AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Kan jeg reklamere på dette? Jeg har fjernvarme, fikk pålegg av de som leverer selve varmen om å utbedre noe på anlegget. Jeg kontaktet rørlegger som er kjent med anlegget fra før, og som gjorde ett eller annet nede i kjelleren etter instruks fra levrandør. Dette var den 21, og leverandør skulle overvåke problemet en stund men det så mye bedre ut ved første øyekast. Problemet er at nå veksler vannet i dusjen mellom ubehagelig varmt og ubehagelig kaldt, og det er jo ikke riktig. Frister lite å betale for rørlegger nok en gang når det de gjorde sist har gjort dusjen nesten ubrukelig. Kan legge til at blandebatteriet i dusjen bare er max 2 år gammelt. Anonymkode: a806f...3fc
Schmuhu Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 (endret) 59 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jeg reklamere på dette? Jeg har fjernvarme, fikk pålegg av de som leverer selve varmen om å utbedre noe på anlegget. Jeg kontaktet rørlegger som er kjent med anlegget fra før, og som gjorde ett eller annet nede i kjelleren etter instruks fra levrandør. Dette var den 21, og leverandør skulle overvåke problemet en stund men det så mye bedre ut ved første øyekast. Problemet er at nå veksler vannet i dusjen mellom ubehagelig varmt og ubehagelig kaldt, og det er jo ikke riktig. Frister lite å betale for rørlegger nok en gang når det de gjorde sist har gjort dusjen nesten ubrukelig. Kan legge til at blandebatteriet i dusjen bare er max 2 år gammelt. Anonymkode: a806f...3fc Ta en telefon og hør om de ikke kan sjå på det. Du hadde gjerne fått deg en dusj igjen. Enkelt og greit. Er de snille går dette på service, eller så hadde jeg cashet småkronene og bare tatt en annen rørlegger neste gang. De småkroner er ikke verdt å ha en stor konflikt på. schmuhu Endret 30. november 2023 av Schmuhu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå