Gå til innhold

Fasinasjon for rumpe og analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr en stund nå som helt tydelig har en greie for analsex og rumpa mi. Han er veldig tydelig på at det er noe spesielt med rumpa mi og at den gjør han veldig kåt. Han har ikke mye erfaring med analsex sier han men det går overraskende veldig bra da det alltid er en del vaginal sex først og det er alltid veldig vått først. Jeg har absolutt ikke noe imot å møte han på dette og deler gledelig av meg selv for hans forlystelse da det gir meg en tilfredsstillende følelse at han har det deilig og koser seg max. Jeg synes selv vi har det veldig deilig så jeg koser meg veldig.

Jeg har ikke hatt så mange faste partnere som har vært å tydelig fasinert av rumpe/ analsex som denne karen. Har vært mest av de karene som bare vil ha det av og til eller bare vil prøve litt bare for å prøvd det liksom. Men da var jeg yngre og oftest var analsexen uhell som var ganske smertefulle for å si det mildt 😅 Tror de episodene skremte de kara litt for å si det mildt selv om jeg ikke ble skremt. 

Jeg selv har mest erfaring med analsex for nytelsens del med fyrer jeg ikke har møtt så lenge av gangen så jeg har jo ikke peiling hvordan denne fasinasjon kan utvikle seg videre.

Bare lurer litt på om denne rumpe/analsex fasinasjonen er en greie som han fyren jeg møter nå for tiden må jobbe seg litt lei av eller vil det for alltid være en greie som han vil elske å gjøre med meg? 

Bare lurer da jeg vil vite hva jeg kan forvente ang dette fremover ang denne karen jeg treffer liksom. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det jeg ikke skjønner er hvorfor dere ikke bare spør fyren? jeg regner med at du egentlig ikke vil spørre noe her

• Liker 1
Skrevet

Jeg er glad i rumpe, det kom mer jeg nok alltid til å være. Jeg liker for så vidt også analsex, men jeg er forholdsvis stor og jeg tror nok det blir litt mye for de fleste. Har ikke vært den som gir analsex på over 20 år og lever egentlig godt med det, den fasinasjonen har nok gått litt over.

Har derimot funnet at jeg digger å motta analsex og at kona ikke har noe imot å gi, så det løste seg fint på den måten 😂

Anonymkode: fb38b...86a

• Nyttig 1
Skrevet
korr skrev (11 minutter siden):

det jeg ikke skjønner er hvorfor dere ikke bare spør fyren? jeg regner med at du egentlig ikke vil spørre noe her

I min relasjon med den karen jeg treffer så tror jeg ikke han vet dette så godt selv. Men kjekt å høre fra noen som har erfaring ang dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er glad i rumpe, det kom mer jeg nok alltid til å være. Jeg liker for så vidt også analsex, men jeg er forholdsvis stor og jeg tror nok det blir litt mye for de fleste. Har ikke vært den som gir analsex på over 20 år og lever egentlig godt med det, den fasinasjonen har nok gått litt over.

Har derimot funnet at jeg digger å motta analsex og at kona ikke har noe imot å gi, så det løste seg fint på den måten 😂

Anonymkode: fb38b...86a

Lucky you👏👏👏👏🤩 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...