AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Dere som dater, men ikke er der at dere er kjærester - hvor ofte møtes dere? Jeg er litt der at jeg gjerne vil møtes ofte, men jeg vil ikke være klengete heller, så jeg føler vi møtes for sjelden. Anonymkode: 7bf55...9ac
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 1 gang i uka holder for meg i starten. Vil unngå å miste hodet helt og løpe inn i noe usunt. Men folk er forskjellige. Kommer an på alder og livssituasjon. Anonymkode: 93ee9...88a 2
SPOCA Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 I starten møttes vi så ofte vi kunne, det vil si hver dag.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Annenhver uke er nok for meg ihvertfall til rundt 6-7date minst Anonymkode: 98b9b...5f0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #5 Skrevet 1. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Dere som dater, men ikke er der at dere er kjærester - hvor ofte møtes dere? Jeg er litt der at jeg gjerne vil møtes ofte, men jeg vil ikke være klengete heller, så jeg føler vi møtes for sjelden. Anonymkode: 7bf55...9ac Du sier når du vil møtes og så tar du det derfra, du må følge hjertet ditt, men ikke ta det personlig om det ikke passer. Anonymkode: e7fe8...226 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 1. desember 2023 #6 Skrevet 1. desember 2023 Kommer an på mye. Hvor dere bor, alder, livssituasjon, barn, jobb etc. Tenker det er fint å starte som venner og holde jevn kontakt, møtes når det passer og ikke legge for mye press på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå