holde seg unna ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som er litt spesiell vil jeg tørre å påstå, jeg holder meg unna henne nå, har minimal kontakt, og det er så trist, for, vi har jo kjent hverandre lenge, ikkje lett å få nye venner heller ....hvor skal jeg begynne da ? 

Hun har f.eks gjort følgende: en gang ville jeg lufte litt, var hos hennes søster, det ver tung luft der, tenkte bare lufte i 5 minutter, var vinter, men klarte ikke den tunge lufta.Da ble hun sur og dro på seg et teppe, så sa jeg: ja jeg skal ikke lufte lenge, kun litt...ja så slutt å mas da , sa hun surt.Jeg ble helt satt ut og sjokkert.En annen gang gikk vi forbi en tigger, vi hadde drukket, og hun tåler ikke alkohol så godt, blir lett aggressiv da.Da plutselig dyttet hun koppen til en tifgerdamen i lufta så alle myntene fløt over alt 👀.

Det er flere ting hun har gjort også, tror ikke vi har den beste kjemien , og er få synd, for før da hun var barn, var hun så snill og grei...

Anonymkode: f753c...811

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun blokkerte meg også en gang, hun mente jeg skrev litt for mye til henne,synes selv jeg overhodet ikke gjorde det, skrev bare noen meldinger en dag eller to,på messenger, hun var i en forhold som nettopp hadde gått rett vest, men er det grunn til å bare blokkere noen da , eller er det noe jeg kunne forvente.

Gjest theTitanic
Skrevet

Man kan ikke leve på sine bragder eller sitt gode lynne som barn. Mennesker forandrer seg. 

Stusser litt over at det er du som bestemmer når det skal luftes i andres hus..

Det med tiggeren var ufint. 

Du vil ikke være venn med henne og det er helt greit. Da er det ikke stort mer å tenke på. 

Skrevet
theTitanic skrev (1 time siden):

Man kan ikke leve på sine bragder eller sitt gode lynne som barn. Mennesker forandrer seg. 

Stusser litt over at det er du som bestemmer når det skal luftes i andres hus..

Det med tiggeren var ufint. 

Du vil ikke være venn med henne og det er helt greit. Da er det ikke stort mer å tenke på. 

Bestemmer ikke, men fikk ikke puste, jeg har vel litt problemer med lungene, og trigges av dårlig luft, og det blir verre , det var ikke god lukt , og er det er problem at noen vil lufte noen få minutter?

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bestemmer ikke, men fikk ikke puste, jeg har vel litt problemer med lungene, og trigges av dårlig luft, og det blir verre , det var ikke god lukt , og er det er problem at noen vil lufte noen få minutter?

Burde spørre først i andres Hus kanskje 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er sært å kreve at man skal lufte når man er på besøk hos noen.

Anonymkode: 45de4...466

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis luften er tung og de ikke vil lufte så drar jeg hjem.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du høres mest sær ut her. 

Anonymkode: 9f0f9...049

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
theTitanic skrev (3 timer siden):

Burde spørre først i andres Hus kanskje 

Jeg spurte, fikk et ja, og det kan jo ikke være sårt å ville lufte litt ut i noen få minutter ? her hørtes du veldig vanskelig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...