AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #21 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Joda, om sexnekt går for langt. Anonymkode: b79f4...a44 Nei, da kan man velge å gå. Eller man kan opplyse partner om at man kommer til å ha sex med andre. Å gå bak ryggen er bare feigt og respektløst. Sexnekt er også ytterst sjeldent at forekommer. Det er som oftest en årsak til manglende lyst og man skal aldri ha sex når man ikke har lyst (såkalt pliktsex). Ei heller bruke sex som våpen eller som et middel for å få viljen sin. Men nei, utroskap er ikke greit og det er ikke den bedratte sin skyld at partner ikke evner å gjøre dette på en ryddig måte. Anonymkode: d164f...61e 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #22 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nei, da kan man velge å gå. Eller man kan opplyse partner om at man kommer til å ha sex med andre. Å gå bak ryggen er bare feigt og respektløst. Sexnekt er også ytterst sjeldent at forekommer. Det er som oftest en årsak til manglende lyst og man skal aldri ha sex når man ikke har lyst (såkalt pliktsex). Ei heller bruke sex som våpen eller som et middel for å få viljen sin. Men nei, utroskap er ikke greit og det er ikke den bedratte sin skyld at partner ikke evner å gjøre dette på en ryddig måte. Anonymkode: d164f...61e Mye feil og svada her. Anonymkode: b79f4...a44
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #23 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mye feil og svada her. Anonymkode: b79f4...a44 🧌 Anonymkode: 6412f...443 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #24 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mye feil og svada her. Anonymkode: b79f4...a44 Gjerne utdyp. Eller er du bare ute etter å provosere? sexlyst er ikke noe man kan skru av/på som en bryter. Er det manglende lyst er det ofte en årsak (hormoner, prevensjon, energi, emosjoner, sykdom, tenning på partner, hvordan man har det i forholdet og hvordan man har det med seg selv). Det kan også være lett å si at man må ta tak i sin manglende sexlyst, men er den ikke der er det ofte vanskelig å finne lyst til å lete etter årsak og fikse problemet også. Pliktsex er uansett sjeldent løsningen, for i de fleste tilfeller har det motsatt virkning. Og uansett hva du mener om mine tanker rundt manglende sexlyst og pliktsex, så rettferdiggjør det ikke utroskap. Man kan alltids velge å kommunisere med partner først (ikke bare klage på lite sex) eller velge å gå. Anonymkode: d164f...61e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #25 Skrevet 3. desember 2023 Oooh... Jeg hadde lettere kommet over fysisk utroskap, enn følelsesmessig utroskap. Her er det jo følelser inn i bildet! Absolutt en grunn til at han har skjult dette. Hvordan er forholdet deres ellers ? Ja, nei. Du vil fortsette ? Hvor gamle er barna deres ? Jeg hadde om ikke noe annet, begynt å forbrede meg på å dra. Altså, hva trenger du for å få det greit ved et eventuelt brudd ? Spar penger, jobbe ekstra. Ring banken, en megler og NAV. Så vet du hva du trenger for å eventuelt beholde bolig, eller hvor mye du har å rutte med, for å kjøpe bolig. Også kan man jo jobbe med forholdet, men min erfaring er at det kreves så MYE jobb og innsats fra BEGGE parter, for at man skal klare å komme på en bra plass at det, tror jeg neppe jeg hadde orket. Samtidig er du avhengi av at han også må legge inn LIKE stor eller kankje enda litt mere jobb enn deg. Og er han egentlig klar for det ? Anonymkode: cbff5...e36 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå