AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Egentlig bare en sytetråd dette 🙈 men jeg er så sexfrustrert med så opphopet energi at jeg egentlig bare har lyst og skrike ut! Har en sexpartner, men nå er det over to uker siden sist, og jeg går på veggen snart. Wonaizer funker gull det, men jeg savner begjæret, varmen fra to kropper sammen, de våte kyssene og kilingen på huden som går langt inn i ryggmargen og ut i hele kroppen som elektriske støt. Skulle ønske det var et sexleketøy som kunne gitt alt dette som et ordentlig ligg gir. Anonymkode: 07c37...55b 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Det er vel mer synd på de som deltar i NNN (no nut November). 😂😂 Anonymkode: 3d9fa...11d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Join the club.. Jeg har ikke hatt sex siden påsken 2015 Anonymkode: 29b05...b4d 1 2
Trønderfyren Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Egentlig bare en sytetråd dette 🙈 men jeg er så sexfrustrert med så opphopet energi at jeg egentlig bare har lyst og skrike ut! Har en sexpartner, men nå er det over to uker siden sist, og jeg går på veggen snart. Wonaizer funker gull det, men jeg savner begjæret, varmen fra to kropper sammen, de våte kyssene og kilingen på huden som går langt inn i ryggmargen og ut i hele kroppen som elektriske støt. Skulle ønske det var et sexleketøy som kunne gitt alt dette som et ordentlig ligg gir. Anonymkode: 07c37...55b Tolker det slik at du er en dame.. Kan da umulig være noe problem å skaffe seg et levende leketøy som kan komme og gå som DU vil da🤪😄 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Trønderfyren skrev (3 minutter siden): Tolker det slik at du er en dame.. Kan da umulig være noe problem å skaffe seg et levende leketøy som kan komme og gå som DU vil da🤪😄 Helt sant! Både at jeg er dame, og nok mest sannsynlig ikke har problemer med å skaffe en som kan komme og gå når jeg vil. Og min sexpartner kan i teorien komme på flekken om jeg ber om det. Men er singel alenemamma på 35, og livet mitt styres ikke av egne lyster og egen vilje. Og det gjør det ikke mindre frustrerende for å si det slik 😅 Anonymkode: 07c37...55b 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 Jeg også, har ikke hatt sex på tre år Dame 33 Anonymkode: 70208...c31 1
Trønderfyren Skrevet 30. november 2023 #7 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt sant! Både at jeg er dame, og nok mest sannsynlig ikke har problemer med å skaffe en som kan komme og gå når jeg vil. Og min sexpartner kan i teorien komme på flekken om jeg ber om det. Men er singel alenemamma på 35, og livet mitt styres ikke av egne lyster og egen vilje. Og det gjør det ikke mindre frustrerende for å si det slik 😅 Anonymkode: 07c37...55b Er det kun sex med sexpartneren eller får du skikkelig seksuell begjæring som gjør at du kan nyte det utover kvelden når det er rom for det? Ikke noe som er så sexy som en alenemamma eller generelt en sexy mor!😉🙈 Nå vet ikke jeg hvor gammel barnet/barna dine er men, du som alenemamma må hvertfall ikke glemme at du har lov til å benytte hvert et minutt du har til rådighet til "egentid"😉 Si at hvis du har besøk av en "venn" og barnet f.eks ser tv eller leker seg så er f.eks vaskerommet plutselig et fint sted også🤷♂️😄 å på kvelden så fremt at barnet sover på eget rom så har du jo all verdens til tid å ligge å bare bli begjæret til din fulle nytelse😉 Snart 40 og har barn så kjenner litt til frustrasjonen🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #8 Skrevet 30. november 2023 Virkelig? Lag en tinder profil der du viser mye, men ikke ansikt. Skriv at du er ute etter intimitet, du har tusenvis av elskere på sekundet. Anonymkode: 9c621...898 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #9 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Virkelig? Lag en tinder profil der du viser mye, men ikke ansikt. Skriv at du er ute etter intimitet, du har tusenvis av elskere på sekundet. Anonymkode: 9c621...898 At tusenvis av menn gjerne vil tømme seg i en damekropp betyr IKKE at de er gode elskere og kan tilby god og givende sex for kvinnens del Anonymkode: 70208...c31 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #10 Skrevet 1. desember 2023 Skulle ønske mer enn noe annet at jeg var mer sexuelt frustrert og hadde mer lyst på sex, men faktum er at jeg ikke har hatt sex på to måneder og jeg kunne ikke brydd meg mindre... 😭 Anonymkode: 8634a...851 1
robert_44 Skrevet 1. desember 2023 #11 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Join the club.. Jeg har ikke hatt sex siden påsken 2015 Anonymkode: 29b05...b4d Signerer denne...Selv om det ikke er så lenge siden (sommeren 2021)...Men det hadde vært deilig å nyte en damekropp igjen 😃 Slikke, massere, kose, og bare ha deilig sex 😃 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #12 Skrevet 1. desember 2023 Du er jo kvinne. Det tar deg vel ca. 60 minutter å sette opp et ligg med menn som attpåtil ser langt bedre ut enn deg selv. Med mindre du bor i gokk. Så jeg ser ikke helt problemet. Anonymkode: b1e53...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #13 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du er jo kvinne. Det tar deg vel ca. 60 minutter å sette opp et ligg med menn som attpåtil ser langt bedre ut enn deg selv. Med mindre du bor i gokk. Så jeg ser ikke helt problemet. Anonymkode: b1e53...bb3 Enig, det er nødt til å være en mann det der Anonymkode: de07b...64c 1
feliek54 Skrevet 2. desember 2023 #14 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 30.11.2023 den 22.18): Egentlig bare en sytetråd dette 🙈 men jeg er så sexfrustrert med så opphopet energi at jeg egentlig bare har lyst og skrike ut! Har en sexpartner, men nå er det over to uker siden sist, og jeg går på veggen snart. Wonaizer funker gull det, men jeg savner begjæret, varmen fra to kropper sammen, de våte kyssene og kilingen på huden som går langt inn i ryggmargen og ut i hele kroppen som elektriske støt. Skulle ønske det var et sexleketøy som kunne gitt alt dette som et ordentlig ligg gir. Anonymkode: 07c37...55b ER du en kvinne så bør det være lett for deg å finne en eller to menn som vil med deg 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #15 Skrevet 2. desember 2023 Slutt å syte. To uker er faen med igjen ting. Har ikke hatt sex siden 2017. Som kvinne kan du sikkert få deg sex på 10 minutter om du vil. Anonymkode: d0f12...a1f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #16 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 30.11.2023 den 22.40): Jeg også, har ikke hatt sex på tre år Dame 33 Anonymkode: 70208...c31 Da trenger du sex og noen heftige orgasmer, det løser opp😅 Anonymkode: 7eec0...d49
Bamseklemmer Skrevet 2. desember 2023 #17 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 30.11.2023 den 22.18): Egentlig bare en sytetråd dette 🙈 men jeg er så sexfrustrert med så opphopet energi at jeg egentlig bare har lyst og skrike ut! Har en sexpartner, men nå er det over to uker siden sist, og jeg går på veggen snart. Wonaizer funker gull det, men jeg savner begjæret, varmen fra to kropper sammen, de våte kyssene og kilingen på huden som går langt inn i ryggmargen og ut i hele kroppen som elektriske støt. Skulle ønske det var et sexleketøy som kunne gitt alt dette som et ordentlig ligg gir. Anonymkode: 07c37...55b Si meg.. har du ingen venner??😅 Kan ikke sexpartneren din fikse en stedfortreder? I såfall synes jeg det er dårlig gjordt, hvis han ikke skjønner deg.. Overkåte menneske er den største åsaken til å bli utro🙈
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #18 Skrevet 2. desember 2023 Som kvinne kan man finne noen som vil pule på 10 minutter, men hva hjelper det? Det må jo være noen som er bra. Bare det at noen av dere nevner utseendet, viser hvor lite peiling menn ofte har på sex. Anonymkode: 785ad...206 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #19 Skrevet 2. desember 2023 Som om det å kunne finne noen på 10 minutter på Tinder hjelper..? Jeg har ikke sex med en jeg ikke vil ha sex med. Da hjelper det ikke med 10 000 forespørsler på Tinder. Jeg har ikke sex med tilfeldig folk fra Internett. Anonymkode: ae709...a14 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #20 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som om det å kunne finne noen på 10 minutter på Tinder hjelper..? Jeg har ikke sex med en jeg ikke vil ha sex med. Da hjelper det ikke med 10 000 forespørsler på Tinder. Jeg har ikke sex med tilfeldig folk fra Internett. Anonymkode: ae709...a14 Ja, man gidder liksom ikke skikkelig dårlig sex med 100 stykker før man finner en som er bra. Da kan man like gjerne ta betalt for det. Anonymkode: 785ad...206
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå