AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Jeg er så lei av overpriset ræl på Nille, Clas Ohlson osv. Alle selger det samme. Nisser med lua tredd ned til nesa, papirstjerner etc. Det er jo ikke pent! Hvor kan man kjøpe pen julepynt? Anonymkode: 1dcdd...ab8
Hulderen Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er så lei av overpriset ræl på Nille, Clas Ohlson osv. Alle selger det samme. Nisser med lua tredd ned til nesa, papirstjerner etc. Det er jo ikke pent! Hvor kan man kjøpe pen julepynt? Anonymkode: 1dcdd...ab8 Mange julemarkeder har fin julepynt. Hageland har også mye fint.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Gjenbruksbutikker, de har gjerne gamle glasskuler. Nå har også prisene gått ned, de var mye dyrere i forfjor og i fjor. Anonymkode: b1b4f...6c7 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 feel kanske, kremmerhuset? Anonymkode: a3e2b...647
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 Mange nettbutikker selger dyrere julepynt, da diverse merker innenfor interiør. Interiørbutikker rundt deg har nok også mye, men man må jo da betale en god del mer enn i de butikkene du ramser opp. Anonymkode: ea064...698
Mollert Skrevet 30. november 2023 #7 Skrevet 30. november 2023 Hvis du skal ha ordentlig julepynt må du betale for det. Illums har noe, Nordic Nest har fine ting, Royal design osv. Alvar og Maija og Husfliden har en del solide, tradisjonelle og tidløse ting som er holdbare.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #8 Skrevet 1. desember 2023 Christiania glassmagasin, Lunehjem.no, husfliden og Finn.no. Anonymkode: 7c886...c13
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #9 Skrevet 1. desember 2023 Jeg har kjøpt julekuler fra Hadeland Glassverk i år. Ellers synes jeg de har fine ting på Illums, Glassmagasinet, Husfliden, på en del julemarkeder (det på Folkemuseet på Bygdøy har hatt fine ting tidligere år). Sjekk bruktbutikker og Finn. Søk på nettet etter pynt / merker du vet du liker, butikkene som har disse har sikkert andre ting du liker også. Anonymkode: a6409...a86
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #10 Skrevet 1. desember 2023 Kanskje bruktbutikker som Fretex. Der finner du julepynt fra femti år tilbake når det ble laget i kvalitet. Anonymkode: 697e0...bf5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #11 Skrevet 1. desember 2023 Takk for tips. Er ikke ute etter gammeldags pynt, men noe annet enn papirstjerner som har brett nederst på piggene osv. Og at jeg må betale mer er jeg villig til bare jeg får det jeg vil ha Anonymkode: 1dcdd...ab8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå